Jump to content

Recommended Posts

М, я кажи правил ли си някакъв силов тунинг по колата си след срещата на Междене че от място да биеш, а от летящ да вървите заедно с Шефа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 126
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да не дойде и 20-ката - 20-ка като АЕЛ-а стоков :hilezh:

е аз казах кво и е правено ма тръц към 190 коня требва ме бие по изчисления

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М, я кажи правил ли си някакъв силов тунинг по колата си след срещата на Междене че от място да биеш, а от летящ да вървите заедно с Шефа?

е кое му е странното? на -8 градуса дори и с хубави зимни гуми трудно се тръгва.. нали се сещаш че докъто shefa отлепи съм направил адската преднина.. дори като погледнах в огледалото реших че нещо не е влязла 2-ра или нещо такова и се е отказал, а той просто си няма сцепление. При мен с двойното превърта съвсем малко и се изстрелвам, ама ти сам знаеш как стартира моята де :hilezh:

при него и от летящ пребоксува понякога и като превърти веднага му турям половин кола, след това вървим с тази дистанция до 3-та някъде, и при 4-та вече от значение е повече аеродинамиката, отколкото килата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами странно ми е, понеже очаквах колата на Шефа да върви доста повече...според неговите думи тряяше да сме кантар...аз не мислех така, но чак пък толкова.... :wall: като се има предвид как вървеше мойта кола спрямо твойта на Междене, на Шефа колата ми се вижда бавна...на Междене мойта не беше на 100% и въпреки това дори от място те биех, въпреки че ми скачаше на старта, а от летящ просто няма никакъв начин да вървиш с мен дори в състоянието в което беше на Междене, пък сега да не говорим.

Странното идва от това че колата на Шефа има повече модове от мойта....с K03S е , аз съм с K04-001 ма нали според форумните разбирачи нямаше разлика м/двете турбини...еми явно има разлика... :hilezh: яд ме е че не можахме да се замерим с него лятото...разминахме се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От място дръпка нема, а Ицо си се бега сам. На летящ от 2-ра на 50км. до 170км. върим заедно, после А4-ката дърпа

Абе баце ти от нашата последна гонка нещо правил ли си? Ако не си начи с Ицо ще ни е доста интересно :D:wall::dance:

Странното идва от това че колата на Шефа има повече модове от мойта....с K03S е , аз съм с K04-001 ма нали според форумните разбирачи нямаше разлика м/двете турбини...еми явно има разлика...

Жоро разликата между турбините е много малка на практика ти имаш по късно фулл буст и го запазваш до по дълго ,докато К03с само го пиква на 4500 и после почва да пада...... няма как да те бие к03с освен от летящ на 3та с 60 70км по простата причина че по рано ще се развърти....

Редактирано от kircheto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами странно ми е, понеже очаквах колата на Шефа да върви доста повече...според неговите думи тряяше да сме кантар...аз не мислех така, но чак пък толкова.... :D като се има предвид как вървеше мойта кола спрямо твойта на Междене, на Шефа колата ми се вижда бавна...на Междене мойта не беше на 100% и въпреки това дори от място те биех, въпреки че ми скачаше на старта, а от летящ просто няма никакъв начин да вървиш с мен дори в състоянието в което беше на Междене, пък сега да не говорим.

Странното идва от това че колата на Шефа има повече модове от мойта....с K03S е , аз съм с K04-001 ма нали според форумните разбирачи нямаше разлика м/двете турбини...еми явно има разлика... :D яд ме е че не можахме да се замерим с него лятото...разминахме се.

Жоре, когато си се пускал с Ицо-М колата му беше доста по-слаба от сега. А по моята след лятото съм правил як тунинг- ГаС :D Жената кара основно А3-ката, но това ще е до месец и после ще има 320++ коне без ГаС.

п.п. А и е доста трудно на предно на -8 градуса с лека мъгла да караш дори и на летящ. Летото всеки може на 35гр.

на асфалта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лятото на 30градуса и то не на асфалт, а на бетон :D

там да ти кажа quattro-то ми помага минимално спрямо тези на предно.

а иначе обективно погледнато ми се струва че и от място и от летящ JoroM ще го разковеш.

А тази К04-001 от какво е? На медене не беше ли с К03s?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не беше лятото а Октомври и беше 13 гр а не 30!

на практика състезание м/у нашите коли нямаше, и за това не е виновен бетона. Като тe чета оставам с впечатлението че си мислиш че на асфалт и мен ще ме думнеш...няма как да стане това, освен на сняг!

Разликата във вървежа на колата ми на срещата и сега е доста голям. А по твойта не казваш да си правил някакъв силов тунинг, така че...

Шефе, и мойта е с газ, от около 2 г е така.

Ето едно клипче на гонка м/у Ицо и мен:

http://vbox7.com/play:f56062fc

Абе как можаха да сложат форума на тая тъпанaрска платформа...не мога да дам link, баси идиотщината! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jore, не четеш достатъчно.. незабравяй че тогава колата ми беше стокова 163 коня и виждаш че до средата на пистата съм пред теб.. има тема за К04 в която е описано какво е правено по колата. Резултата е че на междене колата ми беше 0-100 за 9сек, сега е за 7. Сам може да си го интерполираш на клипчето което пускаш.

на асфалт такъв бинокъл ще ти подам, че няма да ти се вярва (само трябва да си сложа cooler-a, че иначе трябва да правямолитви за -10*С :)).. и ти гарантирам че и shefa няма да остане по-назад :bia:

само че не ми каза, тогава не беше ли с К03s?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не Жоре, правил е тунинг, прочети предните постове, не е вече с фабричните 163к.с.

На леко влажен асфалт при -8гр., кола на предно предаване няма сила, която да я накара да тръгне като хората без значение дали има шпер и хубави гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти кат оня със сеатчето ги разправяш...до средата на пистата....до средата дръжки, там дето те минавам е на няма и 100 м.

Като те питах по-нагоре в темата имаш ли някакъв силов тунинг след срещата, ти нищо не отговори, затва ми беше толкова странно че така си го отупал Шефа.

На Междене бях с K04-001 с пробита гарнитура.

Верно не чета форума както преди, супер много ме дразни новия форум и много по-рядко влизам и още по-рядко пиша.

Ся ще потърся темата ти да видя кво си правил по колата.

Можеше да ми отговориш че си я засилвал още като те питах, ама що така направи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

niikoo много хора си мислят че 2 сек по-малко 0-100 са малко постижение.. а по-странното е че доста пъти се пусках с коли които ги дават около 6.5сек 0-100 (Renault Meganne Sport, Audi TT 225PS, BMW E92 330xd) и всичките падат, като с най-малко пада Meganne-a (от летящ де, че от място се получава като със shefa).

Jore, аз да не съм ванга бе брат.. от момчетата тука мисля всички знаят какво и е правено К04, инжекори, генерация, сега съм взел и кулер, че този стоковия нещо не му понася. :)

Редактирано от M
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми бате, що тогава го вадиш и го размахваш, като не си се "подготвил".. може да излезе някой с по-голям знаеш ли :)

Ето чети от ТУК надолу..

но горе долу съм ти го синтезирал в по-горния пост де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То винаги има с по-голям, ама ти можеше да не се правиш на хитър и да ми кажеш като те питах правил ли си тунинг по колата...ама гледам си искал да се фана на въдицата...еми фанах се.

Поздравления за колата, явно е тръгнала осезаемо по-добре от преди...само не видях да споменаваш колко коне е....

Някой път като се видим може да се пуснем, явно ще има повече интрига от предния път. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не бе Joro, няма въдици, няма серкмета.. ти реши че било странно развитието на гонката със shefa, иначе виждаш че инфо не е като да няма, публикувано си е, просто ти не си го видял.. нямаше откъде да знам че е така :dance:

иначе да.. върви доста по-приятно, интрига може и да има - незнам...

като коне, незнам какви е. На диното с кофти бензин и кофти предварения даде около 180 на колелата, след това решихме проблема с бензина, пипнахме предваренията, но не е мерена с този сетъп. Според мен дойдоха още 10-тина коня на колелата. Колко са на вала - ба ли го, всеки си тълкува загубите по различен начин, според мен не е повече от 250-260макс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има само един начин да го разберем... :)

Абе не знам но продължавам да съм учуден колко се засили колата ти след ремапа ;) очаквах да се изравним или най-много да имаш минимална преднина а то стана доста различно ;)

Преди даже и пълен сток да бях пак щеше да те изпреваря минимално ( с вървежа ти преди софта) обаче къв мигач ми пусна :blink: после.

btw минава ми еретичната мисъл временно да се върна към кръговете с 4.2 310 кс Д2 ама ако пак го разминавате с тия тръцове Ц ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;) Всеки път след споменаването на Тръц и неговите безгранични възможностти трябва да има такива иконки :blink:

Отделно името му не трябва да се изрича напразно. :)

А8-ца 4.2 310к.с. съм гледал на Божурище и дава висока 15ка, с много услия може ниска, демек много хубава кола за возене.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...