Jump to content

Загасна и не можа да запали повече...


prikumov

Recommended Posts

Здравейте,

тази сутрин колата ми (Ауди 80, 91г., бензин с АГУ) запали без проблем (паля я винаги на газ) и точно паркирах пред офиса, когато загасна (около 1км от нас до офиса) и не можа да запали повече. Оставих я и на обяд пробвах пак, но отново не запали. Със сигурност има гориво, защото снощи заредих преди да се прибера.

Преди около месец направи подобен проблем и се наложи да доидат да ме дърпат защото акомулатора ми се изтощи от въртене, дърпаха ме около 4 км, на няколко пъти се чу гърмеж, но Аудито така и не запали. Зарязах я пред блока и когато вечерта излизах - реших просто така да пробвам отново и познайте... запали от раз. От тогава не съм имал пробелм до днес.

Може ли да се е задавила на газ? (по принцип това възможно ли е) Или какво друго може да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PM ?

Бобина, датчик на хол, ако ти го прави номера когато въздуха е влажен и не много студено - капачка на делкото или палец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега извиках един приятел, който дойде да ми даде ток и успях да запаля на бензин... та той ми каза да гледам антифриза да е до горе защото като я по-ниско испарителя замръзва... а аз трябваше да долея 1 литър сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

наистина замръзват изпарителите. Ти най-вероятно си я задавил на гас и затова ти е запалила на бензин, а на гас не. на мен ми правеше нещо подобно - зимно време, паля я на гас, и след 200 метра спира и на гас неиска да запали...проблемът беше в изпарителя, решението бе нов изпарител,този беше доста старичък вече, и рано сутрин я паля и държа в 1500 оборота за 2-3 мин. ТОВА Е МОЕТО МНЕНИЕ. П.С.антифирза невлияе много много точно на изпарителя, ако ти замръзва по-лесното решение е 1л гореща вода върху изпарителя, ама това решение няма да издаржи много време...Съветът ми е като я запалиш сутринта, преди да започнеш да я караш да я държиш за 2-3 мин на 1500-2000 оборота...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Хайде пак старата песен на нов глас... откакто застудя и започна ходенето по мъките... ако не я пусна по стръмното няма палене братче.

От всички събрани мнения във форума и извън него свеждам проблема до един от следните възможни:

- стари кабели (майстора ми каза че са за смяна, защото като извади кабела и го допре до свещта от външната му страна прехвърчат искри, а не трябвало така... но пък от друга страна като работи колата няма прекъсване);

- бобина;

- датчик на хол;

- капачка на делкото или палец;

Обаче как да разбера какво точно е? Или да сменя всичките изброени :hilezh: Някакви цени да ме ориентирате, ако не са много скъпи може и всичките да ги сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабелите така и така са стари-смени ги. Нови Tesla са към 35 до 40 лв мисля. Дистрибуторната капачка е десетина лева, палеца 6-7 лв. Недей бърза с бобина и комутатор, че са скъпички. Пробвай с тези неща, дано има положителен резултат!cool.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да хубаво е да си ги смениш.Дист. капачка требва да я зацепиш иначе прави пак магарии,а палеца го свали и по него си вземи защото има с по-малък и по-голям отвор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

наистина замръзват изпарителите. Ти най-вероятно си я задавил на гас и затова ти е запалила на бензин, а на гас не. на мен ми правеше нещо подобно - зимно време, паля я на гас, и след 200 метра спира и на гас неиска да запали...проблемът беше в изпарителя, решението бе нов изпарител,този беше доста старичък вече, и рано сутрин я паля и държа в 1500 оборота за 2-3 мин. ТОВА Е МОЕТО МНЕНИЕ. П.С.антифирза невлияе много много точно на изпарителя, ако ти замръзва по-лесното решение е 1л гореща вода върху изпарителя, ама това решение няма да издаржи много време...Съветът ми е като я запалиш сутринта, преди да започнеш да я караш да я държиш за 2-3 мин на 1500-2000 оборота...

Падне ли нивото на антивриза изпарителя ЗАДЪЛЖИТЕЛНО замръзва....зимата имам предвид!Пък дори и чисто-нов да е.

Редактирано от skiparload
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...