Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

Не бих казал, че обикновени дюзи на БОШ са слабо място, по скоро пиезо на Сименс са слабото звено. По добре 2 литра бензин на пълен резервоар нафта, правил съм го многократно. Кой ми каза да слагам бензин в нафтата ще попитате - Иво (Ifidik) от Варна, каза слагаш дори на 15 литра нафта - 1 литър бензин качваш са и бой над 3000 оборота и после

показателите на дюзите са съвсем други :D

Колега, колко често го правиш това с бензина?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и как мога да разбера моите от кои са и дали това каква е марката е сигурен фактор , че едните са зле ?

п.с. колеги някой може ли да даде инфо как се свалят релсите на тавана, че искам моите да ги полирам да са като на owwyxw , че съм влюбен в полирания алуминий как изглежда на тавана

Редактирано от DoH_KuXoT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиезо дюзите на Сименс се слагат на 2.0 TDI моторите 170 к.с. Както си караш, без никакъв признак и изгаря, не подлежи на поправка. Твоите на 1.9 TDI са Бош, само на 2.0 TDI има Сименсови, но не и при BKD моторите, с които са 90% от колегите във форума с А3 8P. Нашите дюзи са такива. Това ограденото на снимката се интересувах за тези гумички и питах и за това съм очертал така. Тази дюза ми беше пикаеща на мен, като светва Чек контрол лампата и записва грешка точно на кой цилиндър е извън рамките на контрол самата дюза.

image-83BE_4FFBF1A7.jpg

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиезо дюзите на Сименс се слагат на 2.0 TDI моторите 170 к.с. Както си караш, без никакъв признак и изгаря, не подлежи на поправка. Твоите на 1.9 TDI са Бош, само на 2.0 TDI има Сименсови, но не и при BKD моторите, с които са 90% от колегите във форума с А3 8P. Нашите дюзи са такива.

Колега, запознат си :) Олекна ми де :))) Нали и моят мотор е BKD ?

image-83BE_4FFBF1A7.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пише го в големия ти талон може да погледнеш. :zustimm:

Мерси колега, то като гледам по снимките моята колица е като твоята , само че аз съм с по нов фейс :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, а ти тази дюза смени ли я или ремонтен комплект си взел ? Какви разходи чакат човек с проблеми по дюзите. Че аз като гледам това е един от редовните порблеми на нашите мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих казал, че обикновени дюзи на БОШ са слабо място, по скоро пиезо на Сименс са слабото звено. По добре 2 литра бензин на пълен резервоар нафта, правил съм го многократно. Кой ми каза да слагам бензин в нафтата ще попитате - Иво (Ifidik) от Варна, каза слагаш дори на 15 литра нафта - 1 литър бензин качваш са и бой над 3000 оборота и после показателите на дюзите са съвсем други :D

не се изразих правилно, исках да кажа, че в случай на ремонт, цената на помпа-дюза е много по солена, за разлика от Common Rail-а. Точно в тази връзка, аз използвам добавка, ефект има, но точка по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюза втора употреба, тая от снимката ми стои за спомен в багажника, но може да се оправи, но нямам желание, може би някога, когато опра до нея :D. Цена на дюза 200 - 300 лева, като е хубаво преди да се плащат да се слагат, замерват покарат и след това, защото да не стане дюзата не работи.

Бош дюзите не остават на пътя, дори и пикаеща дюза няма никакъв проблем и разлика да се усети във вървежа, но си е опасно, за това са направили да светва предупреждение и да записва грешка. Карайте си колите, по малко гледайте компютрите VAG com.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.с. колеги някой може ли да даде инфо как се свалят релсите на тавана, че искам моите да ги полирам да са като на owwyxw , че съм влюбен в полирания алуминий как изглежда на тавана

Баче , драсни едно съобщение на гогича (gogotzanovsf) , той като си взе Б7-цата неговите ги направи.

По-спомен се махаше тавана и от там.

И да не забравиш това за фарките дет си говорихме :)

Редактирано от owwyxw
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баче , драсни едно съобщение на гогича (gogotzanovsf) , той като си взе Б7-цата неговите ги направи.

По-спомен се махаше тавана и от там.

И да не забравиш това за фарките дет си говорихме :)

аз пуснах запитване в порше запад, за фаровете имам десен ксено и ляв биксенон , трябва да мисля нещо за преправяне и да изпадне по още един и парим комплект и ще оправим нещата, ама кога ще стане божа работа. п.с. има алтернативни на около 1150лв двата нови , баласти и крушки ще намерим тънко. Би ксенон с дневна светлина има на 1100лв двата. Много са изпипани за алтернативи като биксенона е Magneti Marelli

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, обяснава ли :

30862569.jpg

Ако се маха тавана, падат долу колонки, дръжки, сенници и тн,..поне при а4 е така.

Тия релинги, ако мислиш да ги боядисваш в мат, какъвто е оригинално, те ако не се лъжа в края имат капаче, което е пластмасово. То не знам, как ще стане, защото боята се нанася по различен начин по него.

Защо не пробваш, да минеш през бояджия, да пробва да ги боядиса в ефект, възможно най-близък до фабричния металически матиран цвят? И това да го направи, без да ги сваля.

Иначе няма невъзможни неща, Жоро си свали тавана и си ги подмени... =)

Те хората, панорамни тавани си садят дори http://www.audi-sport.net/vb/a3-s3-sportback-8p-chassis/139514-amar-akoyas-a3-build-panoramic-roof-retrofit.html

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз ги гледах в етката, идеята беше дали някой ги е свалял и дали знае дали скрепителните елементи могат да се развията през дръжките или всичко пада долу.

п.с. аз не искам да ги боядисвам а да сваля всичко до метал и да полирам алуминия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и как мога да разбера моите от кои са и дали това каква е марката е сигурен фактор , че едните са зле ?

п.с. колеги някой може ли да даде инфо как се свалят релсите на тавана, че искам моите да ги полирам да са като на owwyxw , че съм влюбен в полирания алуминий как изглежда на тавана

явно има как да се разбере....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен свалих отстрани колонките,от отпред до отзад и отдолу бяха болтовете ,Няма смисъл тавана.Вземи си от некоя морга лъскавки ,какво ще се мъчиш да полираш

а, е това исках да чуя , дано и при мен е така. А за полирането не ми е проблем, аз по колко джанти съм си чупил пръстите, две релси няма да ме измъчат. :zustimm:

явно има как да се разбере....

нещо не ти разбрах поста ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше болтове под дръжките ,и под капачетата airbag .Другото е на щипки само предните колконки се наместват гадно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клаксона не свири.Възможно ли е някоя букса да е извадена.До копчето ESp off има едно друго на което пише airbag off то за какво е , каква функция изпълнява

Редактирано от sa60_89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а и на шофьорското място като не съм си сложил колана , на таблото не светва лампата и не писка.Някои разглобявал ли е закопчалката за колана.

Редактирано от sa60_89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клаксона не свири.Възможно ли е някоя букса да е извадена.До копчето ESp off има едно друго на което пише airbag off то за какво е , каква функция изпълнява

изключва airbag-а на пасажера, ако возиш детско столче на предната седалка с гръб към таблото , да не ми счупи вратлето. За клаксона , те са два ако е букса все единия щеше да свири. По скоро по волана или бушон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можах да намеря схема на бушоните кои за какво е ,а ако е от волана трябва да ходя при някои които ги разбира че аз не разбирам и ще прецакам нещо.

Редактирано от sa60_89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес направих опит да сваля релсите на тавана, прекалено сложно се оказа и се отказах. Трябва да се свалят всичките колонки, колани, след това тавана и чак тогава може да се свалят скрепителните елементи на релсите.

п.с. за схемата за бушоните съм дал преведено на 3 езика с номерата им , готово за разпечатване, някъде назад из страниците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...