Insomnia Публикувано 10 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2012 Не бих казал, че обикновени дюзи на БОШ са слабо място, по скоро пиезо на Сименс са слабото звено. По добре 2 литра бензин на пълен резервоар нафта, правил съм го многократно. Кой ми каза да слагам бензин в нафтата ще попитате - Иво (Ifidik) от Варна, каза слагаш дори на 15 литра нафта - 1 литър бензин качваш са и бой над 3000 оборота и после показателите на дюзите са съвсем други Колега, колко често го правиш това с бензина? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 10 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2012 Зимата нонстоп, сега лятото по рядко. През месец. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado_83 Публикувано 10 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2012 здравеите...От коя до коя година са с дюзите на бош и сименс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 10 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2012 (Редактирано) и как мога да разбера моите от кои са и дали това каква е марката е сигурен фактор , че едните са зле ? п.с. колеги някой може ли да даде инфо как се свалят релсите на тавана, че искам моите да ги полирам да са като на owwyxw , че съм влюбен в полирания алуминий как изглежда на тавана Редактирано 10 Юли 2012 от DoH_KuXoT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 10 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2012 (Редактирано) Пиезо дюзите на Сименс се слагат на 2.0 TDI моторите 170 к.с. Както си караш, без никакъв признак и изгаря, не подлежи на поправка. Твоите на 1.9 TDI са Бош, само на 2.0 TDI има Сименсови, но не и при BKD моторите, с които са 90% от колегите във форума с А3 8P. Нашите дюзи са такива. Това ограденото на снимката се интересувах за тези гумички и питах и за това съм очертал така. Тази дюза ми беше пикаеща на мен, като светва Чек контрол лампата и записва грешка точно на кой цилиндър е извън рамките на контрол самата дюза. Редактирано 10 Юли 2012 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Insomnia Публикувано 10 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2012 Пиезо дюзите на Сименс се слагат на 2.0 TDI моторите 170 к.с. Както си караш, без никакъв признак и изгаря, не подлежи на поправка. Твоите на 1.9 TDI са Бош, само на 2.0 TDI има Сименсови, но не и при BKD моторите, с които са 90% от колегите във форума с А3 8P. Нашите дюзи са такива.Колега, запознат си Олекна ми де )) Нали и моят мотор е BKD ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 10 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2012 Пише го в големия ти талон може да погледнеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Insomnia Публикувано 10 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2012 Пише го в големия ти талон може да погледнеш. Мерси колега, то като гледам по снимките моята колица е като твоята , само че аз съм с по нов фейс ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 10 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2012 Цецо, а ти тази дюза смени ли я или ремонтен комплект си взел ? Какви разходи чакат човек с проблеми по дюзите. Че аз като гледам това е един от редовните порблеми на нашите мотори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodigiani Публикувано 10 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2012 Не бих казал, че обикновени дюзи на БОШ са слабо място, по скоро пиезо на Сименс са слабото звено. По добре 2 литра бензин на пълен резервоар нафта, правил съм го многократно. Кой ми каза да слагам бензин в нафтата ще попитате - Иво (Ifidik) от Варна, каза слагаш дори на 15 литра нафта - 1 литър бензин качваш са и бой над 3000 оборота и после показателите на дюзите са съвсем други не се изразих правилно, исках да кажа, че в случай на ремонт, цената на помпа-дюза е много по солена, за разлика от Common Rail-а. Точно в тази връзка, аз използвам добавка, ефект има, но точка по въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 10 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2012 (Редактирано) Дюза втора употреба, тая от снимката ми стои за спомен в багажника, но може да се оправи, но нямам желание, може би някога, когато опра до нея . Цена на дюза 200 - 300 лева, като е хубаво преди да се плащат да се слагат, замерват покарат и след това, защото да не стане дюзата не работи.Бош дюзите не остават на пътя, дори и пикаеща дюза няма никакъв проблем и разлика да се усети във вървежа, но си е опасно, за това са направили да светва предупреждение и да записва грешка. Карайте си колите, по малко гледайте компютрите VAG com. Редактирано 10 Юли 2012 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
owwyxw Публикувано 10 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2012 (Редактирано) п.с. колеги някой може ли да даде инфо как се свалят релсите на тавана, че искам моите да ги полирам да са като на owwyxw , че съм влюбен в полирания алуминий как изглежда на таванаБаче , драсни едно съобщение на гогича (gogotzanovsf) , той като си взе Б7-цата неговите ги направи.По-спомен се махаше тавана и от там.И да не забравиш това за фарките дет си говорихме Редактирано 10 Юли 2012 от owwyxw Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 10 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2012 Баче , драсни едно съобщение на гогича (gogotzanovsf) , той като си взе Б7-цата неговите ги направи.По-спомен се махаше тавана и от там.И да не забравиш това за фарките дет си говорихме аз пуснах запитване в порше запад, за фаровете имам десен ксено и ляв биксенон , трябва да мисля нещо за преправяне и да изпадне по още един и парим комплект и ще оправим нещата, ама кога ще стане божа работа. п.с. има алтернативни на около 1150лв двата нови , баласти и крушки ще намерим тънко. Би ксенон с дневна светлина има на 1100лв двата. Много са изпипани за алтернативи като биксенона е Magneti Marelli Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 10 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2012 (Редактирано) Това, обяснава ли :Ако се маха тавана, падат долу колонки, дръжки, сенници и тн,..поне при а4 е така.Тия релинги, ако мислиш да ги боядисваш в мат, какъвто е оригинално, те ако не се лъжа в края имат капаче, което е пластмасово. То не знам, как ще стане, защото боята се нанася по различен начин по него.Защо не пробваш, да минеш през бояджия, да пробва да ги боядиса в ефект, възможно най-близък до фабричния металически матиран цвят? И това да го направи, без да ги сваля.Иначе няма невъзможни неща, Жоро си свали тавана и си ги подмени... =)Те хората, панорамни тавани си садят дори http://www.audi-sport.net/vb/a3-s3-sportback-8p-chassis/139514-amar-akoyas-a3-build-panoramic-roof-retrofit.html Редактирано 10 Юли 2012 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 10 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2012 аз ги гледах в етката, идеята беше дали някой ги е свалял и дали знае дали скрепителните елементи могат да се развията през дръжките или всичко пада долу. п.с. аз не искам да ги боядисвам а да сваля всичко до метал и да полирам алуминия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado_83 Публикувано 10 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2012 и как мога да разбера моите от кои са и дали това каква е марката е сигурен фактор , че едните са зле ? п.с. колеги някой може ли да даде инфо как се свалят релсите на тавана, че искам моите да ги полирам да са като на owwyxw , че съм влюбен в полирания алуминий как изглежда на таванаявно има как да се разбере.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 11 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2012 При мен свалих отстрани колонките,от отпред до отзад и отдолу бяха болтовете ,Няма смисъл тавана.Вземи си от некоя морга лъскавки ,какво ще се мъчиш да полираш а, е това исках да чуя , дано и при мен е така. А за полирането не ми е проблем, аз по колко джанти съм си чупил пръстите, две релси няма да ме измъчат. явно има как да се разбере.... нещо не ти разбрах поста ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 11 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2012 При мен имаше болтове под дръжките ,и под капачетата airbag .Другото е на щипки само предните колконки се наместват гадно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreakman Публикувано 11 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2012 (Редактирано) а Редактирано 11 Юли 2012 от dreakman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 12 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2012 (Редактирано) Клаксона не свири.Възможно ли е някоя букса да е извадена.До копчето ESp off има едно друго на което пише airbag off то за какво е , каква функция изпълнява Редактирано 12 Юли 2012 от sa60_89 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 12 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2012 (Редактирано) а и на шофьорското място като не съм си сложил колана , на таблото не светва лампата и не писка.Някои разглобявал ли е закопчалката за колана. Редактирано 12 Юли 2012 от sa60_89 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 13 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2012 Клаксона не свири.Възможно ли е някоя букса да е извадена.До копчето ESp off има едно друго на което пише airbag off то за какво е , каква функция изпълнява изключва airbag-а на пасажера, ако возиш детско столче на предната седалка с гръб към таблото , да не ми счупи вратлето. За клаксона , те са два ако е букса все единия щеше да свири. По скоро по волана или бушон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 13 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2012 (Редактирано) Не можах да намеря схема на бушоните кои за какво е ,а ако е от волана трябва да ходя при някои които ги разбира че аз не разбирам и ще прецакам нещо. Редактирано 13 Юли 2012 от sa60_89 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 14 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2012 днес направих опит да сваля релсите на тавана, прекалено сложно се оказа и се отказах. Трябва да се свалят всичките колонки, колани, след това тавана и чак тогава може да се свалят скрепителните елементи на релсите. п.с. за схемата за бушоните съм дал преведено на 3 езика с номерата им , готово за разпечатване, някъде назад из страниците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 14 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2012 Клаксона го оправих , а сега ме интересува с какво масло карате.кое е най-подходящо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts