Moonland Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 (Редактирано) Порових се от любопитство за окачването "лоши пътища" Струва(ло е) +450евро и се състои от:20mm по-високо от стандартното окачванеподсилени пружиниразлично настроени амортисьоридопълнителна защита от удар на двигателя Редактирано 9 Октомври 2013 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 (Редактирано) Да понеже отдолу са еднакви и са на базата на Голф 5 тези А3-ки до преди новия модел се предлага защита за лоши пътища за държавите от източна Европа. Има го и при Октавия 2 и дори и при най-новата също, като за пакета искат 286 лева, като при 2-ката е с метален щит,а сега при най-новата е с пластмасова кора и допълнителни кори на определени, като уязвими от Шкода места, като и при двете е повдигнато окачването с определени милиметри. Редактирано 9 Октомври 2013 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 Moonland, до колкото си спомням ти беше сменил оригиналната (къса) кора под двигателя с цяла за по добра защита? При мен също е с цялата кора, но ако не беше да съм я сменил и аз вече! Цецо, цената пак е далеч по-приемлива при Шкода в сравнение с тази упомента по-горе. Като цяло, не бих се точил на тоя пакет "лоши пътища" , ако се предполага, че ще ми е нужен по-вероятно бих пренасочил интереса си към друг клас/модел возило. Защитата под двигателния отсек се заслужава поради ред причини и не променя визията на автомобила, но идеята за една педя растояние м/у гумата и подкалника ме карат да си мисля по-скоро за джип от колкото за лека кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 (Редактирано) Така е. Единственото в обратната посока, което трябва да се отбележе в случая е, че спортните окачвания на A3 8P са според мен твърде чувствителни на малки и рязки неравност. Поне аз усещам маркировката по шосето, да не говорим за неравности! За сметка на това е чудесна на магистрала, в завои и т.н., но просто липсва омекотяване на малките и остри неравности! Всъщност това е колата с едно от най-твърдите и чувствителни окачвания, които съм карал. Спомням си единствено за едно Mitsubishi Eclipse преди време, което ми бе направило същото или подобно впечатление.Но всяко зло за добро разбира се Иначе да, аз бях с частична кора под двигателя от завода и я замених с цяла (цък). До момента впечатленията от ефекта са изцяло положителни, предполагам зимата ще проличат и други благинки от това Редактирано 9 Октомври 2013 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 (Редактирано) Загрява една идея по-бързо и далеч по-малко прах/кал се лепи отдолу, основно това са привилегийте от цялата кора,според мен. Факт е, че спортните окачвания не са правени за нашите пътища и това няма как да остане незабелязано, но се свиква с времето. Перфектно щастие няма! Ако сега трябваше да избирам между стандартно и sline отново бих заложил на спортното. На хубава настилка колата буквално залепва за асвалта и става много приятна за шофиране, огрома разлика има в сравнение с неравен път, като шум, поведение и комфорт на возията. Редактирано 9 Октомври 2013 от Tsvetkov83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 В продължение на твоите мисли според мен най-добър баланс е постигнат при спортния Ambition (не S-line). Дори за не-български пътища! Имам известен опит и с двата вида и стигнах до това заключение в крайна сметка... Но не бих подбирал кола на база на това, разликата между двете не е голяма всъщност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 Ето моите перки на климатроника. Това което ми прави впечатление че всички са с различни перки от моята. Явно са спряни от производство иначе не мога да си го обясня... Проблема е че голямата е повредена и се чудя какво да ги правя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 (Редактирано) От Автотехника в Плевен не могат ли да ти поръчат същата? Редактирано 9 Октомври 2013 от Tsvetkov83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 (Редактирано) Обяснението ти е правилно! Спрян е от Март 2006-та! Има разбира се заместители под друг номер. Редактирано 9 Октомври 2013 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 Ами автотехника не знам къде се намира? А на други места 2те перки са комплект. На старо до сега не съм попадал на същата. Заместителите неможах да открия в нета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 1K0 998 4551K0 998 455 А Това са номерата на заместителите след Март 2006. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 (Редактирано) Щом е спряна от производство бих си представил, че и на старо няма да е лесно да се намери. Автотехника е оторизираният представител на WV (съответно Ауди) за Плевен, намира се влизане от София малко след Баумакс в дясно, голяма зграда на булеварда е, виждал си я 100тици пъти просто не си обръщал внимание какво е изглежда! Аз си купувам частите от там когато съм в Плевен, доволен съм! Ако не намериш друг изход, препоръчвам ти да провериш какво ще ти предложат като вариант от там! Едит: Моон, разликата навярно е минимална но все пак я има явно щом са два варианта. Ценичките на тия позиций мога да ги проверя утре ако колегата Тома има желание?! Редактирано 9 Октомври 2013 от Tsvetkov83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 Ами аз си го знам като фолксваген и за тва питам. Ако можеш, ще ми направиш голяма услуга. Благодарско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 Няма грижи, ще звънна на който трябва да провери и ще ти пиша л.с.! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 (Редактирано) Цената е соленичка... http://www.ebay.de/itm/NEU-Original-VW-Touran-1T-Kuehlerluefter-Kuehler-Motor-BAG-Luefter-A3-8P-TDI-Geblaese-/221195743230?clk_rvr_id=520587365703 Редактирано 9 Октомври 2013 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 (Редактирано) Предполагам че трябва да купя и целия комплект, защото едва ли ще работи със старата малка перка. А също може и да не пасне на пластмасата която ги държи. http://www.dn-bg.com/bg/car-parts/products/1807173-%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80-%D0%BE%D1%85%D0%BB%D0%B0%D0%B6%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F.html?modifications_id=24259 Редактирано 9 Октомври 2013 от Тома Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 Ok, явно няма смисъл да звъня утре. Соленичко леко, ама тва е положението, явно ще се наложи да стиснеш зъби! Ако все пак държиш да проверя точно колко е в Автотехника кажи, не е проблем! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 Ами там може още повече да ми отрежат главата с цена. Интересува ме дали ще имам съвместимост ако вземя на старо целия комплект като вашите перки. Мерси все пак поне ми изяснихте лека полека работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 Пълна съвместимост ще имаш само с 2-та номера, които съм ти посочил по-горе. Разликата между двата е във височината на панела, но би трябвало и двата да станат.Към тях върви и контролер, възможно е ако вземеш друг, нещо да не работи както трябва или физически да не пасва, не знам... Рискован експеримент, ако не си убеден, че са 100% съвместими. Бих търсил един от двата номера, които знаем, че са съвместими или твоя си от по-стара кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 Стана дума пак за окачвания, та използвам възможността да се самокоригирам и допълня. Окачванията обобщени: Има 4 вида заводско окачване при A3 8P:Стандартно (най-високо и най-комфортно): По подразбиране за подмоделите Ambiente и Attraction.Спортно Ambition (15 mm по-ниско от стандартното, спортно и твърдо): По подразбиране за подмодел Ambition. От МГ 2005 обаче се предлага опционално и стандартно окачване за подмоделите Ambition.Спортно S-line (25 mm по-ниско от стандартното, спортно и още по-твърдо): По подразбиране за всички с външен S-line пакет."Лоши пътища" - предлага се от МГ 2005 като опция за подмоделите Ambiente и Attraction. Ок.Точно това ми трябваше като информация. Благодаря колега! Относно кодовете на бележката при резервната гума за окачването, и те ли са същите като при А4 и А6? Т.е. 1 ВА за нормалното и 1 ВЕ за спортното окачване?Има ли голяма разлика в комфорта на А3 8Р с нормално окачване и А6 Ц5 да речем също с нормалално окачване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 (Редактирано) За нищо Не мисля, че кодовете са същите, но не бих се обзаложил.Иначе да сравняваш комфорт на А3 с А6 е абсурдно, независимо от окачването. По същия начин и за спортно поведение обаче А6 е семеен/бизнес комфортен автомобил незавиисмо от окачването... с всички предимства и недостатъци, които произтичат от това. Какъвто и двигател да има, поне за мен А6 никога не може да е "бегачка" същото важи и за А4 и А8 мое мнение разбира се. Редактирано 10 Октомври 2013 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 Много ме радва тази А3, но ме притеснява окачването. То на А6-та ми е твърдо, представям си как ще е тук... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangsta88 Публикувано 12 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2013 Здравейте колеги,имам нужда от помощ и се обръщам към вас като по запознати.Проблема е в ESP бутона,нещо явно ми е прецакън и не работи та някой има ли на идея как мога да го сваля.Става въпрос за А3 8п,стигам до там като сваля лайсната(около копчетата и поставката за чаша) но после ме е страх да не счупя нещо.Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 12 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2013 ето нещо което може да ти помогне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iko 1 Публикувано 12 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2013 Колеги свети ми чека и ми исписва грешка 16706 -датчик обороти на двигател,та въпроса е къде е този датчик и какво мога да направя ,колата е А3 1.9тди 2005г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts