Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

Порових се от любопитство за окачването "лоши пътища" :)

Струва(ло е) +450евро и се състои от:

  • 20mm по-високо от стандартното окачване
  • подсилени пружини
  • различно настроени амортисьори
  • допълнителна защита от удар на двигателя
Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да понеже отдолу са еднакви и са на базата на Голф 5 тези А3-ки до преди новия модел се предлага защита за лоши пътища за държавите от източна Европа. Има го и при Октавия 2 и дори и при най-новата също, като за пакета искат 286 лева, като при 2-ката е с метален щит,а сега при най-новата е с пластмасова кора и допълнителни кори на определени, като уязвими от Шкода места, като и при двете е повдигнато окачването с определени милиметри.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moonland, до колкото си спомням ти беше сменил оригиналната (къса) кора под двигателя с цяла за по добра защита? При мен също е с цялата кора, но ако не беше да съм я сменил и аз вече!

 

Цецо, цената пак е далеч по-приемлива при Шкода в сравнение с тази упомента по-горе. 

 

Като цяло, не бих се точил на тоя пакет "лоши пътища" , ако се предполага, че ще ми е нужен по-вероятно бих пренасочил интереса си към друг клас/модел возило. Защитата под двигателния отсек се заслужава поради ред причини и не променя визията на автомобила, но идеята за една педя растояние м/у гумата и подкалника ме карат да си мисля по-скоро за джип от колкото за лека кола. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е. Единственото в обратната посока, което трябва да се отбележе в случая е, че спортните окачвания на A3 8P са според мен твърде чувствителни на малки и рязки неравност. Поне аз усещам маркировката по шосето, да не говорим за неравности! За сметка на това е чудесна на магистрала, в завои и т.н., но просто липсва омекотяване на малките и остри неравности! Всъщност това е колата с едно от най-твърдите и чувствителни окачвания, които съм карал. Спомням си единствено за едно Mitsubishi Eclipse преди време, което ми бе направило същото или подобно впечатление.

Но всяко зло за добро разбира се :)

 

Иначе да, аз бях с частична кора под двигателя от завода и я замених с цяла (цък). До момента впечатленията от ефекта са изцяло положителни, предполагам зимата ще проличат и други благинки от това ;)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загрява една идея по-бързо и далеч по-малко прах/кал се лепи отдолу, основно това са привилегийте от цялата кора,според мен.

 

Факт е, че спортните окачвания не са правени за нашите пътища и това няма как да остане незабелязано, но се свиква с времето. Перфектно щастие няма! Ако сега трябваше да избирам между стандартно и sline отново бих заложил на спортното. На хубава настилка колата буквално залепва за асвалта и става много приятна за шофиране, огрома разлика има в сравнение с неравен път, като шум, поведение и комфорт на возията.

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В продължение на твоите мисли според мен най-добър баланс е постигнат при спортния Ambition (не S-line). Дори за не-български пътища! Имам известен опит и с двата вида и стигнах до това заключение в крайна сметка... Но не бих подбирал кола на база на това, разликата между двете не е голяма всъщност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето моите перки на климатроника. Това което ми прави впечатление че всички са с различни перки от моята. Явно са спряни от производство иначе не мога да си го обясня... Проблема е че голямата е повредена и се чудя какво да ги правя.

post-63909-0-99298000-1381335717_thumb.j

post-63909-0-33352400-1381335729_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обяснението ти е правилно! Спрян е от Март 2006-та! Има разбира се заместители под друг номер.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами автотехника не знам къде се намира? А на други места 2те перки са комплект. На старо до сега не съм попадал на същата. Заместителите неможах да открия в нета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е спряна от производство бих си представил, че и на старо няма да е лесно да се намери. Автотехника е оторизираният представител на WV (съответно Ауди) за Плевен, намира се влизане от София малко след Баумакс в дясно, голяма зграда на булеварда е, виждал си я 100тици пъти просто не си обръщал внимание какво е изглежда! Аз си купувам частите от там когато съм в Плевен, доволен съм! Ако не намериш друг изход, препоръчвам ти да провериш какво ще ти предложат като вариант от там! 

 

Едит: Моон, разликата навярно е минимална но все пак я има явно щом са два варианта. Ценичките на тия позиций мога да ги проверя утре ако колегата Тома има желание?!

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е соленичка... :dead:

 

http://www.ebay.de/itm/NEU-Original-VW-Touran-1T-Kuehlerluefter-Kuehler-Motor-BAG-Luefter-A3-8P-TDI-Geblaese-/221195743230?clk_rvr_id=520587365703

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че трябва да купя и целия комплект, защото едва ли ще работи със старата малка перка. А също може и да не пасне на пластмасата която ги държи.  :all_coholic: http://www.dn-bg.com/bg/car-parts/products/1807173-%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80-%D0%BE%D1%85%D0%BB%D0%B0%D0%B6%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F.html?modifications_id=24259

Редактирано от Тома
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ok, явно няма смисъл да звъня утре. Соленичко леко, ама тва е положението, явно ще се наложи да стиснеш зъби! Ако все пак държиш да проверя точно колко е в Автотехника кажи, не е проблем!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами там може още повече да ми отрежат главата с цена. Интересува ме дали ще имам съвместимост ако вземя на старо целия комплект като вашите перки. Мерси все пак поне ми изяснихте лека полека работата. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълна съвместимост ще имаш само с 2-та номера, които съм ти посочил по-горе. Разликата между двата е във височината на панела, но би трябвало и двата да станат.
Към тях върви и контролер, възможно е ако вземеш друг, нещо да не работи както трябва или физически да не пасва, не знам... Рискован експеримент, ако не си убеден, че са 100% съвместими. Бих търсил един от двата номера, които знаем, че са съвместими или твоя си от по-стара кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Стана дума пак за окачвания, та използвам възможността да се самокоригирам и допълня. Окачванията обобщени:

 

Има 4 вида заводско окачване при A3 8P:

  • Стандартно (най-високо и най-комфортно): По подразбиране за подмоделите Ambiente и Attraction.
  • Спортно Ambition (15 mm по-ниско от стандартното, спортно и твърдо): По подразбиране за подмодел Ambition. От МГ 2005 обаче се предлага опционално и стандартно окачване за подмоделите Ambition.
  • Спортно S-line (25 mm по-ниско от стандартното, спортно и още по-твърдо): По подразбиране за всички с външен S-line пакет.
  • "Лоши пътища" - предлага се от МГ 2005 като опция за подмоделите Ambiente и Attraction.

     

 

Ок.Точно това ми трябваше като информация. Благодаря колега!  :bia:

Относно кодовете на бележката при резервната гума за окачването, и те ли са същите като при А4 и А6? Т.е. 1 ВА за нормалното и 1 ВЕ за спортното окачване?

Има ли голяма разлика в комфорта на А3 8Р с нормално окачване и А6 Ц5 да речем също с нормалално окачване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нищо :):bia:

Не мисля, че кодовете са същите, но не бих се обзаложил.

Иначе да сравняваш комфорт на А3 с А6 е абсурдно, независимо от окачването. По същия начин и за спортно поведение обаче ;) А6 е семеен/бизнес комфортен автомобил незавиисмо от окачването... с всички предимства и недостатъци, които произтичат от това. Какъвто и двигател да има, поне за мен А6 никога не може да е "бегачка" :) същото важи и за А4 и А8 :) мое мнение разбира се.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,имам нужда от помощ и се обръщам към вас като по запознати.

Проблема е в ESP бутона,нещо явно ми е прецакън и не работи та някой има ли на идея как мога да го сваля.

Става въпрос за А3 8п,стигам до там като сваля лайсната(около копчетата и поставката за чаша) но после ме е страх да не счупя нещо.

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги свети ми чека и ми исписва грешка  16706 -датчик обороти на двигател,та въпроса е къде е този датчик и какво мога да направя ,колата е А3  1.9тди 2005г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...