Wolfgar Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 За максималната скорост, мисля че нещата се оправиха след няколко по-яки издухвания. Карах няколко пъти до прекъсвач и преди малко я тествах. Вдигна 185 и беше едва на 5.200 оборота на 6-та, но излезе отпред кола и намалих. После не исках пак да я мъча. Интересното е,че при 150 км/ч ми даде 8 на 100. После намалих и при 100 на 5-та даде 6, а на 6-та 5.5. Карам я все на 1 и също място (между София и Драгоман).Моон ще те послушам да чистя първо ЕГР-а.Може ли да ми препоръчате къде да отида? Явно няма да е при този, който каза, че "не ставало". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 (Редактирано) След като се допитах до колегите @baha @ssssl @wolfgar (за което много им благодаря ) относно ЕГР-а след като го сваля утре и го почистя , остана неясен факта ЕГР–а обучава ли се при дизела след като се свали и сложи наново Някой запознат ? Редактирано 10 Май 2014 от Sc00by Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Не. Не се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Чудно , мерси и на тебе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 А при бензина? Има ли начин без компютър да стане? Имам много добър майстор за механичната част, но човека не работи с комп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 ЕГР по принцип не се обучава, независимо от двигателя.Компютър не ти е нужен, единствено за изтриване на грешката в последствие (най-малкото за да можеш да проследиш дали ще се появи пак). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 EGR не се обучава. В случая говорим за flap motor- a, който може и да се нуждае. Така или иначе дори и да не се пипне с компютър, освен за грешката, всичко ще се адаптира след някой и др. киломртър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 (Редактирано) в какви граници трябва да варират показнията на дюзите при 2.0тди 140к.с. ? Редактирано 11 Май 2014 от sa60_89 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 След голямото чистене днес на тоя ЕГР чека вече не ми свети , обаче при гасене на колата пак ми тресе някакси необичайно , възможно е и стъпковото моторче да е отишло ,но ще я карам колата довечера и ще видя след някви километри дали ще има промяна. Ето и няколко снимки от днешната операция за съжаление нямаше как да снимам самото моторче като отворих колко масло и гняс излезнаха... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThEBlazZeD Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Извинете за въпроса, но това не е ли дросел клапа?И ако не е може ли някой да ми обясни каква е разликата м/у двете неща....?А, Sc00by и на мен така ми клатеше при изгасване няколко пъти, проверих да не са тампони на двигателя , но само един е бил леко ама леко тръгнал...Та може и от ст.моторче да е .... но на мен ми клати , мени обороти, забива и т.н... Лека вечер ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 (Редактирано) На снимките са и двете От дросел клапата зависи количеството въздух, което влиза в двигателя за образуване на горивната смес (разбира се това е изпълнителния орган, който се командва от комп. и сензори напр. ламбда и други) ЕГР (на немски AGR) в оригинален превод е клапан за връащне на изгорелите газове.Има донякъде различна роля при различните типове двигатели. При дизеловите и бензиновите с директно впръскване като твоя служи на първо и основно място за екология. До 50-60% от изгорелите газове се връщат обратно в двигателя (основно при частично натоварване, т.е. не при пълна газ), което допринася за по-ниски CO2 емисии. Играе роля за вписването на двигателя в дадена еко-норма (... Евро 4, Евро 5, Евро 6 ... )При бензиновите двигатели без директно впръскване основната роля на EGR-а е да повиши КПД-то на двигателя и съответно намали разхода на гориво, но на второ място отново за принос към екологията. Редактирано 11 Май 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Moonland едно въпросче , относно дросела при дизела , този където съм го снимал , при дизелите май не служи точно за определяне на въздуха а по скоро когато гася колата да затваря клапата и да се гаси по меко а може и да бъркам разбира се . Аз моя дросел го намерих в окаяно състояние беше запекъл доста стабилно, но дори и след чистенето тази вечер след като си покарах отново ми светна тая мизерия на таблото и отново двете грешки ми даде :19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal 17075 - Fan 1 Control Circuit: Short to GND Едното доколкото разбирам трябва да е точно дросела - Fan 1 Control Motor intake Monifold Flap , би трябвало да е ЕГР ? Е, в момента явно дросела ми е постоянно отворен , а ЕГР-а постоянно затворен . ???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Случайно , да има бушон за ЕГР-а и за Дросела , защото No signal ме доста озадачава , особено след като чистих днес дросела и не намерих нито едно счупено зъбче в механизма му ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 ЕГР- а ти даже не е бил толкова за чистене, но пак ли го лъснал добре. ЕГР- а няма бушон, той се контролира от вакуум. Flap мотора отговяря за дросел клапата, това което си чистил.Ако клапанта стои отворена и след чистенето си зацепил зъбците правилно, значи има някъде грешен контрол, за това и усещаш подобно притрисане при гасене. Виж за инфо по чуждите форуми за отстраняване на проблеми с тези грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Действително ЕГР-а далеч не изглежда толкова мръсен. Според мен е чистен и преди. За конкретните грешки за съжаление не мога да ти кажа нищо. Второто звучи повече като ел. проблем (закъсяване), от което може би произтича и първата...Нямат бушони дросела е ЕГРа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Беше бая позацапан просто го снимах след като свалих повечето нагар (просто бях много мръсен ) иначе дросела беше запекъл чак не се мърдаше грам клапата. Следвах инструкциите на ssssl и навих пружината оборот и половина , клапата си остана отворена. Може би ще пиша в темата за дизел , там сякъш ще има повече мнения. Благодаря ви все пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ssssl Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Дано да има бушон, щот както пишеш, че е била яко блокирала клапата....Щом компа не ти дава грешка за ЕГР-а - не го мисли. Първата грешка си е за дросела. Нормално е да стои отворен, а при гасене и май при режим на ППХ затваря Май на жичкаджия трябва да ходиш. Моят проблем (преди 4 г.) беше от актуатора, ама докато разбера... почнах от ЕГР-а, после дросела - щот така ме посъветваха Другата грешка е за вентилатор 1 и няма нищо общо с дросела... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 17075 - Fan 1 Control Circuit: Short to GND като напиша в гоогле и излиза точно дросела ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Далеч е от дросел: http://www.audi-sport.net/vb/a3-s3-sportback-8p-chassis/67341-17075-fan-1-control-circuit-short-gnd.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction P3103 - 000 - Baha, линка на темата която даде ми помогна доста , слезнах доло и проверих един бушон 10 ампера , беше прекъснат смених го веднага , и сега вече грешката е друга от No signal стана на malfunction , Fan control вече не ми го отчита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Екстра, напредваме По грешката за flap мотора- Possible Solutions Check Fuse(s)Check Wiring and/or Connector(s) from/to Motor for Intake Manifold Flap (V157)Check/Replace Motor for Intake Manifold Flap (V157)както и: http://www.audi-sport.net/vb/a3-s3-sportback-8p-chassis/141692-problem-motor-intake-manifold-flap-malfunction-19559-v157.htmlhttp://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=197083http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=130522http://www.volkswagenforum.co.uk/f33/2-0-gt-tdi-problem-5305.html Все ще намериш най- честия виновник за проблема в някоя от темите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Четох някъде из темите , че можело от горивен филтър да свети тоя чек възможно ли е , че не съм го сменял скоро .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Чек-а може да свети от 10 хиляди неща. Ти обаче имаш конкретни грешки, които нямат нищо общо с горивен филтър... А и по принцип горивният филтър няма пряка електронна дисгностика.Което не значи, че не трябва да го смениш ако не си скоро... При БГ горивата и относително ниската му цена би трябвало да го сменяш най-много на 2 смени на масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskov90 Публикувано 13 Май 2014 Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 Колеги трябва ми малко помощ защото нещо много странно ми се случи днес. Карам си аз в проливния дъжд и съм си настроил климатроника на 27,5 градуса на топличко да ми дуФка хах и изведнъж започна да духа ледено студено ама ледено се едно съм го сложил на 16 градуса и увеличавам пак на най-силното на HI и започна да духа хладно нито топло нито студено и така известно време.Гасих го пусках няколко пъти и не накрая се оправи само.От какво може да бъде това след като сам си го напълнил с фреон,моторчето с масалце абе всичко както си му е реда?много ми е интересно дали някой друг е имал същия незнаен за мен проблем??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 13 Май 2014 Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 Колко градуса е било навънка ? Климатроника доколкото съм запознат е свързан с температурния датчик от вън , тоест ако навън е 15-20 градуса , няма как и вътре да ти духа топличко )) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts