Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

Не са много колите с такива крушки. Май от ауди няма (може и да има, но от модели преди 1995).

Редактирано от Wolfgar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да след като натисна бутона изгасва за секунда и пак си светва 

Какво значи за секунда? Дори без да се движиш? Какво точно ти изписва на дисплея, би трябвало да дава информация коя гума конкретно губи налягане? Системата фабрична ли е или е ретрофитвана допълнително?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами тези размери ги видях и аз, ама вътребагажното пространство не мисля, че е дадено в тези схеми

 

Загледай се - има дадени размери на багжника, не знам точно какво ти трябва.

При 8P (тривратка) обемът на багажника е 350 L. При Sportback - 370 L.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи за секунда? Дори без да се движиш? Какво точно ти изписва на дисплея, би трябвало да дава информация коя гума конкретно губи налягане? Системата фабрична ли е или е ретрофитвана допълнително?

Фабрично е слагана.Нищо не ми изписва като запаля издава сигнал и си светва след натискане на бутона изгасва и веднага след това си светва отново 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да видиш с VAG-COM каква грешка записва... очевидно нещо не е наред, но няма общо с гумите, защото за да установи по-ниско налягане така или иначе трябва да си в движение.

После пусни грешките тук и предполагам ще стане ясно от къде може да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от две седмици съм горд притежател на Audi 8PA (Sportsback) 2.0TDI-BKD (2006 год.)

След като оправих належащите проблеми по нея (стопена инсталация към дроселова клапа - подменена с такава от Голф 5, сменена дроселова клапа и ЕГР) сега вече е време за дреболйките. Не ми отчита отворена 5-та врата. бихте ли ме насочили къде е датчика, да не разглабям наред. Също така, мога ли с ваг да изключа сигнализацията за изгоряла крушка на предни габарити?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл в клуба! :) почни от това да научиш модела на новия ти автомобил - Sportback! (SportSback не съществува). ;)

На втория ти въпрос - не, не може. Какъв е проблема?

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за объркването "почни от това да научиш модела на новия ти автомобил - Sportback! (SportSback не съществува)

". 

Проблем със сигнализацията за изгоряла крушка няма, но искам да сложа това

179413501.jpg

 

А3-ката е с фабричен ксенон и искам да махна обикновения габарит, а не ми се занимава да запоявам по светодиодните габарити товарни съпротивления.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има готови такива със съответните съпротивления, но според мен (и от личен опит!) циганийка, а и едва светулка, т.е. безполезно, да не говорим за цветовите отенъци и издръжливостта. Всеки сам си решава разбира се :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не случайно снимах и етикета. Габаритите са произвдени в България и са доста качествени, с такива ми е другата кола от 3 години и кусор, и нямам никакви ядове с тях. Управляват се по ток от два LED драйвера, а цвета им е около 5000 келвина. Това е доста по близко по цвят от габаритите с нажежаема жичка, спрямо цвета на фабричния ксенон. Лесно ще запоя на тях SMD съпротивления за товар, но се надявах да стане по по-лесния начин през VAG-a.

А ако някой може да ми отговори на другия въпрос, за датчика на петата врата ще съм му много благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да ти отговоря с лека несигурност - микроключето е в самата брава. Така е при останалите 4 брави, с голяма вероятност и в 5-тата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. И аз първоначално се бях насочил натам, но в ЕЛСА-та на изображението на заключващия механизъм никъде не видях датчик или букса, за това помислих, че може би е някъде другаде. Но в петък ще започна от там с разглабянето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тези фарчета дали ще дадат грешка на компютъра? http://www.bktuning.bg/product.php?ProductID=391

или тези? http://fenix-tuning.com/index.php?route=product/product&path=18_62_206_207&product_id=1070

кои са по-добри?

Редактирано от Wolfgar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи къв цвят ти е колата , но бих избрал вторите ;) За грешка не дават , виждал съм доста А3-ки с такива фарове АДСКИ яко седят 2-рите на черна кола :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеите колеги имам а38п  2.0тди  2005г  има един проблем пали трудно като е загряла като е студена няма пролем пали много лесно не дава да врътне6 но като загрее върти доста преди да запали някои да е имал същия проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги сигурно ще ви се стори глупав, но имам 1 въпрос. За какво е бутонът на климатроника, който е като този за вътрешната циркулация, но с буква А на него. Автоматична вътрешна циркулациа? Ако да, как точно работи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеите колеги имам а38п  2.0тди  2005г  има един проблем пали трудно като е загряла като е студена няма пролем пали много лесно не дава да врътне6 но като загрее върти доста преди да запали някои да е имал същия проблем

 

Много дискутиран въпрос, потърси и ще намериш достатъчно инфо. Бърз отговор: почти невъзможно да се оправи, така че свиквай!

 

Някой да ме насочи тема , където е обсъждано звука от климатроника ( чува се едно имам щурец зад таблото ) 

 

Сваляш вентилатора зад жабката, носиш го да ти сменят втулките, слагаш го и отново ти е тихо.

 

Колеги сигурно ще ви се стори глупав, но имам 1 въпрос. За какво е бутонът на климатроника, който е като този за вътрешната циркулация, но с буква А на него. Автоматична вътрешна циркулациа? Ако да, как точно работи

 

Позна! Кога и как точно работи, макар и обяснено в мануала, само то си знае, но като съм на него нямам проблем със запотяването. Повечето време си е на външен въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sc00by: климатроникът има темп. сензор с вентилаторче. Нормално е да се чува лек звук от него понякога като малко вентилаторче, което се включва и изключва (вкл. когато двигателят е изключен).

Wolfgar: точно така. Пред теб поредния гаражно "тунингован" дизел бълва облаци, натискаш и повече не мислиш, след Х време се самодеактивира. Колко беше Х трябва да видя в инструкцията, не помня. 10-15 мин по спомен.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...