Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

За максималната скорост, мисля че нещата се оправиха след няколко по-яки издухвания. Карах няколко пъти до прекъсвач и преди малко я тествах. Вдигна 185 и беше едва на 5.200 оборота на 6-та, но излезе отпред кола и намалих. После не исках пак да я мъча. Интересното е,че при 150 км/ч ми даде 8 на 100. После намалих и при 100 на 5-та даде 6, а на 6-та 5.5. Карам я все на 1 и също място (между София и Драгоман).

Моон ще те послушам да чистя първо ЕГР-а.

Може ли да ми препоръчате къде да отида? Явно няма да е при този, който каза, че "не ставало".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като се допитах до колегите @baha @ssssl @wolfgar (за което много им благодаря )  относно  ЕГР-а след като го сваля утре и го почистя , остана неясен факта ЕГР–а обучава ли се при дизела след като се свали и сложи наново ;) 
Някой запознат ? :)

Редактирано от Sc00by
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при бензина? Има ли начин без компютър да стане? Имам много добър майстор за механичната част, но човека не работи с комп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕГР по принцип не се обучава, независимо от двигателя.

Компютър не ти е нужен, единствено за изтриване на грешката в последствие (най-малкото за да можеш да проследиш дали ще се появи пак).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EGR не се обучава. В случая говорим за flap motor- a, който може и да се нуждае. Така или иначе дори и да не се пипне с компютър, освен за грешката, всичко ще се адаптира след някой и др. киломртър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в какви граници трябва да варират показнията на дюзите при 2.0тди 140к.с. ?

Редактирано от sa60_89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След голямото чистене днес на тоя ЕГР чека вече не ми свети , обаче при гасене на колата пак ми тресе някакси необичайно , възможно е и стъпковото моторче да е отишло ,но ще я карам колата довечера и ще видя след някви километри дали ще има промяна. Ето и няколко снимки от днешната операция за съжаление нямаше как да снимам самото моторче като отворих колко масло и гняс излезнаха... 

 

post-83909-0-04109500-1399823502_thumb.j

post-83909-0-69079600-1399823502_thumb.j

post-83909-0-21691700-1399823503_thumb.j

post-83909-0-58781700-1399823503_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете за въпроса, но това не е ли дросел клапа?

И ако не е може ли някой да ми обясни каква е разликата м/у двете неща....?А, 

Sc00by и на мен така ми клатеше при изгасване няколко пъти, проверих да не са тампони на двигателя , но само един е бил леко ама леко тръгнал...Та може и от ст.моторче да е .... но на мен ми клати , мени обороти, забива и т.н... ;) 

 

 

Лека вечер !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На снимките са и двете ;)

От дросел клапата зависи количеството въздух, което влиза в двигателя за образуване на горивната смес (разбира се това е изпълнителния орган, който се командва от комп. и сензори напр. ламбда и други)

 

ЕГР (на немски AGR) в оригинален превод е клапан за връащне на изгорелите газове.

Има донякъде различна роля при различните типове двигатели. При дизеловите и бензиновите с директно впръскване като твоя служи на първо и основно място за екология. До 50-60% от изгорелите газове се връщат обратно в двигателя (основно при частично натоварване, т.е. не при пълна газ), което допринася за по-ниски CO2 емисии. Играе роля за вписването на двигателя в дадена еко-норма (... Евро 4, Евро 5, Евро 6 ... )

При бензиновите двигатели без директно впръскване основната роля на EGR-а е да повиши КПД-то на двигателя и съответно намали разхода на гориво, но на второ място отново за принос към екологията. 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moonland едно въпросче , относно дросела при дизела , този където съм го снимал , при дизелите май не служи точно за определяне на въздуха а по скоро когато гася колата да затваря клапата и да се гаси по меко а може и да бъркам разбира се . Аз моя дросел го намерих в окаяно състояние беше запекъл доста стабилно, но  дори и след чистенето тази вечер след като си покарах отново ми светна тая мизерия на таблото и отново двете грешки ми даде :
19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal 

17075 - Fan 1 Control Circuit: Short to GND 

Едното доколкото разбирам трябва да е точно дросела - Fan 1 Control 
Motor intake Monifold Flap , би трябвало да е ЕГР  ? 
Е, в момента явно дросела ми е постоянно отворен , а ЕГР-а постоянно затворен . ????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно , да има бушон за ЕГР-а и за Дросела , защото No signal ме доста озадачава , особено след като чистих днес дросела и не намерих нито едно счупено зъбче в механизма му ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕГР- а ти даже не е бил толкова за чистене, но пак ли го лъснал добре. ЕГР- а няма бушон, той се контролира от вакуум. Flap мотора отговяря за дросел клапата, това което си чистил.
Ако клапанта стои отворена и след чистенето си зацепил зъбците правилно, значи има някъде грешен контрол, за това и усещаш подобно притрисане при гасене. Виж за инфо по чуждите форуми за отстраняване на проблеми с тези грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Действително ЕГР-а далеч не изглежда толкова мръсен. Според мен е чистен и преди. За конкретните грешки за съжаление не мога да ти кажа нищо. Второто звучи повече като ел. проблем (закъсяване), от което може би произтича и първата...

Нямат бушони дросела е ЕГРа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше бая позацапан просто го снимах след като свалих повечето нагар (просто бях много мръсен ) иначе дросела беше запекъл чак  не се мърдаше грам клапата. Следвах инструкциите на ssssl и навих пружината оборот и половина , клапата си остана отворена. Може би ще пиша в темата за дизел , там сякъш ще има повече мнения. 
Благодаря ви все пак  :zustimm: 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да има бушон, щот както пишеш, че е била яко блокирала клапата....

Щом компа не ти дава грешка за ЕГР-а - не го мисли. Първата грешка си е за дросела. Нормално е да стои отворен, а при гасене и май при режим на ППХ затваря :nixweiss: Май на жичкаджия трябва да ходиш. Моят проблем (преди 4 г.) беше от актуатора, ама докато разбера... почнах от ЕГР-а, после дросела - щот така ме посъветваха :hilezh:

Другата грешка е за вентилатор 1 и няма нищо общо с дросела...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction 
            P3103 - 000 -  

Baha, линка на темата която даде ми помогна доста , слезнах доло и проверих един бушон 10 ампера , беше прекъснат смених го веднага , и сега вече грешката е друга от No signal стана на malfunction , Fan control вече не ми го отчита.  

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстра, напредваме :zustimm: По грешката за flap мотора-

 

Possible Solutions
  • Check Fuse(s)
  • Check Wiring and/or Connector(s) from/to Motor for Intake Manifold Flap (V157)
  • Check/Replace Motor for Intake Manifold Flap (V157)

както и:

 

http://www.audi-sport.net/vb/a3-s3-sportback-8p-chassis/141692-problem-motor-intake-manifold-flap-malfunction-19559-v157.html

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=197083

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=130522

http://www.volkswagenforum.co.uk/f33/2-0-gt-tdi-problem-5305.html

 

Все ще намериш най- честия виновник за проблема в някоя от темите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чек-а може да свети от 10 хиляди неща. Ти обаче имаш конкретни грешки, които нямат нищо общо с горивен филтър... А и по принцип горивният филтър няма пряка електронна дисгностика.

Което не значи, че не трябва да го смениш ако не си скоро... :) При БГ горивата и относително ниската му цена би трябвало да го сменяш най-много на 2 смени на масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги трябва ми малко помощ защото нещо много странно ми се случи днес. :nixweiss:  Карам си аз в проливния дъжд и съм си настроил климатроника на 27,5 градуса на топличко да ми дуФка хах и изведнъж започна да духа ледено студено ама ледено се едно съм го сложил на 16 градуса и увеличавам пак на най-силното на HI и започна да духа хладно нито топло нито студено и така известно време.Гасих го пусках няколко пъти и не накрая се оправи само.От какво може да бъде това след като сам си го напълнил с фреон,моторчето с масалце абе всичко както си му е реда?много ми е интересно дали някой друг е имал същия незнаен за мен проблем???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко градуса е било навънка ? :) Климатроника доколкото съм запознат е свързан с температурния датчик от вън , тоест ако навън е 15-20 градуса , няма как и вътре да ти духа топличко :)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...