Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

Явно според мен нещо горе се е изхлузило нещо като кука нямам на идея, страх ме беше да разглобявам седалките, а и не знам дали става, през задната кора пластмасова, да се махне, и от там да се види, не съм пробвал, но просто и двете ми седалки в един момент отказаха! Иначе е 100 пъти по удобно да си ги плъзгаш от горе, отколкото да са дупиш отдолу да търсиш ръчката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолеги в една тема на А4 колегите  са пуснали  кои модули подържат темпомат може ли и тук някои да каже модули с кои букви подържат темпомат при А3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги от скоро съм собственик на  AUDI A3 8P SPORTBACK 2006.Искам да ви благодаря за полезната информация за модела.И да ви попитам следното,при загасен двигател колата си включва нормално на скорост,но когато е студена и я запаля е много трудно да не кажа невъзможно да включи на скорост.След като позагрее си включва без проблем.Нормално ли е това или има нещо повредено.Благодаря ви предварително. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошъл!

Не, за съжаление определено не е нормално, което от своя страна разбира се значи, че има нещо гнило при теб. Все пак за какъв двигател става дума? Предполагам като говориш за "скорост" имаш предвид ръчна скоростна кутия? Отиди някъде да я погледнат, щом проблемът може да бъде репродуциран, не би трябвало да е трудно да се хване от къде идва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай колега не съм уточнил това.Колата е ръчна скоростна кутия, двигателя е BKD.И аз така и си мислех да я закарам на сервиз ,защото това неми изглежда да е нормално,но все пак реших да се консултирам и с вас дали някой не е имал подобен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединител е това 100%. Пробвай на студено да натиснеш педала на съединителя, задържаш известно време (примерно 30 секунди при напълно студена) и тогава пробваш. Ще видиш, че ще включи или напълно нормално или почти нормално. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Wolfgar, пробвахго това с натиснатият съединител. Задържах съединителя и преди да запаля и след като запалих пак е същото неможе да включи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно свдалките(работят при мен) отдолу на релсата има едно пластмасово краче. Играе ролята на ограничител когато връщате седалката на предходната позиция. Погледнете дали не се крие проблема там!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Wolfgar, пробвахго това с натиснатият съединител. Задържах съединителя и преди да запаля и след като запалих пак е същото неможе да включи.

 

Пробвай да задържаш за повечко време. Недей да бараш скоростната кутия преди да погледнеш съединителя. Убеден съм, че е от него, защото абсолютно същото правеше ладата, а след това и полото на един приятел. На изгасена включва, на запалена не, а загрее ли се оправя. При мен, с покачването на температурата, започваха да включват четвърта, трета и втора предавка първо, след това пета и най-накрая (при напълно загрята) първа и задна. На полото само за първа колата трябваше да е напълно загряла. Дефакто, при студена кола, се получава все едно се опитваш да включих на скорост без натиснат съединител.

Редактирано от Wolfgar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Колега,ти си прав маи наистина проблема е в съединителя.Натиснах го по-дълго и започна да включва без проблем,и цял ден включваше независимо дали е загряла или не.Въпроса ми сега е доколко е зле работата ,да предприемали пътуване на 400-500 км. или въобще да не тръгвам докато него ремонтирам.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не може да ти каже това. Вероятно би издържал пътуването предвид това, че едва ли ще сменяш постоянно скорости по време на дългия път, но ако е натоварена колата отново нещата са под въпрос.... Риск има, но колко е и дали си заслужава...  :nixweiss: Ако имаш избор тръгни с друга кола ако не можеш да отремонтираш преди пътуването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да попитам и аз нещо - имам А3,2006, 2.0 дизел, DSG автомат. Забелязах, че като и подам леко газ на 1-ва скорост и след това като пусна педала на газта се чува едно леко тракане, като някаква вибрация, някъде отдолу. На другите предавки мисля, че го няма. Някой може ли да каже какво би било? Благодаря.

Редактирано от MrNoone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pendata_91, аз карах ладата в такова ужасно състояние 3 месеца. Карах я дори през Петрохан натоварена и си беше ок. Веднъж щом загрее и всичко е ок.

Естествено моят съвет е да смениш съединителя в първия удобен момент.

Редактирано от Wolfgar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги....бърз въпрос.Искам да си затъмня фаровете какво фолио бихте ми препоръчали,че нещо съм невеж в тези неща???Знам от прочетеното тук ,че повечето използват фолио на марката 3M , но какво точно е то?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Противозаконно е да се затъмняват фарове и стопове, тъй като както вероятно знаеш не са само за декор. Глобяват солидно за това. Лично аз не съм виждал в последните години да се прави освен по селата и то най вече на Кадети и други Хлопели със сини пръскалки, тук таме някой пернишки Голф 2. Защо искаш да си накажеш колата с подобна безсмислица? Виждаш твърде надалече нощем или какво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех...направо ме заби...определено ме разубеди......значи ще си карам така....пък по-нататък мога да сложа директно тунинг афтермаркет фарчета....да я направя още по-красива...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има спрей за затъмняване по автоманиите. Правил съм го преди време на една е36-ца на стоповете. Добре стана и ако се направи като хората не пречи на светенето на стопа, но това беше преди близо 10-тина години и тогава не са ми правили проблем за него. Не знам сега как стоят нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако толкоз искаш да придадеш красота, купи си тунинг фарове с диодна лента (дневни светлини) с лупа и ксенон + едни тунинг стопове диодни и си готов. Вярно, че на светлинни години разстояние по качество от оригиналните, но е трудно да имаш и качество и красота...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще я украсявам ще заложа на оригинални фарове с ксенон.....не някакви тунинг незнайно какво качество....но това ще стане след някой друг месец...за сега още и се радвам на оригиналният и вид.....Не знам дали и при вас е така но имам чуството,че вече съм влюбен в тази количка.... :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам те, аз съм влюбен в ладата. Дори зарязах гадже заради нея.....

Аз също си мисля за оригинални фарове с ксенон, но ми идват скъпички. Обмислям и слагането на фейслифтови стопове (диодни) , при които само буксата се променя, но ще видя как ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнееее оригималните стопове на аудито му седят уникално добре....Даже мен ако питате именно това е "сексапила" на тази количка....именно стоповете и....и то оригиналните....Както на регламата на модела.....как един чичко я заглежда и "пошляпва" по задницата....Иначе пак да питам....доколкото разбирам крушките на колата за къси са едни , а за дълги други,нали така?А тези на халогенте какви са?Имам предвид цокъла - H1 , H4...H7????Ако може да ми ги разясните...че едва от три седмици съм шофьор и това ми е първата кола....именно заради нея се реших да стана шофьор.....та така...И може ли да сложа ксенон само на късите???Имам предвид разните там рефлектори дали е разрешено т.е. да не заслепява отсрещният водач????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...