Nikkie Публикувано 21 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2011 Здравейте колеги.Преди седмица си смених пробленото зъбно колелце, след смяната километража така и не проработи.Реших, че проблема е в моторчето и се отказах да се занимавам.Днес обаче, ми се наложи да пътувам малко, по едно време забелязах, че когато карам с около 100км/ч, километража отчита километрите, а когато падне под 80, спира.След още няколко километра започна да си работи постоянно и така в продължение на 20-тина километра, след което спрях за 2-3 минути.Когато тръгнах, всичко си работеше коректно, но стигнах за където се бях запътил и спрях за по-дълго време, може би час.След като тръгнах, километража отново не отчиташе километрите, дори и когато карам с около 100.Незнам какво да мисля вече, някой може ли да ми обясни какво става ? П.С. Утре ще се пребирам, ще видя дали някъде по пътя пак няма да проработи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikola80 Публикувано 21 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2011 При смяна на колелцето може да си разместил нещо. Аз също сменх колелцето, но стана друго по-странно. Пише, че е загряла повече от половината а още не е карана и 5км. Отидох на сервиз и се оказа нещо от спойките. Друг проблем е ако е от по-стара/по-нова кола.Иди на майстор да ти го види. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 21 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2011 (Редактирано) Съмнява ме да е спойка, ако беше по-скоро нямаше да работи вобще.Изключвам и да е в зъбното колелце проблема.Механиката си е наред, явно нещо по електорниката се бърка, но не мога да разбера какво, при положение, че 20 километра работи, после спря. Редактирано 21 Февруари 2011 от Nikkie Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pesxo Публикувано 21 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2011 (Редактирано) виж колега иди на маистор да види дали всички споики са наред,а те не са малко.само една да има спукана и стават много проблеми.а за да тръгва и спира е горе долу такъв проблема ,като друсне се оправя или разваля. Редактирано 21 Февруари 2011 от pesxo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikola80 Публикувано 21 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2011 виж колега иди на маистор да види дали всички споики са наред,а те не са малко.само една да има спукана и стават много проблеми.а за да тръгва и спира е горе долу такъв проблема ,като друсне се оправя или разваля.Прав си колега!!! Nikkie вслушай се какво ти казват само от спойките е!!! От друго невярвам да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 21 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2011 Съмнявам се да е спойка.Или ще е студена и няма да е проводима, или ще си работи.Все пак не е многожилен кабел, че при изместване да включва и изключва.Друг е въпроса, че карах по магистрала докато проработи и спря.При доста по-големи дупки в града не ми е тъгвало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikola80 Публикувано 21 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2011 (Редактирано) Колега, защо пускаш темата? За да ти помогнем нали! Тъй. След като искаш помощ вслушай се в съветите на хората! Ти си знаеш твоето! Или чуй какво ти казваме. Или не прави такава тема!!! Като знаеш от какво е защо питаш, защо искаш помощ??? Редактирано 21 Февруари 2011 от nikola80 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 21 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2011 Колега, защо пускаш темата? За да ти помогнем нали! Тъй. След като искаш помощ вслушай се в съветите на хората! Ти си знаеш твоето! Или чуй какво ти казваме. Или не прави такава тема!!! Като знаеш от какво е защо питаш, защо искаш помощ???Изключвам нещата от които не мисля, че идва проблема.Никъде не съм изразил категорично мнение, отностно това от къде идва проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikola80 Публикувано 21 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2011 Ние ти казваме, че е от спойка а ти не ни чуваш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 21 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2011 Виж сега, нямам намерение да правим диспут.Никъде не съм написал, че изключвам въпроса със спойките, казах че се съмнявам и се обосновах.Ако няма какво да пишеш по темата, спри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikola80 Публикувано 21 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2011 (Редактирано) Междудругото!От кой до кой град си тръгнал?Примерно Пловдив-Ахтопол 357км!!! Колко ти е разликата в километрите?! а то ди казва 159км карал ли си колата в града преди да тръгнеш на път и колко време преди???? Редактирано 21 Февруари 2011 от nikola80 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 21 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2011 Колега, презапой спойките. Нищо няма да изгубиш от това. Като включиш парното има един канал който духа зад таблото. Така че може като се стопли да проработва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 21 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2011 Колега, презапой спойките. Нищо няма да изгубиш от това. Като включиш парното има един канал който духа зад таблото. Така че може като се стопли да проработва.И аз си мислех, че има някава връзка с парното, защото през цялото време беше вкючено.Утре, като се пребирам ще видя как ще е, ако проработи отново, ще да е заради парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 21 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2011 Заради студената спойка ще е!Именно температурата влияе... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klyunkov_pld Публикувано 21 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2011 колега а когато започне да работи стрелката на километража и караш с 100 стой ли точно или мърда лекичко .според мен проблема ти е в датчика на километража който се намира на ск.кутия от горната страна измакни го напраскаи го с вд-40 да му зипадат мрасотийте и го сложи . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 22 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2011 Мисля, че проблема не е спойка, но не знам какъв е.Имам едно табло със същия проблем, отчита когато му е кеф и няма значение дали колата е загряла и дали парното духа топло. Предполагам ,че някой от електронните елементи не е читав вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 22 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2011 колега а когато започне да работи стрелката на километража и караш с 100 стой ли точно или мърда лекичко .според мен проблема ти е в датчика на километража който се намира на ск.кутия от горната страна измакни го напраскаи го с вд-40 да му зипадат мрасотийте и го сложи .Проблема не е със стрелката, а с брояча на изминатите километри.Стрелката си е наред, стои си точно.Мисля, че проблема не е спойка, но не знам какъв е.Имам едно табло със същия проблем, отчита когато му е кеф и няма значение дали колата е загряла и дали парното духа топло. Предполагам ,че някой от електронните елементи не е читав вече.Днес ще си проличи.Ще направя сауна, ако тръгне, ще да е студена спойка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 22 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2011 Така, преди малко се прибрах.Ясно стана, че скороста с която се движи колата не играе никаква роля.През целия път километража не отчете и един километър, чак когато се прибрах в града започна да върти.Имах ходене до няколко магазина, така че спирах и тръгвах няколко пъти, километража си работеше постоянно.Остава да е проблема с топлия въздух от парното и някоя студена спойка.Утре ще разглобя и ще мина пистите.ПС. Пробвах някой силови методи докато карах, но не потръгна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikola80 Публикувано 22 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2011 Пиши като стане ясно всичко :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvoPP Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 Защо не пробваш да си наместиш куплунзите на платката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bloodnoon Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 И аз ако може да ползвам темата на колегата, за да не правя нова за моя проблем. Като четох май е от въпростното зъбно колело, ама не съм сигурен. При мен проблема е че стрелката " заспива" няма влияние от топло студено, загряла не загряла с парно или без, постоянно е така. Като тръгна да карам и се мести до към 30 а карам с поне 50-60, съответно и нагоре ми ги отчита с по малко. Когато пък тръгвам да намалям примерно от 100 реални заспива на 80, а вече съм намалил до към 40-50. Оправянето е чрез почукване по таблото, ама един познат от почукване си беше строшил пластмасата и затова не ми се ще да го правя много много и отделно е доста дразнещо постоянно да го млатиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 Съмнява ме да е спойка, ако беше по-скоро нямаше да работи вобще.Изключвам и да е в зъбното колелце проблема.Механиката си е наред, явно нещо по електорниката се бърка, но не мога да разбера какво, при положение, че 20 километра работи, после спря.Най-вероятно е студена спойка на моторчето което върти километража.Намира се на платката зад прословутото зъбно колело.Има три крачета,огледай ги за спукана спойка,поне на две-три табла там им беше проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 23 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 Свалях таблото, огледах внимателно, не ми се видя да има студени спойки.Явно ще трябва да се носи при някой по вещ.Иначе сутринта към 8 излизах с колата, повъртя малко и спря, така че отпада и това проблема да е свързан с топлината.Или някой елемент дава фира, или някоя спойка не е наред, което ме съмнява вече. Незнам само къде да го занеса, че да ми го поправят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikola80 Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 Във всеки един автосервиз може да попиташ къде има майстор за келометражи. Ако си от пловдив (дано да си) мога да ти дам няколко познати! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bulhomes Публикувано 27 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2011 (Редактирано) Сега се сещам, че и аз имах такъв проблем и изчезна сам (даже не бях и обърнал внимание, че е изчезнал). Бях забелязал някаква закономерност но едва ли ще мога да я пресъздам точно - на свободна падаше стрелката, като включа на скорост пак тръгваше. Включването на фаровете също сякаш оказваше влияние. Сега като се замисля есента свалях таблото да сменя радиаторчето на парното и дали пък от тогава не се е "наместило" нещо. Абе всъщност доста съм го барникал от тогава - слагах му ксенони, парктроник, разни реленца за стъклата, но определено с километража не съм се занимавал - сам се оправи. Редактирано 27 Февруари 2011 от bulhomes Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване