Jump to content

Странен проблем с километража


Nikkie

Recommended Posts

Здравейте колеги.

Преди седмица си смених пробленото зъбно колелце, след смяната километража така и не проработи.Реших, че проблема е в моторчето и се отказах да се занимавам.Днес обаче, ми се наложи да пътувам малко, по едно време забелязах, че когато карам с около 100км/ч, километража отчита километрите, а когато падне под 80, спира.След още няколко километра започна да си работи постоянно и така в продължение на 20-тина километра, след което спрях за 2-3 минути.Когато тръгнах, всичко си работеше коректно, но стигнах за където се бях запътил и спрях за по-дълго време, може би час.След като тръгнах, километража отново не отчиташе километрите, дори и когато карам с около 100.

Незнам какво да мисля вече, някой може ли да ми обясни какво става ?

П.С. Утре ще се пребирам, ще видя дали някъде по пътя пак няма да проработи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При смяна на колелцето може да си разместил нещо. Аз също сменх колелцето, но стана друго по-странно. Пише, че е загряла повече от половината а още не е карана и 5км. Отидох на сервиз и се оказа нещо от спойките. Друг проблем е ако е от по-стара/по-нова кола.Иди на майстор да ти го види.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнява ме да е спойка, ако беше по-скоро нямаше да работи вобще.Изключвам и да е в зъбното колелце проблема.

Механиката си е наред, явно нещо по електорниката се бърка, но не мога да разбера какво, при положение, че 20 километра работи, после спря.

Редактирано от Nikkie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж колега иди на маистор да види дали всички споики са наред,а те не са малко.

само една да има спукана и стават много проблеми.

а за да тръгва и спира е горе долу такъв проблема ,като друсне се оправя или разваля.

Редактирано от pesxo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж колега иди на маистор да види дали всички споики са наред,а те не са малко.

само една да има спукана и стават много проблеми.

а за да тръгва и спира е горе долу такъв проблема ,като друсне се оправя или разваля.

Прав си колега!!! :) Nikkie вслушай се какво ти казват само от спойките е!!! От друго невярвам да е :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнявам се да е спойка.Или ще е студена и няма да е проводима, или ще си работи.Все пак не е многожилен кабел, че при изместване да включва и изключва.Друг е въпроса, че карах по магистрала докато проработи и спря.При доста по-големи дупки в града не ми е тъгвало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо пускаш темата? За да ти помогнем нали! Тъй. След като искаш помощ вслушай се в съветите на хората! Ти си знаеш твоето! Или чуй какво ти казваме. Или не прави такава тема!!! Като знаеш от какво е защо питаш, защо искаш помощ???

Редактирано от nikola80
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо пускаш темата? За да ти помогнем нали! Тъй. След като искаш помощ вслушай се в съветите на хората! Ти си знаеш твоето! Или чуй какво ти казваме. Или не прави такава тема!!! Като знаеш от какво е защо питаш, защо искаш помощ???

Изключвам нещата от които не мисля, че идва проблема.Никъде не съм изразил категорично мнение, отностно това от къде идва проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега, нямам намерение да правим диспут.Никъде не съм написал, че изключвам въпроса със спойките, казах че се съмнявам и се обосновах.Ако няма какво да пишеш по темата, спри. :sleeping:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Междудругото!От кой до кой град си тръгнал?

Примерно Пловдив-Ахтопол 357км!!! Колко ти е разликата в километрите?! а то ди казва 159км

карал ли си колата в града преди да тръгнеш на път и колко време преди????

Редактирано от nikola80
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, презапой спойките. Нищо няма да изгубиш от това. Като включиш парното има един канал който духа зад таблото. Така че може като се стопли да проработва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, презапой спойките. Нищо няма да изгубиш от това. Като включиш парното има един канал който духа зад таблото. Така че може като се стопли да проработва.

И аз си мислех, че има някава връзка с парното, защото през цялото време беше вкючено.Утре, като се пребирам ще видя как ще е, ако проработи отново, ще да е заради парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега а когато започне да работи стрелката на километража и караш с 100 стой ли точно или мърда лекичко .според мен проблема ти е в датчика на километража който се намира на ск.кутия от горната страна измакни го напраскаи го с вд-40 да му зипадат мрасотийте и го сложи .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че проблема не е спойка, но не знам какъв е.

Имам едно табло със същия проблем, отчита когато му е кеф

и няма значение дали колата е загряла и дали парното духа топло.

Предполагам ,че някой от електронните елементи не е читав вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега а когато започне да работи стрелката на километража и караш с 100 стой ли точно или мърда лекичко .според мен проблема ти е в датчика на километража който се намира на ск.кутия от горната страна измакни го напраскаи го с вд-40 да му зипадат мрасотийте и го сложи .

Проблема не е със стрелката, а с брояча на изминатите километри.Стрелката си е наред, стои си точно.

Мисля, че проблема не е спойка, но не знам какъв е.

Имам едно табло със същия проблем, отчита когато му е кеф

и няма значение дали колата е загряла и дали парното духа топло.

Предполагам ,че някой от електронните елементи не е читав вече.

Днес ще си проличи.Ще направя сауна, ако тръгне, ще да е студена спойка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, преди малко се прибрах.Ясно стана, че скороста с която се движи колата не играе никаква роля.През целия път километража не отчете и един километър, чак когато се прибрах в града започна да върти.Имах ходене до няколко магазина, така че спирах и тръгвах няколко пъти, километража си работеше постоянно.Остава да е проблема с топлия въздух от парното и някоя студена спойка.Утре ще разглобя и ще мина пистите.

ПС. Пробвах някой силови методи докато карах, но не потръгна. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ако може да ползвам темата на колегата, за да не правя нова за моя проблем. Като четох май е от въпростното зъбно колело, ама не съм сигурен. При мен проблема е че стрелката " заспива" няма влияние от топло студено, загряла не загряла с парно или без, постоянно е така. Като тръгна да карам и се мести до към 30 а карам с поне 50-60, съответно и нагоре ми ги отчита с по малко. Когато пък тръгвам да намалям примерно от 100 реални заспива на 80, а вече съм намалил до към 40-50. Оправянето е чрез почукване по таблото, ама един познат от почукване си беше строшил пластмасата и затова не ми се ще да го правя много много и отделно е доста дразнещо постоянно да го млатиш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнява ме да е спойка, ако беше по-скоро нямаше да работи вобще.Изключвам и да е в зъбното колелце проблема.

Механиката си е наред, явно нещо по електорниката се бърка, но не мога да разбера какво, при положение, че 20 километра работи, после спря.

Най-вероятно е студена спойка на моторчето което върти километража.Намира се на платката зад прословутото зъбно колело.Има три крачета,огледай ги за спукана спойка,поне на две-три табла там им беше проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалях таблото, огледах внимателно, не ми се видя да има студени спойки.Явно ще трябва да се носи при някой по вещ.

Иначе сутринта към 8 излизах с колата, повъртя малко и спря, така че отпада и това проблема да е свързан с топлината.Или някой елемент дава фира, или някоя спойка не е наред, което ме съмнява вече. :)

Незнам само къде да го занеса, че да ми го поправят. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във всеки един автосервиз може да попиташ къде има майстор за келометражи. Ако си от пловдив (дано да си) мога да ти дам няколко познати!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сещам, че и аз имах такъв проблем и изчезна сам (даже не бях и обърнал внимание, че е изчезнал). Бях забелязал някаква закономерност но едва ли ще мога да я пресъздам точно - на свободна падаше стрелката, като включа на скорост пак тръгваше. Включването на фаровете също сякаш оказваше влияние. Сега като се замисля есента свалях таблото да сменя радиаторчето на парното и дали пък от тогава не се е "наместило" нещо. Абе всъщност доста съм го барникал от тогава - слагах му ксенони, парктроник, разни реленца за стъклата, но определено с километража не съм се занимавал - сам се оправи.

Редактирано от bulhomes
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...