Kompresor Публикувано 14 Март 2011 Доклад Share Публикувано 14 Март 2011 (Редактирано) http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=205025Какво мислите? Има ли някой който кара така? Какви са минусите за двигателя от използваното но прецедено олио? Знам че вреди на гумените съединения. НА прага съм да си купя дизелов двигател и да заменя газифицираната бензинка която имам. Редактирано 19 Юли 2011 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 14 Март 2011 Доклад Share Публикувано 14 Март 2011 То и олиото стана 2.40лв (вероятно точно заради дизелджиите). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kompresor Публикувано 14 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2011 Става дума за отработено, пържено олио Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacofazomera Публикувано 14 Март 2011 Доклад Share Публикувано 14 Март 2011 че кой хвърля олио в Русе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 14 Март 2011 Доклад Share Публикувано 14 Март 2011 Вахти и фритюрниците, а се смеете на чесън-тийм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kompresor Публикувано 14 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2011 Колеги хайде да се придържаме към темата, кажете някой кара ли, дочувал ли е кое се поврежда, зле ли е да се кара с олио, ако има някой в Русе да кара на олио да пише. Аз си карам на чесън също, не мога да издържа на цената на бенза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 14 Март 2011 Доклад Share Публикувано 14 Март 2011 Тури си метан тогава.Сещаш ли се след 2 години как ще намериш старо олио като такива тарикати станат 10000? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staniola Публикувано 14 Март 2011 Доклад Share Публикувано 14 Март 2011 Не в олио а в тока трябва да се налива : )Who Killed the Electric Car? (2006) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 15 Март 2011 Доклад Share Публикувано 15 Март 2011 да приятелю колкото и смешно да изглежда АЗ КАРАМ НА ОЛИО колата е А6 С5 1.9 дти и само да уточня зада не чувам глупави коментари от рода " като немаш пари си купи малолитражка на газ" карам на олио защото няма разлика за двигатела. единственото което е нужно зада се кара на 100% е подгряване.Аз карам 50/50 олио нафта и не съм пипал нищо по колата. братовчед ми кара така А4 вече 5 години същия мотор.Точно поради тази причина купих тази кола.Разликата е само , че вече като минеш край бензиностанция се УСМИХВАШ ДОВОЛНО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diakonlevski Публикувано 16 Март 2011 Доклад Share Публикувано 16 Март 2011 Отдавна хората пишат, че използват отработено олио, но дали няма вредни последици за мотора. Ако спестя 1000 лв и след това ги дам за ремонти... Моята кола е А4 1,9 тди 110 коня, дали това тди става за олио. Освен това съм срещал инфо, че олиото освен филтрирането се нуждае и от допълнителна обработка. Но при тази цена на горивото скоро ще подкараме колите на течна храна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 17 Март 2011 Доклад Share Публикувано 17 Март 2011 (Редактирано) да приятелю колкото и смешно да изглежда АЗ КАРАМ НА ОЛИО колата е А6 С5 1.9 дти и само да уточня зада не чувам глупави коментари от рода " като немаш пари си купи малолитражка на газ" карам на олио защото няма разлика за двигатела. единственото което е нужно зада се кара на 100% е подгряване.Аз карам 50/50 олио нафта и не съм пипал нищо по колата. братовчед ми кара така А4 вече 5 години същия мотор.Точно поради тази причина купих тази кола.Разликата е само , че вече като минеш край бензиностанция се УСМИХВАШ ДОВОЛНОКолега,би ли дал малко повечко подробности,че ми стана интересно?От къде се снабдяваш с отработено олио,допълнително подгряване направил ли си и т.н.? Дай предписание за използване Редактирано 17 Март 2011 от kikson1979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 17 Март 2011 Доклад Share Публикувано 17 Март 2011 олиото го купувам от ресторант до дома ми цената е 80ст на литър. Прави се допълнителна инсталация с друг резервар и подгряване, ако искаш да караш само на олио.Аз в момента правя инсталацията и затова карам 60 на 40 дизел олио директно в резервара.Ако ГНП-то ти е Бош можеш да караш с олио без проблем и последствия, даже двигателя става по тих.зимата може да караш 70 на 30 а лятото 50 на 50. без да правиш каквото и да е по колата.само след първото сипване в резервара и след 500км трябва да смениш нафт. филтър, защото олиото изчиства боклуците от резервара. после всичко си е по старо му.олкото Олиото което купуваш трябва само да се прецеди. най-добре на 1 микрон.Това е колкото едни стари дънки. прецеждаш през тях и наливаш в резервара.Това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 17 Март 2011 Доклад Share Публикувано 17 Март 2011 Помпа-дюза съм и не е препорачително за мен това... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 17 Март 2011 Доклад Share Публикувано 17 Март 2011 дам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penko1 Публикувано 1 Април 2011 Доклад Share Публикувано 1 Април 2011 (Редактирано) И трансформаторното масло добре дарпа. Б4 1.9 ТДИ си го гори без да се оплаква грам. Редактирано 1 Април 2011 от penko1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 2 Април 2011 Доклад Share Публикувано 2 Април 2011 И трансформаторното масло добре дарпа. Б4 1.9 ТДИ си го гори без да се оплаква грам.Добрутро.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 24 Април 2011 Доклад Share Публикувано 24 Април 2011 Олиото което купуваш трябва само да се прецеди. най-добре на 1 микрон.Това е колкото едни стари дънки. прецеждаш през тях и наливаш в резервара.Това с олиото явно е ОК. Обаче силно се съмнявам че старите дънки дават филтрация 1 микрон. Въздушен филтър за кола е между 20-40 микрона. Филтрите за офицерски противогаз от специална хартия са 5 микрона и не са популярни. На един микрон филтрирането ще бъде МНОГО бавно.Това като малко офтопик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 25 Април 2011 Доклад Share Публикувано 25 Април 2011 Това с олиото явно е ОК. Обаче силно се съмнявам че старите дънки дават филтрация 1 микрон. Въздушен филтър за кола е между 20-40 микрона. Филтрите за офицерски противогаз от специална хартия са 5 микрона и не са популярни. На един микрон филтрирането ще бъде МНОГО бавно.Това като малко офтопик.е и аз си мислех като теб но се оказва че дори са по-малко от микрон. купих си истински филтър от САЩ на един микрон и той филтрира доста по-бързо. А за това дали е бавно ДА за 2 дни прецежда 10 литра. а истинския филтър за ден и половина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
huhu Публикувано 2 Май 2011 Доклад Share Публикувано 2 Май 2011 (Редактирано) И аз съм се запалил за олио-манията Искам да попитам подгрвателя от какво ползвате ,примерно топлообменник от C220 CDI ?Какви клапани ползвате Редактирано 2 Май 2011 от huhu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 3 Май 2011 Доклад Share Публикувано 3 Май 2011 топлобменника го поръчах от америка и излезе 90лв. нарича се Пластинчат топлообменник и е с наи-високо КПД и за мен е наи- удачен защото загрява наи-бързо.след доста проби с калпани от газови уредби и какви ли още не, стигнах до решение. на мерцедесите след радиаторчето на парното има един двоен клапан. един вход и два изхода. този клапан се ползва за вход. Проблема е че неможе такъв да се ползва за изход защото е еднопосочен. Затова за изходен се взима същия само че от старо БМВ. тои е с обратна посока.Също наи-големия проблем е намирането на електромагнитна помпичка за подкачване на олиото от резервара.Пишат че може и без нея но така бавно но сигурно се прецаква ГНП защото олиото е по-гъсто и трудно се засмуква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
huhu Публикувано 5 Май 2011 Доклад Share Публикувано 5 Май 2011 (Редактирано) За момента мисля да пробвам с топлообменик от Ц220 ЦДИ за стопляне на олиото, клапани засега ще са 4-газово/бензинови.Въпроса е за филтър какъв да взема маслен или горивен навиващ се дали има разлика между двата. Аз лично съм виждал на коли вместо горивен навит маслен филтър. Редактирано 5 Май 2011 от huhu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 6 Май 2011 Доклад Share Публикувано 6 Май 2011 За момента мисля да пробвам с топлообменик от Ц220 ЦДИ за стопляне на олиото, клапани засега ще са 4-газово/бензинови.Въпроса е за филтър какъв да взема маслен или горивен навиващ се дали има разлика между двата. Аз лично съм виждал на коли вместо горивен навит маслен филтър.можеш ли да пратиш някоя снимка на този топлообменник от мерцедеса за филтър използвам обикновен нафтов с един вход и един изход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
huhu Публикувано 6 Май 2011 Доклад Share Публикувано 6 Май 2011 (Редактирано) Топлообменника е като този само дето за водата входа е 10мм а изхода е от другата страна на 8мм и като големина е като този на снимката Този тук е същия монтиран на друг мерцедес само тази снимка намерих и пускам да не разопаковам моя че тъкмо съм го увил да не губи топлина Редактирано 6 Май 2011 от huhu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
huhu Публикувано 29 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2011 някой да е понапреднал и да сподели опит с филтрирането на олиото и махането на вода Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skynet Публикувано 30 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2011 Ами не съм пробвал лично , но съм чел че за филтриране може и с дънков плат. Бил доста финн. А за махането на водата , съм виждал как олитото се вари известно време и така водата се изпарява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване