Jump to content

Смяна на Б8 с Q5?


Recommended Posts

Дакс, като гледам колегите напират да ти купят колата. Аз не бих ги спрял. Вземи една оферта за Q5 с офроуд пакет и си направи едно последно сбогом с А4-та :hilezh:

Рано или късно ще се разделиш с нея.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 198
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Днес снимах това в Проше БГ Варна, докато ми сменяха ксеноновата крушка. Казаха, че чакат цените и го пускат в продажба.

П.П. Ксеноновата крушка се оказа голям дявол.

Снощи пътувах до София и фаровете си работеха перфектно. За нещастие или за късмет, че не се случи по пътя, точно като се качих на околовръстното единия фар умря. При стартиране на двигателя, ксенонът се запалваше за около петнайсет секунди и пак тъмнина.steinigung.gif

Минах през Порше София Запад и от там ми потвърдиха, че крушката е заминала и трябва да се смени, срещу 414 лв. с труда.steinigung.gif Категорично им заявих, че ще ползвам фарове само по празници, което ги развесели, но цената си остана твърда.

Както и да е, нямаше как да ме обслужат веднага и се отказах да чакам. Прибрах се, към четири часа, във Варна, минах през Порше Варна и сагата се започна.

Сменят крушката - нищо

Слагат крушката (не питах новата или старата) на другият фар, пак нищо steinigung.gif

По някакъв начин, успяха да ми гръмнат двата баласта, но и те не знаят как.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти късмет, колега. Съжалявам! :hilezh:

Иначе знам, че ще се появява скоро Кю5 хибрид, но засега не съм фен на тази система. Много и е скъпа поддръжката и обслужването. Цялата икономия отива като се стигне до консумативи. А и никой тука все още не може да я ремонтира. Покупната и цена също е брутална. Изобщо май далавера има ако въртиш по 100 000 км. на година.

Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги видях,че обсъждате DSG-тo и само мога да кажа от собствен опит,че съм КРАЙНО недоволен от тия скорости.Става въпрос за А3 1.6 бензин - 2009г. Колата вече е на 36 хил.км и на два пъти хвърли скорости. Забравих да кажа,че става въпрос за 7 степенния автоматик на предно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата кутия замина на 16 хил. км и от Ауди я замениха. Казаха,че е счупена и сложиха нова. Сега колата е на 36 хил. (вече е извън гаранция,изтекоха 3 години) и има много сериозни признаци,че скоростите си отиват пак. А нови съм чувал,че са 16 хил. лв :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много и е скъпа поддръжката и обслужването. Цялата икономия отива като се стигне до консумативи.

Я разкажи подробности, че станах любопитен за тези консумативи и техните цени!? :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата кутия замина на 16 хил. км и от Ауди я замениха. Казаха,че е счупена и сложиха нова. Сега колата е на 36 хил. (вече е извън гаранция,изтекоха 3 години) и има много сериозни признаци,че скоростите си отиват пак. А нови съм чувал,че са 16 хил. лв :bia:

Бааси! Ти ми уби всички знания и представи бе колега. :) Защо така? Да не си теглил с колата каравани или някакви заседнали коли? Баси ужаса. :bia:

Я разкажи подробности, че станах любопитен за тези консумативи и техните цени!? :hilezh:

О, не знам подробности. Чувал съм го от потребители и дилъри на такива коли. Говореха нещо за 7 бона за голямата инспекция. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О, не знам подробности. Чувал съм го от потребители и дилъри на такива коли. Говореха нещо за 7 бона за голямата инспекция. :o

На мен ми се струва, че този хибрид няма да го бъде. Който дава такива пари, иска да си личи колко е ЕКО, а поне от брошурата не се вижда никаква разлика с нормалното Q5. Съвсем друг въпрос е, колко е ЕКО хибридът в дългосрочен план.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Туарега също изилиза в хибриден вариант. Явно е масово при VAG групата. Дано само го доизкусурят и му свалят цените на обслужването. :o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам наблюдения върху Тойота Аурис хибрид.Няма нищо страшно в хибрида.Батериите си имат гаранция 5 години и им дават живот от 7 до 10 год.Много е яко да си стоиш в колата лятото и да ти работи климата и да знаеш,че не даваш и стотинка за това.В бъдеще няма да го мислим ами ще стане наложително.Вие като сте взели да се плашите,че ще ви блъсне кола не е казано,че на морето не можете да се одавите.Каквото е писано това става!!! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са доволни от поведението на DSG-то, получавали се някакви тласъци при плавно намаляване на скоростта за спиране ... според няколи изчезвал тоя ефект след 500-1000 мили, но други казват че и след по-дълъг пробег пак са така, един вид кутията не може да се нагоди на стила им на шофиране

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я другата тема - http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2779821

Общо взето се оплакват, че кутията има удряне при превклюване от 2 ->1. Кутията не е DSG, а S-tronic, което незнам дали е едно и също де. Провери в Порше какво ще кажат по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе по принцип ДСГ-то и С-троника са еднакви, нп с някои комструктивни различия заради различно разположените мотори, за които са правени. Карах доста такава кутия на Кю5 и не съм забелязал подобен проблем. Може да си е дефект при някои кутии просто. Странното е, че все повече ппчват да се чуват оплаквания от С-троника, а помня, че неше абсолютен хит като излезе и я спрягаха като най-здравата досега. Не случайно оборудват с нея всичките бегачки на ВАГ. Не знам, трудно ми е да повярвам, че ще се окаже проблемна и тая система.

Накрая дси купиме по една Тойота и да разчитаме поне на надеждност...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е те сега "модерните" Тойоти са всичко друго, но не и надеждни .... питай kokonai за надеждните японски коли :hilezh:

Времената на "вечните" автомобили са безвъзвратно отминали, всичко е маркетинг и надлъгване между фирмите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш ли да те запозная с един пич, който изкара от магазина Приус, кара го вече 160'000км и не се е оплакал нито веднъж от нещо? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз с един приятел, който кара служебна Авенсис 2006 година и саморъчно и е навъртял 380 000 км и освен консумативи друго не е правил.

Е да - вече мотора си похапва 2 литра на 10 000 км масълце, ама други ядове не е имал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе по принцип ДСГ-то и С-троника са еднакви...

Изобщо не са еднакви. Едното е със сухи съединители, другото с хидравлични и държи почти двойно повече нютони....

За качеството на Тойота - явно контрола е паднал, защото има много противоречиви и крайни мнения - от "разпадна се за 20-30к км" до "не съм пипал нищо 200к км" (последното съм го чувал само за бензинови мотори).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш ли да те запозная с един пич, който изкара от магазина Приус, кара го вече 160'000км и не се е оплакал нито веднъж от нещо? :stupid:

Ясно де, аз ще те запозная с един колега който изкара чисто нов дизелов Ярис и за 27 000 км. смени два пъти верига на мотора

Историите на коконай ги знаеш, няма нужда да ги ровя из форума

Та просто исках да кажа, че няма марка която да прави тотално надеждни коли в момента - има си и мърша ...

И в Тойота форума са като тук - при тях последните "вечни" са около 1997-1998, да кажем Карина Епсилон... тук последните вечни са 1996-1997 (Ц4)

Всички автомобилни производители вече стъпват върху еднакви технологии/чаркалаци - по евтино е някой измисли и да произведе типова част за 5 милиона коли, отколкото да си измислиш/произведеш сам същото нещо за 50 000

Не съм искал да кажа нищо лошо за Тойота, имаме такава в семейството.. че и един Нисан Микра, който жена ми търкаля

Просто изказването на Дакса ми се стори малко крайно :hilezh:

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделям просто масовото мнение, Веско. Не знам доколко е истина. А и не смятам да разбирам. Няма Тойота, дето да ми харесва. А за всичко различно от служебна кола, най-важното е да те кефи. Та го казах почти на майтап де. B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...