sky Публикувано 12 Април 2011 Доклад Share Публикувано 12 Април 2011 (Редактирано) Дакс, като гледам колегите напират да ти купят колата. Аз не бих ги спрял. Вземи една оферта за Q5 с офроуд пакет и си направи едно последно сбогом с А4-та Рано или късно ще се разделиш с нея. Редактирано 12 Април 2011 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 12 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2011 Звучи лесно, но не е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 13 Април 2011 Доклад Share Публикувано 13 Април 2011 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 13 Април 2011 Доклад Share Публикувано 13 Април 2011 Днес снимах това в Проше БГ Варна, докато ми сменяха ксеноновата крушка. Казаха, че чакат цените и го пускат в продажба.П.П. Ксеноновата крушка се оказа голям дявол.Снощи пътувах до София и фаровете си работеха перфектно. За нещастие или за късмет, че не се случи по пътя, точно като се качих на околовръстното единия фар умря. При стартиране на двигателя, ксенонът се запалваше за около петнайсет секунди и пак тъмнина.Минах през Порше София Запад и от там ми потвърдиха, че крушката е заминала и трябва да се смени, срещу 414 лв. с труда. Категорично им заявих, че ще ползвам фарове само по празници, което ги развесели, но цената си остана твърда.Както и да е, нямаше как да ме обслужат веднага и се отказах да чакам. Прибрах се, към четири часа, във Варна, минах през Порше Варна и сагата се започна.Сменят крушката - нищоСлагат крушката (не питах новата или старата) на другият фар, пак нищо По някакъв начин, успяха да ми гръмнат двата баласта, но и те не знаят как. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 13 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2011 (Редактирано) Кофти късмет, колега. Съжалявам! Иначе знам, че ще се появява скоро Кю5 хибрид, но засега не съм фен на тази система. Много и е скъпа поддръжката и обслужването. Цялата икономия отива като се стигне до консумативи. А и никой тука все още не може да я ремонтира. Покупната и цена също е брутална. Изобщо май далавера има ако въртиш по 100 000 км. на година. Редактирано 13 Април 2011 от daks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Burner_ Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 Колеги видях,че обсъждате DSG-тo и само мога да кажа от собствен опит,че съм КРАЙНО недоволен от тия скорости.Става въпрос за А3 1.6 бензин - 2009г. Колата вече е на 36 хил.км и на два пъти хвърли скорости. Забравих да кажа,че става въпрос за 7 степенния автоматик на предно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 Би ли дал повече детайли? Какво и стана и как я оправиха? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Burner_ Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 Първата кутия замина на 16 хил. км и от Ауди я замениха. Казаха,че е счупена и сложиха нова. Сега колата е на 36 хил. (вече е извън гаранция,изтекоха 3 години) и има много сериозни признаци,че скоростите си отиват пак. А нови съм чувал,че са 16 хил. лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 Много и е скъпа поддръжката и обслужването. Цялата икономия отива като се стигне до консумативи.Я разкажи подробности, че станах любопитен за тези консумативи и техните цени!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 15 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2011 Първата кутия замина на 16 хил. км и от Ауди я замениха. Казаха,че е счупена и сложиха нова. Сега колата е на 36 хил. (вече е извън гаранция,изтекоха 3 години) и има много сериозни признаци,че скоростите си отиват пак. А нови съм чувал,че са 16 хил. лв Бааси! Ти ми уби всички знания и представи бе колега. Защо така? Да не си теглил с колата каравани или някакви заседнали коли? Баси ужаса. Я разкажи подробности, че станах любопитен за тези консумативи и техните цени!? О, не знам подробности. Чувал съм го от потребители и дилъри на такива коли. Говореха нещо за 7 бона за голямата инспекция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 15 Април 2011 Доклад Share Публикувано 15 Април 2011 О, не знам подробности. Чувал съм го от потребители и дилъри на такива коли. Говореха нещо за 7 бона за голямата инспекция. На мен ми се струва, че този хибрид няма да го бъде. Който дава такива пари, иска да си личи колко е ЕКО, а поне от брошурата не се вижда никаква разлика с нормалното Q5. Съвсем друг въпрос е, колко е ЕКО хибридът в дългосрочен план. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 15 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2011 Туарега също изилиза в хибриден вариант. Явно е масово при VAG групата. Дано само го доизкусурят и му свалят цените на обслужването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokosf Публикувано 15 Април 2011 Доклад Share Публикувано 15 Април 2011 Аз имам наблюдения върху Тойота Аурис хибрид.Няма нищо страшно в хибрида.Батериите си имат гаранция 5 години и им дават живот от 7 до 10 год.Много е яко да си стоиш в колата лятото и да ти работи климата и да знаеш,че не даваш и стотинка за това.В бъдеще няма да го мислим ами ще стане наложително.Вие като сте взели да се плашите,че ще ви блъсне кола не е казано,че на морето не можете да се одавите.Каквото е писано това става!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 19 Април 2011 Доклад Share Публикувано 19 Април 2011 http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2761333 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 20 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2011 Можеш ли да го резюмираш накратко, че не ми се чете цялата дискусия? Каква е идеята? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 20 Април 2011 Доклад Share Публикувано 20 Април 2011 Не са доволни от поведението на DSG-то, получавали се някакви тласъци при плавно намаляване на скоростта за спиране ... според няколи изчезвал тоя ефект след 500-1000 мили, но други казват че и след по-дълъг пробег пак са така, един вид кутията не може да се нагоди на стила им на шофиране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 20 Април 2011 Доклад Share Публикувано 20 Април 2011 Ето я другата тема - http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2779821Общо взето се оплакват, че кутията има удряне при превклюване от 2 ->1. Кутията не е DSG, а S-tronic, което незнам дали е едно и също де. Провери в Порше какво ще кажат по въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 21 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2011 Абе по принцип ДСГ-то и С-троника са еднакви, нп с някои комструктивни различия заради различно разположените мотори, за които са правени. Карах доста такава кутия на Кю5 и не съм забелязал подобен проблем. Може да си е дефект при някои кутии просто. Странното е, че все повече ппчват да се чуват оплаквания от С-троника, а помня, че неше абсолютен хит като излезе и я спрягаха като най-здравата досега. Не случайно оборудват с нея всичките бегачки на ВАГ. Не знам, трудно ми е да повярвам, че ще се окаже проблемна и тая система.Накрая дси купиме по една Тойота и да разчитаме поне на надеждност... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 21 Април 2011 Доклад Share Публикувано 21 Април 2011 Е те сега "модерните" Тойоти са всичко друго, но не и надеждни .... питай kokonai за надеждните японски коли Времената на "вечните" автомобили са безвъзвратно отминали, всичко е маркетинг и надлъгване между фирмите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 21 Април 2011 Доклад Share Публикувано 21 Април 2011 Искаш ли да те запозная с един пич, който изкара от магазина Приус, кара го вече 160'000км и не се е оплакал нито веднъж от нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 21 Април 2011 Доклад Share Публикувано 21 Април 2011 А аз с един приятел, който кара служебна Авенсис 2006 година и саморъчно и е навъртял 380 000 км и освен консумативи друго не е правил.Е да - вече мотора си похапва 2 литра на 10 000 км масълце, ама други ядове не е имал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Април 2011 Доклад Share Публикувано 21 Април 2011 Абе по принцип ДСГ-то и С-троника са еднакви...Изобщо не са еднакви. Едното е със сухи съединители, другото с хидравлични и държи почти двойно повече нютони....За качеството на Тойота - явно контрола е паднал, защото има много противоречиви и крайни мнения - от "разпадна се за 20-30к км" до "не съм пипал нищо 200к км" (последното съм го чувал само за бензинови мотори). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 21 Април 2011 Доклад Share Публикувано 21 Април 2011 (Редактирано) Искаш ли да те запозная с един пич, който изкара от магазина Приус, кара го вече 160'000км и не се е оплакал нито веднъж от нещо? Ясно де, аз ще те запозная с един колега който изкара чисто нов дизелов Ярис и за 27 000 км. смени два пъти верига на мотораИсториите на коконай ги знаеш, няма нужда да ги ровя из форумаТа просто исках да кажа, че няма марка която да прави тотално надеждни коли в момента - има си и мърша ... И в Тойота форума са като тук - при тях последните "вечни" са около 1997-1998, да кажем Карина Епсилон... тук последните вечни са 1996-1997 (Ц4)Всички автомобилни производители вече стъпват върху еднакви технологии/чаркалаци - по евтино е някой измисли и да произведе типова част за 5 милиона коли, отколкото да си измислиш/произведеш сам същото нещо за 50 000Не съм искал да кажа нищо лошо за Тойота, имаме такава в семейството.. че и един Нисан Микра, който жена ми търкаляПросто изказването на Дакса ми се стори малко крайно Редактирано 21 Април 2011 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 22 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2011 Споделям просто масовото мнение, Веско. Не знам доколко е истина. А и не смятам да разбирам. Няма Тойота, дето да ми харесва. А за всичко различно от служебна кола, най-важното е да те кефи. Та го казах почти на майтап де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване