VAG Fan Публикувано 25 Март 2011 Доклад Share Публикувано 25 Март 2011 Колеги, днес като подкарах Аудито се появи проблем.Давам на контакт преди да запаля и перката започна да работи. За 10 години не се е случвало такова нещо. По принцип започва да охлажда, когато температурата достигне 98 градуса както е по книжка. Днес през цялото време не спря да работи. Въобще не е достигала гореспоменатата температурна стойност. Като паркирах пред блока отново дадох само на контакт и пак започна да върти. Изчетох няколко теми тук, но объркването ми е пълно. Явно става проблем за някой от датчиците. И до тук съм с хипотезите за причината.Имате ли идея какво е, що е? Предварително Ви благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 25 Март 2011 Доклад Share Публикувано 25 Март 2011 (Редактирано) Откачи буксата на датчика , който седи на радиатора , ако спре перката си купи нов датчик . Редактирано 25 Март 2011 от Milanski Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 25 Март 2011 Доклад Share Публикувано 25 Март 2011 (Редактирано) Дръпни куплонга на датчика,който е на радиатора.Климатик имаш ли? Редактирано 25 Март 2011 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAG Fan Публикувано 25 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2011 Нямам климатик. С най-базовия модел съм.Точно това направих - издърпах куплунга и дадох на контакт. Перката не се задейства. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 25 Март 2011 Доклад Share Публикувано 25 Март 2011 E закупи и един датчик,както са казали колегите преди мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 25 Март 2011 Доклад Share Публикувано 25 Март 2011 (Редактирано) Нямам климатик. С най-базовия модел съм.Точно това направих - издърпах куплунга и дадох на контакт. Перката не се задейства.Тогава отиваш и си купуваш нов датчик/предполагам,че ти е едноконтактен-с 2 крачета/.Вземи си и ново уплътнение за него/клингеритов пръстен/.С малко сръчност може да го смениш и без да си източваш антифриза,при студена кола и завита капачка на разширителния съд-губи се съвсем малко антифриз. Редактирано 25 Март 2011 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAG Fan Публикувано 25 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2011 Така и ще направя, ще купя нов датчик. Обаче се оказва, че буксите са 2. И двете ги махах - един резултат. Горе-долу колко ще ми струва една нова джаджа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 25 Март 2011 Доклад Share Публикувано 25 Март 2011 Така и ще направя, ще купя нов датчик. Обаче се оказва, че буксите са 2. И двете ги махах - един резултат. Горе-долу колко ще ми струва една нова джаджа?Да де,буксата е с две кабелчета,т.е. датчика е с две крачета/един контакт/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kire_peltekov Публикувано 25 Март 2011 Доклад Share Публикувано 25 Март 2011 датчика струва около 20лв оба4е са 2 модела с 2 крачета за една скорост на перката и с 3 крачета за две скорости. виш твоя от кои е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAG Fan Публикувано 26 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2011 Тъкмо тръгвам с колата към близкия магазин и рекох да пробвам за последен път прави ли го този номер. Давам на контакт, нещо щракна вътре в таблото с уредите и перката започна работа. Но следващите ми 2-3 опита веднага след това нямаха проблем. Така, че отлагам купуването на нов датчик. Днес имам излизане и ще следя дали ще започне да ги прави тези магарии отново. И ще докладвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 26 Март 2011 Доклад Share Публикувано 26 Март 2011 Чул си как цъква ( сработва ) релето най - вероятно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAG Fan Публикувано 26 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2011 Купих си нов датчик от Ем Комплект 33. В магазина ми казаха, че с този датчик перката ще се включва при достигане на 95 градуса. Днес обаче попаднах в задръствания в центъра на София и се случи така, че на 85 градуса перката се задейства.Проблем ли е, че сработва на 85, а не на 95 градуса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 26 Май 2011 Доклад Share Публикувано 26 Май 2011 Ти как разбра че е 85, само не ми казвай че върваш на датчика на таблото ... !? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAG Fan Публикувано 26 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2011 Иска ми се да му вярвам. При стария датчик стрелката на таблото като стигнеше една идея до стоте градуса и стартираше охлаждането. А сега е видимо по-рано, поне според стрелката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 27 Май 2011 Доклад Share Публикувано 27 Май 2011 (Редактирано) Ако имаш съмнения че датчика е фалшив го откачаш и го взимаш горе във вас.Пълниш една тенджера с вода и я чакаш да загрее, потапяш датчика и гледаш с мултицета на колко градуса ще заработи.Естествено ти трябва и нещо да гледаш температурата на водата..........успех.Преди година, две сменях въпросния......... симптомите бяха като при теб.След смяната всичко се оправи, датчика беше в комплект с пръстенчето някакъв френски (марката не си я спомням).Сега пуска перката малко след чертичката на 90 градуса (около 92-94). Редактирано 27 Май 2011 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 27 Май 2011 Доклад Share Публикувано 27 Май 2011 Да сработват перките на 85 е твърде рано, така ще караш почти постоянно на перки А таблото що да не е вярно? Моето съм го засичал с инфрачервен термометър и е учудващо точно Но, разбира се, зависи и от неговия датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 28 Май 2011 Доклад Share Публикувано 28 Май 2011 Перката трябва да ти се вкл на 92градуса при изправен датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване