Jump to content

Постоянна работа на перката за охлаждането


VAG Fan

Recommended Posts

Колеги, днес като подкарах Аудито се появи проблем.

Давам на контакт преди да запаля и перката започна да работи. За 10 години не се е случвало такова нещо. По принцип започва да охлажда, когато температурата достигне 98 градуса както е по книжка.

Днес през цялото време не спря да работи. Въобще не е достигала гореспоменатата температурна стойност. Като паркирах пред блока отново дадох само на контакт и пак започна да върти. Изчетох няколко теми тук, но объркването ми е пълно. Явно става проблем за някой от датчиците. И до тук съм с хипотезите за причината.

Имате ли идея какво е, що е? Предварително Ви благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачи буксата на датчика , който седи на радиатора , ако спре перката си купи нов датчик .

Редактирано от Milanski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дръпни куплонга на датчика,който е на радиатора.

Климатик имаш ли?

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам климатик. С най-базовия модел съм.

Точно това направих - издърпах куплунга и дадох на контакт. Перката не се задейства.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам климатик. С най-базовия модел съм.

Точно това направих - издърпах куплунга и дадох на контакт. Перката не се задейства.

Тогава отиваш и си купуваш нов датчик/предполагам,че ти е едноконтактен-с 2 крачета/.Вземи си и ново уплътнение за него/клингеритов пръстен/.С малко сръчност може да го смениш и без да си източваш антифриза,при студена кола и завита капачка на разширителния съд-губи се съвсем малко антифриз.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и ще направя, ще купя нов датчик. Обаче се оказва, че буксите са 2. И двете ги махах - един резултат.

Горе-долу колко ще ми струва една нова джаджа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и ще направя, ще купя нов датчик. Обаче се оказва, че буксите са 2. И двете ги махах - един резултат.

Горе-долу колко ще ми струва една нова джаджа?

Да де,буксата е с две кабелчета,т.е. датчика е с две крачета/един контакт/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо тръгвам с колата към близкия магазин и рекох да пробвам за последен път прави ли го този номер. Давам на контакт, нещо щракна вътре в таблото с уредите и перката започна работа. Но следващите ми 2-3 опита веднага след това нямаха проблем. Така, че отлагам купуването на нов датчик. Днес имам излизане и ще следя дали ще започне да ги прави тези магарии отново. И ще докладвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Купих си нов датчик от Ем Комплект 33. В магазина ми казаха, че с този датчик перката ще се включва при достигане на 95 градуса. Днес обаче попаднах в задръствания в центъра на София и се случи така, че на 85 градуса перката се задейства.

Проблем ли е, че сработва на 85, а не на 95 градуса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иска ми се да му вярвам. При стария датчик стрелката на таблото като стигнеше една идея до стоте градуса и стартираше охлаждането. А сега е видимо по-рано, поне според стрелката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш съмнения че датчика е фалшив го откачаш и го взимаш горе във вас.

Пълниш една тенджера с вода и я чакаш да загрее, потапяш датчика и гледаш с мултицета на колко градуса ще заработи.

Естествено ти трябва и нещо да гледаш температурата на водата..........успех.

Преди година, две сменях въпросния......... симптомите бяха като при теб.

След смяната всичко се оправи, датчика беше в комплект с пръстенчето някакъв френски (марката не си я спомням).

Сега пуска перката малко след чертичката на 90 градуса (около 92-94).

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сработват перките на 85 е твърде рано, така ще караш почти постоянно на перки :flipoff: А таблото що да не е вярно? Моето съм го засичал с инфрачервен термометър и е учудващо точно :2gunsfiring_v1: Но, разбира се, зависи и от неговия датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...