Jump to content

PD 116 коня - трудно пали под наклон


bobb2003

Recommended Posts

Колеги,отскоро се появи следният проблем - когато колата е под наклон с мотора нависоко,пали трудно след повече въртене(топла и студена).Когато е на равно в повечето случаи пали от раз.Акумулатор и стартер са в добро състояние,защото четох че и те имали влияние върху проблема.Интересува ме има ли някакъв възвратен клапан или нещо подобно,което да изпуска евентуално? На ВАГКОМ не дава никакви грешки.Нека някой който се е сблъсквал сподели,благодаря предварително.

Редактирано от bobb2003
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпуска ти нафтата в резервоара най-вероятно.Катое с двигателя нагоре по законите на земното претегляне нафтата се връща в резервоара.Там трябва да има такъв клапан, и най-вероятно е замърсен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

аз мисля че си караш колата с малко нафта ако ти е на средата пьлен резервоара няма да имаш проблем :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,обикновено е около и под средата,но ако това влияе ще е срамота - не сме в ерата на скачените съдове все пак :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

помпата ти изпуска налягане! вземи си едно клапанче за 5 лв. което се слага на маркуча захранващ помпата с гориво и пробвай как ще е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах същия проблем с 2.5тди 150коня.разглобиха ми помпата,купих си ремонтен комплект гумички и всичко се оправи.сега пали винаги.и 5 клапана да сложиш-пак няма да има ефект.

Редактирано от shehredsky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе пич колегите ти говорят за ГНП-то което обаче на помпа дюзата го няма :bia: . И твоята тема не е първата в която го срещам. :hilezh::flehan::)

ПП - Иначе за проблема. Не знам с кой вид горивен филтър е твоята кола? Почни със смяна на горивен филтър, като излишно наблегни на неговите уплътнения!!! Има разни О-пръстенчета който може да ти правят проблеми. Следващото е оглед на маркучите по горивната уредба. ПД моторите вибрират доволно може някъде да има протрито. След това е вакум помпата на горивото, но аз поне не съм имал проблеми с нея никога но това не значи че не може да се счупи. Най-лошото според мен ще е да си за О-пръстени на самите помпа-дюзи. Те се захранват през отвори в самата глава, затова тези уплътнители са много важни. От тях може да меша дори нафта с масло.

Все пак се замисли дали проблема ти не е започнал при обслужване на колата, и смяна на горивен филтър :bia:

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сблъсквал съм се с този проблем.Имам Пасат със същия двигател и съответно същия проблем.Много майстори се изказаха по въпроса.Оказа се че проблемът е помпата която се намира вътре в резервоара-била много проблемна за този тип двигатели и вчастност прецаквало се клапанчето което не позволявало нафтата да се връща от двигателя обратно в резервоара.Когато не работи въпросния клапан и колата е под наклон към задницата ,двигателят остава без нафта и съответно върти 5 мин докато подкачи и запали.Ако колата е наравно или наклона е напред към носа-няма проблем с паленето.РЕШЕНИЕТО- едни ме посъветваха да сложа нов клапан някъде на трабичката за нафтата (от този за 5 лв),според други това било временно решение на проблема и трявало да си взема нова помпа -250 лв.Аз просто като разбрах за какво става въпрос и взех само да се съобразявам как паркирам...на къде е наклона и вече 6 месеца нямам проблем.(всеки си решава за себе си все пак).Дано съм бил полезен на колегата. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука "съветите" продължават с пълна сила :hilezh: .

Каква помпа в резервоара бре колега? Кви 250лв? В резервоара тая кола има само сонда!!! Сондата е тръбичка топната в горивото. Ако ти се прецака клапанчето дето го няма, няма да стане нищо защото напред системата ти трябва да е херметична.....сешташ се??? :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де,в крайна сметка ако има ел.помпа в резервоара не е ли логично този проблем да не се появява? Като се даде на контакт,дори и да изпуска въпросният клапан,нафтата би се подкачила пак :( Доколкото следя мненията,виждам че има разногласия относно това има ли ел.помпа в резервоара на този модел (A4 B5 AJM 08.2000g.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам става въпрос за помпа която изравнява нивото, в някой модели ауди резервоара е от 2 части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де,в крайна сметка ако има ел.помпа в резервоара не е ли логично този проблем да не се появява? Като се даде на контакт,дори и да изпуска въпросният клапан,нафтата би се подкачила пак :gruebel

Колега да го обясня на хора дето си говорят на изус? Помпа може да имат само някой модели. Обикновено ел.помпа в резервоара имат само коли с резервоари на който през средата минава гърне, или кардан. Но даже и да я има тя само мести горивото от дясната страна, при смукателя в лявата. На помпа-дюзата си има много хубава вакумпомпа която да доставя горивото при самите инжектори. Ако напълниш резервоара до горе, ще видиш има ли проблем? Ако няма проблем тогава може да имаш проблем с преливането на горивото от единия съд в другия? БМВ Е39 с ТДС двигател си страда фабрично почти от подобна болка. На Митцубиши Аутлендър 2.0 помпа-дюза съм има точно проблема описан горе. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де,в крайна сметка ако има ел.помпа в резервоара не е ли логично този проблем да не се появява? Като се даде на контакт,дори и да изпуска въпросният клапан,нафтата би се подкачила пак :hilezh: Доколкото следя мненията,виждам че има разногласия относно това има ли ел.помпа в резервоара на този модел (A4 B5 AJM 08.2000g.)

Доколкото знам има - 8D0 906 087 AM - fuel pump with reservoir (AJM engine).... за душегуба е същия номер с AN накрая

Вакуум помпата (ГНП) е друг номер - 038 145 209 Е

Всичко това е инфо за кола на предно... то май AJM quattro няма

И двете са потенциални кандидати за причинители на проблема, опитай първо с варианта клапан от 5 лева на нафтовия филтър - най-бързо и лесно е за проба, дори може да е малко "временна" конструкция докато видиш дали ти решава проблема

Освен това когато ГНП-то има проблеми, то обикновенно сълзи и навън, огледай го хубаво за течове..

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо зареди до горе. После прави всичко друго. Ако пали трудно само от половината резервоар надолу значи проблем в евентуалната преливаща помпа. Ако проблем си има ти казах. Оглед на горивните маркучи, после смяна уплътненията на гор. филтър, после О-пръстени помпа-дюзи. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седя, чета и си мисля - ако проблемът е в помпа изравняваща нивото в резервоара, няма ли въобще да не запали или направо да гасне при липса на гориво в едната страна (предполагам от която е сондата)? Имам бегли спомени, че съм попадал на теми в които колата въобще не пали, а гориво уж има (показвало около половината пълен резервоар). След напълване колата си пали и върви докато не стигне пак до половината.

Доколкото схващам тук проблема е само с първото палене и то само под наклон (предполагам докато подкачи). :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте от два дни имам същия проблем започна трудно да пали 1.9 131кс 2003г. Смених филтри същата работа гледах за теч няма! няма да пуши само нещо се бъзика с паленето и то не винаги явно нафтата се губи :gruebel: и сега се чудя как да я почвам с нова помпа или нещо по лекичко????? до колкото разбрах помпата в рез. май се скапва или по точно клапана може ли само клапана да се смени??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

уф тука чета и пак нешо не схващам един двигател има помпа друг няма а този моя 1.9 131 имали в рез.помпа с клапан или е само сонда защото ако е само сонда то май проблема става по голям и се стига до опрастените на дюзите дано да не е така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имате/нямате помпи в резервоара те не ви подкачат горивото(важи за всички помпа дюза мотори 1.9 и 2.0)! Имате механична помпа за подкачане която седи на цилиндровата глава отзад(движеща се от единия разпределителен вал). За да разберете имате ли проблем с преливане на горивото просто заредете до капачката ако проблема изчезне(и се появи на половин резервоатр) значи е прехвърляща ел.помпа в резервоара, или най-малко почистване на сондите и цедките в резервоара. Ако при зареден до горе резервоар колите ви не палят значи имате проблем с разхерметизиране на горивната уредба. Демек смуче въздух, но това няма нищо общо със смучене на въздух при бензинов автомобил. За не знам кой път в официалните сервизи сменят 4-6бр. О-пръстени който са върху всяка помпа-дюза точни симптоми не знам обаче. Те били лекували проблема така, но не казвам че при вас е същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...