Jump to content

Ауди А4 1,9 ТДИ 110 коня или 90 коня ?


Vick

Recommended Posts

Ами то аз вече 2 седмици търся и нищо не съм намерил което да е читаво - това ще е - търсене, ако не намеря тук - автобусчето и в германия :birthday:

Благодаря много за инфото !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност мотора 90 коня ще изкара повече километри от тоя 110.И другото че който си е купил кола 110коня в германия много повече я е натискал и я е цедил отколкото човек дет си е купил 90 коня да си кара леко.Ти най-добре си знаеш ама това 90 коня е най-сполучливо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да отрека че има логика в това което казваш - нормално е колите които са по-мощни да са по натискани - но дали и дизелите се ползват за спортни - това е друг въпрос...

Автоматика по принцип пази двигателя - но не знам как е с разхода... моля някой колега ако има с Ауди А4 1,9 ТДИ Автоматик - да сподели колко му харчи..... десетхикс :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми значи по наблюдения и от това дет съм чувал дига разхода от половин до един литър.Но според мен лично мое мнение автоматика е за жена :dance::birthday::birthday::dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, явно никога не си карал автоматик....ама нищо, млад си,имаш време да разбереш къде е истината...Иначе за разхода по принцип си прав. Не зная за конкретния модел на ТДИ мотора колко дига разхода, но преполагам, че няма да е повече от половин литър на 100 км. Разбира се, при положение, че не ползваш непрекъснато кик-дауна..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да си наясно, че ще ти се наложи да направиш известни компромиси. Много трудно ще намериш точно това което търсиш.

Аз също исках автоматик и много държах на Куатро, но след двумесечно търсене и гледане на неворятни бангии, реших, че просто трябва да е гледана и запазена кола. Точно такава и купих. Малко ме е яд, че не е Куатро, но това е положението. Поне е доста запазена.

И помни: никога не купувай в долния ценови диапазон. Там всичко е с изтекъл ресурс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че не съм карал автоматик е истина може би се вслушвам много и в мнението на баща ми но от него винаги съм чувал "само автоматик НЕ" и така знам.Пък и е друга тръпката сам да си изредиш 6 скорости по магистралата :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го имам в предвид - макар че е малко трудно да разбереш кое е долен, кое е среден и кое е горен ценови сегмент в БГ.. :birthday:

11000 - 13 000 в кой ценови клас е ? :birthday:

Редактирано от Vick
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че нормалната цена за читав дизел А4 - 1997-98 год е около 15 000.

Колата от немското мобиле е на 400 000 км. :birthday:

И сметни, че дотук ще дойде на повече от 15 000

Редактирано от audi A4 1.9TDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го имам в предвид - макар че е малко трудно да разбереш кое е долен, кое е среден и кое е горен ценови сегмент в БГ.. :birthday:

11000 - 13 000 в кой ценови клас е ? :birthday:

Като за дизел си под долния сегмент :> :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 TDI е разкошен мотор , било то 90 или 110 ps .

На 1-ва и 2-ра предавка малко се тутка, но нагоре мотора е повече от задоволително еластичен.

А подръжката му разбире се като на всяка друга кола зависи от размера на потфейла ти.. Аз имам такава и съм похарчил по нея около 3-4000 лв. допълнително за неща като новите фарове (с лупите), новите стопове , джанти и т.н. но като цяло 1.9TDI е чудесен автомобил за парите си.

Желая ти успех в избора :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, гледам, че му казвате само цени за филтри и масла.....Я му кажете за ремъците, ролките, водната помпа-ако кара по 50000 на година, често ще ги сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В братска Германия 1.9 е класика, ползват този мАтор са таксита, за каквото се сетиш, много сладък! Нооооооо, трудно на малко километри, а е невъзможно на малко километри за хубави пари!!!!! Автоматик е най-голямата екстра която е създал съвременния авто-конструктор! Автомат на 'убави пари и 'убави километри е сентенция която граничи с едни истории дето не ми се разказват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ще ти е трудно да намериш хубава А4 за 5000е в Германия. Все пак и там са хора, знаят кое колко струва, и естествено на хубава кола ще си и искат парите. Ако търсиш 97-98г. бъди готов за 15 000+. Разбира се може и по-евтино, но трябва голям късмет.

За ремъците не пиша, тъй като я купих обслужена. Доколкото знам обаче не са шокираща цифра - както при А6 дизел например.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги - след дълго четене за А4 и техните неволи ;) разбрах, че основно проблемите в А4-ките са в ходовата част... Ще го преживеем ;) ще се кара малко по внимателно и това е :( ...

Обаче сега се сблъсках с друга дилема - кой двигател (от дизеловите 1,9) - този 90 коня или този 110 коня ? Изчетох из нет-а каквото намерих и срешнах доста противоречия, затова реших да постна тема тук и се надявам както винаги досега и в този момент да помогнете :rolleyes:

Мерси предварително !

[/quoте]

Аз си купих преди 3-4 Месеца Ауди 1.9 ТДИ 2002 година. За ходовата част още незнам не ми е направило впечатление да е слаба. Даже незнам кой ти е казал такава гадна лъжа :blink: ,но за двигателя съм обеден,че колкото повече коне е толкова по добре.Моят е 131 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да кажа нещичко и за другите харчове :rolleyes:

прави сте че не струва колкото поддръжка на Голф 3-ка или Ауди 80 .. но на 1.9 ТДИ не са и фрапиращо скъпи ( според портфейла ) както за 2.5 ТДИ.

Аз на мойто си му смених всичко както си му е реда:

ролка на ангренажния ремак, обтяжна ролка, ангренажен ремък, ремък на климатроника.. и нещо още имаше, абе нещо 3 ролки и 2 ремъка.. или обратно... мноо не му разбирам.. пък и беше Август миналата година.. :blink:

абе цялата работа кам 300-400 лв някаде... и то старите частите си ги пазя.. и майстора вика че не били мноо за смяна.. ама аз да сам си сигурен че е ново.

Та от тия най-скъпото беше една от големите ролки.. няква оргинална.. 200 лв... някъде, те това са скъпите консумативи.

Но все-пак те не се сменят на 10 хил. км. ;) слава богу :(

Пък за маслото и филтрите вече писах .. аз карам с Мобил 1 и съм доволен, нито ми гори масло нито пуши.. колкото си му сипя, толкоз си стои, досега съм минал към 8 хил. км. и нямам забележки.

Отностно цената, прави сте че нормално цената е около 15 + за 97-98 г. но няма как, който иска ефтино си купува ОПЕЛ ( нищо лично ) .

Нормално за А4 1.9 ТДИ 96г.-97г. в добро състояние и със климатроник, централно , аларма, някво аудио, и без забележки по външния вид, и като крайна цена с всичко платено 13-13.500 е прилична цена, за Авант + 1000 лв.

( за коли от Австрия, Германия, Холандия ) ..

"Италиянките" са чувствително по-ефтини и там и тука .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами май съм намерил едно комби 97 година за около 12500-13000 - внесено е от германия.... - ще го гледам утре и ще видим....

Никой колега обаче не е написал че кара автоматик и колко му гори :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...