Jump to content

Преден кулер за А4 Б5 1.8Т


Recommended Posts

Еми щом не споделят, или не са го правили или не са забелязали темата.

Къв е тоз кулер, размери нещо, челен ли е фабрично или е заврян в калниците?

Ако е второто, според мен няма никъв смисъл от операцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи му мериш размерите и гледаш влиза ли или не без много изрезки. Ако е само от вътре на гредата - ок, няма да стане няква цигания с бронята. Няква стойка трябва да му се измисли, като естествено е по-добре да не е хванат за бронята. Щот всяко нейно сваляне означава и разкачане на маркучи. Някой трябва да ти направи и турбо пътищата, силиконови снадки ще трябват.

Тва за каква турбина е тая операция?

Виж някви готови китове от тея китайските дали няма да станат, нещо отзиви относно монтажа им. Ако стават почти без преправяне, дет се казва и сам можеш да се справиш. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Челен е.

А от кой модел е?

Като този: http://www.amazon.de...TF8&me=&seller=

41FBq7fR15L._SS500_.jpg

Или като този: http://www.ebay.at/i...=item336b1cdb51

31_1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито един от двата няма да стане според мен. Първия май ще трябва да му се преправят казанчетата и се губи смисъла, а втория много голям ми се вижда за да влезе в бронята без доста изрезки, отделно и входа и изхода са кофти разположени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако гредата и останалите радиатори са от същия мотор или поне съвпадат, остава само проблема с турбо-пътищата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А от кой модел е?

Или като този: http://www.ebay.at/i...=item336b1cdb51

31_1.jpg

Като този е.Сега като му видях размерите си мисля, че ще дойде дълъг и няма да влезе, въпреки, че е доста тънък.А иначе входа и изхода на подходящи места ли са спортед вас?

Тоя по-малкия кулер от каква А6 е?

Ако гредата и останалите радиатори са от същия мотор или поне съвпадат, остава само проблема с турбо-пътищата.

Гредата и останалите радиатори са от 1.8Т на Б5, а кулера е от А6 2.5ТДИ.На мен идеята ми беше точно такава - да стане "болт-он" и само да си поиграя с турбо-пътищата.

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този кит от тунинг партс е доста не болт он.

Комбито е с такъв и трябваше доста фантазия да се приложи докато "стане".

И като се сложи този малкия кулер от същия саит - бронята трябва да се резне. Това не е такъв проблем защото се реже отвътре и пак се получава дискретен монтаж.

С каква турбина е колата?

Ето някои снимки от кита.

19072010047.jpg

24072010059.jpg

24072010060.jpg

Според мен с читав майстор, който има опит с изграждането на турбо пътища може да излезе по-тънко отколко с този кит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбо пътя е 90% от работата и стойността. На практика с болт-он кулер (а от 2.5 дори не е точно болт он) не се печели нищо.

Отделно мисля, че кулера е много тесен и ще има голям пад на налягане в него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно изясни ми се картинката.Няма да стане така както го мислех.

Към колегата smg: С какъв размер е това кулерче и с какво турбо си(колко коня)?

Jimi със стоковата турбина съм със чип.... за сега

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътрешен Размер: 550мм х 140мм х 65мм (размер на питата)

Външен Размер: 700мм x 160мм x 65мм

Вх / Изх Диамерът : 2.25" / 57мм

http://tuning-parts.bg/vazdushni/80/

Това е кулера.

Иначе комбито е като твоята кола. Стандартна К03ка с чип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Вътрешен Размер: 550мм х 140мм х 65мм (размер на питата)

Външен Размер: 700мм x 160мм x 65мм

Вх / Изх Диамерът : 2.25" / 57мм

http://tuning-parts.bg/vazdushni/80/

Това е кулера.

Иначе комбито е като твоята кола. Стандартна К03ка с чип.

Здрасти колега 'smg'  ас също имам А4 1.8т  и гледах преди малку целия този турбо кит и сега видях че ти си със същия  и искам да те питам дали има някъв ефект от негу слет монтажа му .  Благодаря предварително ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще отправя същия въпрос към колегата ''smg" . Има ли ефект от този кулер ?може ли да напои 190-200коня ,че лятото много ожадняват :hilezh:

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм със същия турбо кит. Стига за захранване на свеж въздух за конете който си дал(дори и за малко повече също върши работа). Но монтажа му е наистина голямо филм, голямо преправяне. Дори накрая от рязане преправяне на тръби ми остана една :hilezh:  А пък уж го дават "plug&play" дет се вика. Ако знаех, че ще има толкова преправяния, щях да си купя сам тръби и да си ги огъвам на место. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм със същия турбо кит. Стига за захранване на свеж въздух за конете който си дал(дори и за малко повече също върши работа). Но монтажа му е наистина голямо филм, голямо преправяне. Дори накрая от рязане преправяне на тръби ми остана една :hilezh:  А пък уж го дават "plug&play" дет се вика. Ако знаех, че ще има толкова преправяния, щях да си купя сам тръби и да си ги огъвам на место. 

Полезна информация, мерси колега! :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да е полезна информацията трябва поне:

- да се разбере разликата в температурата на въздуха преди и след поставяне на челен кулер или

- да се разбере с колко се е променил авансът и при какви обороти и

- да се разбере с колко се е променило налягането (т.е. какъв пад на налягане се пада на новия кулер в новите турбо пътища)

 

При мен със стоков кулер на 1.8Т средната Твх. въздух е 55 градуса, при 18-20 градуса външна Т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене, веднага се усети разликата с челния кулер. Няма значение колко пъти е "мачкам" колата на пълна газ, еднакво си върви при първи рън и "n"-ти рън. Това при температура 25 градуса на околната среда. Незнам какви градуси прави на входящия въздух, но като стойности са доста по-ниски, отколкото със стария заврян кулер в калника. Дори и със стокова турбина да се кара колата, е препоръчително да има челен кулер. Това са мойте наблюдения поне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Дори и със стокова турбина да се кара колата, е препоръчително да има челен кулер.

 

Toва май не е 100% вярно твърдение.

Ако не се прецени дебита, големината на потока през новосъздадения входящ тракт спрямо възможностите на турбината - може да се получи обратен ефект, а именно - лаг, по-голям лаг.

Така че, на собственика трябва да ясно какво иска от автомобила и с какви средства разполага.

 

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toва май не е 100% вярно твърдение.

Ако не се прецени дебита, големината на потока през новосъздадения входящ тракт спрямо възможностите на турбината - може да се получи обратен ефект, а именно - лаг, по-голям лаг.

Така че, на собственика трябва да ясно какво иска от автомобила и с какви средства разполага.

 

:)

 

 

 

Имах в предвид, за стокова турбина и челен кулер с размерите дадени в предните постове. Извинявам се, и аз не се бях уточнил. Но както каза, собственика сам определя какво иска от автомобила и сам преценя какво ще сложи. Всичко се прави на "собствена глава".

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен, като сложих турбината с която съм сега, със стоковия кулер в калника, при 19-20 гр външна температура, температурата в колектора беше 67 гр. Сложих същия кулер които е по-напред в темата с височина 140мм и температурата падна c около 26-28 градуса. Разликата в буста мисля че беше 0.1-0,2 бара. Tози кулер е идеален за 250-300 коня, при мен след рън леко се затопля откъм входа само.

 

http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/rgh1398893710i.jpg

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...