Jump to content

Подмяна на радиаторче на парно на Ауди B3/B4/100C4/A6C4/A3/A4


Recommended Posts

Видях във форума, как на колега за ден и половина му сменят радиаторчето.Нещо не ми се връзва времето.За модели Б3-Б4 Б4 купе ремонта е за не повече от 4 часа.Има колега от форума ,дано види обявата да потвърди за времето и качеството на работата ми.

На други модели ауди не съм сменял радиаторче, там времето не мога да кажа колко ще е,като излезе такава работа ще пиша.В процес на търсене съм на материал, с който да се поднови дунапрена на клапите.До сега лепях кожа,но е бавно,губи се време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, ремонтът стана за един следобед от 16 до 19:10 часа :flehan:

Искам да отбележа, че допълнително усложних работата на майстора заради газовото, но не се оказа някаква пречка.

Сглобяването също беше много грамотно и чисто.

Преди да познавам Пепи, бях твърдо убеден, че тази операция наистина отнема в най- добрия случай 1 ден и чупенето на щипки

по таблото не може да бъде избегнато. Всъщност може :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чупенето на щипки

по таблото не може да бъде избегнато. Всъщност може :zustimm:

Пепи е педант и е адски точен! :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи здравей !Днес без да искам присъствах на смяна на радиатор на едно Венто и ми направи впечатление,че майстора слагаше някакъв матерял приличащ много на изолационна подложка за ламинат,която я лепеше с хелметекс за клапите и ги беше притиснал с тежки предмети от горе и чакаше да изсъхне лепилото.Незнам но проучи за тази подложка,а утре съм при него за смяна на помпата на съединителя и ще го поразпитам за този матерял какъв е и ще ти пиша,но ми се струва че щом той го слага значи е изпитано срдство,тъй като ти бях споменавал,че 18год.е работил в Юнитрейд и сега си има сервиз във вкъщи и може да му се вярва.Поздрави Краси !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг материал използвам за клапите,това с лепенето с лепило е малко старо като технология,губи се време,има толкова здрави двойнолепещи материали на пазара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

025465687-big.jpg?r=0

Едно изморено радиаторче

025465694-big.jpg?r=0

Така изглеждаше клапата за топло и студено,не съм я чистил.

025465702-big.jpg?r=0

Вече не толкова грозна

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

черна е дупка зейнала

URL=http://buzzi.snimka.bg/daily/parno.630685.25508103]025508103-big.jpg?r=0

за да глътне ей това новичкото

025508102-big.jpg?r=0

на мястото на

025508105-big.jpg?r=0

ей тая гад,чака я дисекция и снимки

и Честито на включените към топлофикация!

Ауди 100/А6 С4,много е гадно наистина ,на Б4 е песен :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето го и секциото

025514302-big.jpg?r=0

025514310-big.jpg?r=0

Запушват се спиралите,количеството течност не е достатъчно за да отдаде топлина,а на практика радиатора топлеше само на магистрала,не че колата не е магистрална,ама е кофти да ти е студено през зимата

Всички снимки тук

http://buzzi.snimka.bg/automobiles/off.631914

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако може една ценичка на л.с. за смяна на радиаторче на парното на В4 и претапициране на клапите . Поздрави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и за да не отговарям на всеки

Цена за подмяна на радиаторче на ауди Б3-Б4 110лв
Ако е необходимо да се правят клапи -20лв

АУДИ 100/Ц4 140 ЛВ
 

Редактирано от VBI
по желание на автора на темата
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

не съм мислил,10 кабела 0,75,специални само на едно място ги намерих,талк,и 2 часа мин нерви,с идеята да не се различава от оргинала.ша са договорим,кабела и термо-шлаух са ти около 10 лв само. :hilezh:

Виж моя сноп-кабели как стана и прецени!

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Големи благодарности кьм Пепи човека ми смени радиаторчето на парното и ми оправи клапите това за 4 часа работа :gruebel: вече и на мен ми е топло още един пьт благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за добрите думи. Само за дрънкащото радиаторче не каза нищо,на празно дрънка ,на пълно топли,здраво!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опс, не съм видял кога си отговорил. Иначе аз ти видях снопа кабели и не видях голяма разлика с оригиналното, не че и съм се заглеждал де. Пък и от тогава като идвах при теб като го размърдахме кабелчето почна да ми дава едни ядове и ще се наложа да го оправя.. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за добрите думи,знаете че се старая,сега да предложа на тези ,които следят темата ,невероятната находка ,ел радиаторче на ауди 100/А6 2.5 АЕЛ,монтирано след радиаторчето,предполагам се пуска с копчето за реотаните на задното стъкло.

Специално за ВАЛЬО,VBI :hilezh:

025826620-big.jpg?r=0

025826624-big.jpg?r=0

и обичайното ма-да фака положение с радиатора

025826623-big.jpg?r=0

025826626-big.jpg?r=0

025826627-big.jpg?r=0

За пореден път да потвърдя ,дрънкащите радиаторчета на топ ран работят чудесно,дрънкат само на празно, на пълно,топлят,да не си помислите че дрънкат докато шофирате :hilezh:

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за перфектната работа, Пепи. Евала! Благодаря.

Колеги, искам да изявя изключителното си задоволство към отношението, показано от колегата buzzi. Хвала таквизи люде!

Въпросното радиаторче е от моята кола, но не съм и предполагал, че има и "допълнителна екстра". Някой може ли да ми обясни за какво е сложено и как се манипулира?

Поздрави,

Митко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Специално за ВАЛЬО,VBI :zustimm:

...

Супер е, за пръв път виждам 100/А6 с ел. радиаторче - явно стои "залепено" за основното радиаторче на парното :blink:. За такова нещо ти говорих преди Пепи :hilezh:.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Пристигам вчера в София облечен като танкист и с ушанка, а навръщане карам с отворени прозорци. Какво направи с парното ми, Пепи? :lol: И се чудя дали си виждал толкова много проблеми в едно парно :hilezh: Благодаря ти :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...