No_Dignity Публикувано 1 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2006 Здравейте колеги.Интересуват ме мнения относто този модел.1994 година е."Чист" дизел,климатик,ел. стъкла,ел. шибедах. и т.н.На "първо четене" много привлича.Интересува ме,ако някой може да ме ориетнира какъв е разхода на колата,поддръжката и.Абе..всичко, което може да се каже за модела.Разбрах от дилъра само, че мотора е с около 80к.с.Така ли е?По принцип не ми трябва бърза кола, а конфортна и стабилна.Направи ми впечатление, че когато стартирах двигателя, стрелката на обортомера при подаване на "газ" тръгваше в обратна посока...също..се колебаеше леко около работните обороти когато "давах" бързо ляв-десен с волана.Идеята ми да е чистият дизел а не TDI е да избегна поддръжката на турбо и интеркулър-а. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 1 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2006 (Редактирано) KOKO 100 C4 е твоя човек... друг незнам във форума да има кола с тоя мотор..А за оборотите,за бензин пълна инжекция знам че е нормално да губи леко обороти като въртиш волана на място...но за дизел нз..ЦъкВиж тоя линк,има полезна техническа информация Редактирано 1 Юли 2006 от RhINoX^ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 2 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2006 Засега прочети поста ми в тази тема.Довечера ще допълня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
No_Dignity Публикувано 2 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2006 KOKO 100 C4 е твоя човек... друг незнам във форума да има кола с тоя мотор..А за оборотите,за бензин пълна инжекция знам че е нормално да губи леко обороти като въртиш волана на място...но за дизел нз..ЦъкВиж тоя линк,има полезна техническа информация← Колебанията на стрелката на обортомера не е на празан ход, а ако дам ляв-отклонява се надолу, дам ли десен-отклонва се леко нагоре. Дилъра ме увери, че тези проблеми ще бъдат поправени както и зареждането на климатика с фреон.Аз обаче се надявам наистина да ги отстранят проблемите, а не да ги замаскират до евентуална продажба. Разгледах и табилицата от линка..ако постигна тези параметри на горене, за 2.4 и това тегло-равно няма да има! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 2 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2006 Аз съм ги гледал няколко - нямат оборотомер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 2 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2006 Оборотомера маи го слагат с нивото на оборудване на наи слабия бензин и дизел. Това съм забележил при ВАГ. Моята Б4-ка е 90 коня и е с оборотомер,а повечето са с чсовник...предполагам и че при 100-тица е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 2 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2006 Този дизел е с механична помпа и само принудитeлно трябва да има оборотомер. Сега съм изморен, утре ще пиша подробно. С частите по мотора няма да имаш никакви проблеми, защото те са от други популярни модели на VAG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
No_Dignity Публикувано 2 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2006 Е не може да съм объркал обортомер-а с аналогов часовникКакто и да е, идеята ми е да разбера колкото се може повече инфо за модела..От разходката ми из темите..разбирам че стотиците са много здрави, но за дизеловия двигател трябва да внимавам много. Лошото е че досега съм карал само бензинови коли. В по-горен пост ми бе даден линк към една таблица с ТТ данни, дали наистина мога да се надявам на такъв разход? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
No_Dignity Публикувано 2 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2006 Много Ви благодаря и на двамата за вниманието по темата.Направих един завой с колата...яко се зарибих и затова разпитвам като първолак кара ми се нещо такова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 2 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2006 Основното в модела е че помпата е механична и няма турбина - това прави двигателя здрав като миньорска кирка . Слагат го и по бусове на VW, така че ще си намираш евтино части. Щом ти е харесъл и как върви - метай се смело, 100-цата си е голям и удобен автомобил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 3 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2006 Основното в модела е че помпата е механична и няма турбина - това прави двигателя здрав като миньорска кирка . Слагат го и по бусове на VW, така че ще си намираш евтино части. Щом ти е харесъл и как върви - метай се смело, 100-цата си е голям и удобен автомобил Стани идеално си довършил темата. Ако колегата и колата са в София мога да докарам моята за сравнение и всичко ще му обясня. Особено на старта е много добра. verter беше приятно изненадан, като я покара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
No_Dignity Публикувано 3 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2006 Майна, от Пловдив съм ...Но така или иначе, получих една положителна информация, за която благодаря! Ако се стигне до покупка със сигурност ще стана и член на клуба!Пожелавам на всички Ви много успехи и безаварийно шофиране! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 27 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2007 здравейте колеги искам да ви попитам следното: изпадна ми едно такова ауди ( 2.4Д , С4) цената му е 4400лева, но още не съм ходил да го гледам тъй като този мотор е по рядко слаган на тези аудита ви питам заслужава ли си парите мисля да отида да го огледам и ако ми хареса ще си продам половера за да го взема преди полото имах ауди 100 СС и затова съм много навит на С4-ката искам също да ви питам дали аудитата с този мотор имат стандартно климатик? благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 27 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2007 Това е много здрав двигател, карал съм го на VW LT, само че там е 75 коня, а при теб 82.мисля, че няма да имаш никакъв проблем с тази кола, за климатикаа не знам.свали цената до 4000 и го отнасяй Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 27 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2007 (Редактирано) Къде е колата??? Моето 4 години не е пипано по мотора нито помпа нито нито центровки. Текущото обслужване и смени са за майстор на ниво "дебил". Тоест може да ги направи некомпетентен човек(без ремъците - само консумативите). Само ти напомням, че маслото се сменя на 7500 км, независимо какво е. Стандартно според мен климатик не са имали и са монтирани впоследствие, но има 2 релета към нагнетателната помпа. Аз го докарх от Белгия без компресор, но с всичко останало и тук сложиха компресор SANDEN (японски). В тази техника японците са номер 1 и напълно го признавам. 8 години работи перфектно и Стефан (СУМИСТА) го потвърди. Доброто си е добро, независимо от произхода. С частите по мотора няма да имаш никакви проблеми!!! Редактирано 27 Юли 2007 от KOKO 100 C4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 28 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2007 мнага благодаря за отговорите колеги остава само да огледам колата и да продам половера иначе колата се намира в Ботевград айде със здраве пък утре ако идвате пред НИМ може да се запознаеме аз ще съм там с половера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vivito Публикувано 22 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2012 Здравейте,Дядо ми има една антика,която някак си успях да го накарам да я махнем.Става въпрос за Ауди 100 или 200(по негово казване е 200 Т,но не намерих нищо от този модел),вече е ретро автомобил от 1982г.,има ел.стъкла,автоматик,турбо дизел(инжекцион)и шибидах,колата е в окаяно състояние,но ще бъда благодарна ако някой помогне с мнение или ако някои изяви интерес да я погледне от по-близо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 22 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2012 Не питаш в подходящата тема,ама все пак на кое от тези прилича,че не става много ясно от обясненията и сигурна ли си ,че е турбо дизел ,а не бензин : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 22 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2012 Ако пратиш няколко снимки и постнеш тема в раздел "Извън темата" мисля че ще получиш отговорите които търсиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vivito Публикувано 22 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2012 Не питаш в подходящата тема,ама все пак на кое от тези прилича,че не става много ясно от обясненията и сигурна ли си ,че е турбо дизел ,а не бензин :Мда Ауди 200 е първата картинка да турбо дизел е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване