Jump to content

Audi 100 2.4 Diesel?


Recommended Posts

Здравейте колеги.Интересуват ме мнения относто този модел.1994 година е."Чист" дизел,климатик,ел. стъкла,ел. шибедах. и т.н.На "първо четене" много привлича.Интересува ме,ако някой може да ме ориетнира какъв е разхода на колата,поддръжката и.Абе..всичко, което може да се каже за модела.Разбрах от дилъра само, че мотора е с около 80к.с.Така ли е?

По принцип не ми трябва бърза кола, а конфортна и стабилна.

Направи ми впечатление, че когато стартирах двигателя, стрелката на обортомера при подаване на "газ" тръгваше в обратна посока...също..се колебаеше леко около работните обороти когато "давах" бързо ляв-десен с волана.

Идеята ми да е чистият дизел а не TDI е да избегна поддръжката на турбо и интеркулър-а.

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

KOKO 100 C4 е твоя човек... друг незнам във форума да има кола с тоя мотор..

А за оборотите,за бензин пълна инжекция знам че е нормално да губи леко обороти като въртиш волана на място...но за дизел нз..

ЦъкВиж тоя линк,има полезна техническа информация

Редактирано от RhINoX^
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

KOKO 100 C4  е твоя човек... друг незнам във форума да има кола с тоя мотор..

А за оборотите,за бензин пълна инжекция знам че е нормално да губи леко обороти като въртиш волана на място...но за дизел нз..

ЦъкВиж тоя линк,има полезна техническа информация

Колебанията на стрелката на обортомера не е на празан ход, а ако дам ляв-отклонява се надолу, дам ли десен-отклонва се леко нагоре.

Дилъра ме увери, че тези проблеми ще бъдат поправени както и зареждането на климатика с фреон.Аз обаче се надявам наистина да ги отстранят проблемите, а не да ги замаскират до евентуална продажба.

Разгледах и табилицата от линка..ако постигна тези параметри на горене, за 2.4 и това тегло-равно няма да има!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборотомера маи го слагат с нивото на оборудване на наи слабия бензин и дизел. Това съм забележил при ВАГ. Моята Б4-ка е 90 коня и е с оборотомер,а повечето са с чсовник...предполагам и че при 100-тица е така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този дизел е с механична помпа и само принудитeлно трябва да има оборотомер. Сега съм изморен, утре ще пиша подробно. С частите по мотора няма да имаш никакви проблеми, защото те са от други популярни модели на VAG :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не може да съм объркал обортомер-а с аналогов часовник:hilezh:Както и да е, идеята ми е да разбера колкото се може повече инфо за модела..От разходката ми из темите..разбирам че стотиците са много здрави, но за дизеловия двигател трябва да внимавам много.

Лошото е че досега съм карал само бензинови коли.

В по-горен пост ми бе даден линк към една таблица с ТТ данни, дали наистина мога

да се надявам на такъв разход?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много Ви благодаря и на двамата за вниманието по темата.Направих един завой с колата...яко се зарибих и затова разпитвам като първолак:hilezh: кара ми се нещо такова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основното в модела е че помпата е механична и няма турбина - това прави двигателя здрав като миньорска кирка :). Слагат го и по бусове на VW, така че ще си намираш евтино части. Щом ти е харесъл и как върви - метай се смело, 100-цата си е голям и удобен автомобил :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основното в модела е че помпата е механична и няма турбина - това прави двигателя здрав като миньорска кирка ;). Слагат го и по бусове на VW, така че ще си намираш евтино части. Щом ти е харесъл и как върви - метай се смело, 100-цата си е голям и удобен автомобил  :hilezh:
Стани идеално си довършил темата. Ако колегата и колата са в София мога да докарам моята за сравнение и всичко ще му обясня. Особено на старта е много добра. verter беше приятно изненадан, като я покара. ;)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майна, от Пловдив съм :hilezh: ...Но така или иначе, получих една положителна информация, за която благодаря!

Ако се стигне до покупка със сигурност ще стана и член на клуба!

Пожелавам на всички Ви много успехи и безаварийно шофиране!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

здравейте колеги :) искам да ви попитам следното: изпадна ми едно такова ауди ( 2.4Д , С4) цената му е 4400лева, но още не съм ходил да го гледам :( тъй като този мотор е по рядко слаган на тези аудита ви питам заслужава ли си парите :hilezh: мисля да отида да го огледам и ако ми хареса ще си продам половера за да го взема :hilezh: преди полото имах ауди 100 СС и затова съм много навит на С4-ката :) искам също да ви питам дали аудитата с този мотор имат стандартно климатик? благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е много здрав двигател, карал съм го на VW LT, само че там е 75 коня, а при теб 82.

мисля, че няма да имаш никакъв проблем с тази кола, за климатикаа не знам.

свали цената до 4000 и го отнасяй

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е колата??? Моето 4 години не е пипано по мотора нито помпа нито нито центровки. Текущото обслужване и смени са за майстор на ниво "дебил". Тоест може да ги направи некомпетентен човек(без ремъците - само консумативите). Само ти напомням, че маслото се сменя на 7500 км, независимо какво е. :bia:

Стандартно според мен климатик не са имали и са монтирани впоследствие, но има 2 релета към нагнетателната помпа. Аз го докарх от Белгия без компресор, но с всичко останало и тук сложиха компресор SANDEN (японски). В тази техника японците са номер 1 и напълно го признавам. 8 години работи перфектно и Стефан (СУМИСТА) го потвърди. Доброто си е добро, независимо от произхода. :all_coholic:

С частите по мотора няма да имаш никакви проблеми!!!

Редактирано от KOKO 100 C4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мнага благодаря за отговорите колеги ;) остава само да огледам колата и да продам половера :D иначе колата се намира в Ботевград :D айде със здраве ;) пък утре ако идвате пред НИМ може да се запознаеме :hilezh: аз ще съм там с половера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Здравейте,Дядо ми има една антика,която някак си успях да го накарам да я махнем.Става въпрос за Ауди 100 или 200(по негово казване е 200 Т,но не намерих нищо от този модел),вече е ретро автомобил от 1982г.,има ел.стъкла,автоматик,турбо дизел(инжекцион)и шибидах,колата е в окаяно състояние,но ще бъда благодарна ако някой помогне с мнение или ако някои изяви интерес да я погледне от по-близо.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не питаш в подходящата тема,ама все пак на кое от тези прилича,че не става много ясно от обясненията и сигурна ли си ,че е турбо дизел ,а не бензин :

post-15838-0-35346900-1340376233_thumb.j

post-15838-0-24123400-1340376240_thumb.j

post-15838-0-91543000-1340376400_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не питаш в подходящата тема,ама все пак на кое от тези прилича,че не става много ясно от обясненията и сигурна ли си ,че е турбо дизел ,а не бензин :

Мда Ауди 200 е първата картинка да турбо дизел е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...