Jump to content

Проблем със скорости А8 3.0 TDI


VALJORCHO

Recommended Posts

Здравейте, от няколко дни след като температурите паднаха и стана студено имам следния проблем. Сутрин когато колата е студена слагам на "D" и като тръгна си седи само на 1-ва не иска да смени на 2-ра.... след като загрее малко се оправя. Иначе като цяло няма други проблеми със скоростите сменят се добре без удари. Какъв може да е проблема според Вас? Колата е А8 4Е 3.0 TDI 2007 година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега и аз имам сащата кола А8 3.0 ТДИ скоросната кутия издава багажа аз моита като я купих мина 15 дена и стана като твоита самоче моита на стоеше на трета на четварта скорост не вклучваше и седеше на трета скорост на авариен режим порво малко правеше исклучвах я палих оправяшесе после вобще спря на трета и ходих на маистора на силин маистор обаче които се занимава само с скапи коли ходих казами само третата скорост имало някакаф проблем извади ми нешто като бутало но само че товаа е по далго не разбирам точно какво е тои ми каза ама мина много време от тогава от долу путалото нали знаеш как е  там се спукало много малко като косамче танко толкова и колата като се стопли раширява тази пукнатина и влиза в авариен режим и испуска от там масло смени го заедно с всичките консумативи масла работи тази част дет ти казвам като бутало и се оправи 3000лв дадох след 15 дена като я взимах и туи беше с тази кола повече проблеми несам имал а една кола е като развалена винаги на студено ще я разбереш моя савет е отиди на един маистор които се занимава само с кутии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е това "Бутало" консуматив ли е ? При мен като е студена тръгвам и седи на 1-ва и надува обороти не иска да смени на 2-ра автоматично но с тип-троника си сменя всички скорости и след като загрее се оправя. Сменя си автоматично вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак това серизоен проблем ли е според Вас или ще се реши със смяна на масло ? На диагностиката няма грешки по скоросрите... излезна само тази грешка .

-CRUISE COMTROL/BRAKE SWITCH A CIRCUIT MALFUNCTION

- INTERMITTENT

И като цяло имам друг проблем от време на време ми светва стопа сам! Случва се да свети по цяло нощ 5-6 часа и после сам гасне.... странна работа.

Редактирано от VALJORCHO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако кутията ти не е обслужена е възможно да е от масло,нищо не ти пречи да пробваш(задължително се почва оттам).Има вероятност да се оправи а има такава и да стане по-зле.Ако се оправи супер,ако не то вече работата отива към ремонт който си е сериозен и скъп.Моя съвет е пробвай с масло и филтър на кутията и ако се оправи си карай и поддържай редовно.Относно стопа най-вероятно стоп машинката на педала ти си отива и ще трябва да се сменя скоро,защото особено зимата може да останеш без акумулатор някоя сутрин.Сега пак видях та и грешката която ти дава е за стоп машинката,така че ориентирай се към нея направо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изгоряла стоп машинка предполагам. Поне така го разчитам. И за това не те работи пилота и ти светят стоповете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пилота ми работи без проблем но явно е тръгнала стоп машинката. Днес нямах проблем автоматика.... ще продължавам да следя какво се случва.

Благодаря за отговорите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радо тва беше най дългото и трудно разбираемо изречение което съм чел!!! Дано наистина не си толкова неграмотен колкото изглеждаш след тоя пост!

Масло за начало, профилактика на мехатрониката ако не се оправи лошо....отиваш на ремонт...най вероятно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Ако пак направи проблема и набие грешката просто смени мулти ключа наречен стоп машинка и ще започне да включва кутията без проблем! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е интересно дано си прав и проблема е толкова малък. Вчера заключих колата но стоп-а продължи да свети.... и накарах един приятел да натисне спирачката няколко пъти при което се чу един шум от задните колела като при зацепване и отпускане на ръчната спирачка при което стоп-а изгасна. Има моменти когато заключа колата и от задните колеа се чува едно въртене странно за няколко секунди и спира... нормално ли е?

Редактирано от VALJORCHO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е от спирачните апарати на рачната те нали си са електрични и затова и моита беше станала така като я исклучиш две три секунди вади някакав звук но нее опасно от апаратите е 250лв втора рака е един апарат.


ватре на таблото свети спирачките нали и с две стерлки като високо напрежение нали ако е така значи е от апараттите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този шум е наистина от апаратите на ръчната спирачка. Не е нужно да са развалени за да се чуват, след като сте загасили, излезли и заключили. Това е калибриране или иначе казано, след определен брой натискане на спирачките, автомобила "мери" колко са се износили накладките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

утре ще сменям стоп машинката и дано всичко се оправи. Ще сменям маслото  след 2 дни и искам съвет понеже има няколко варианта и се обърках.

1. CASTROL SLX PREFESSIONAL LONGLIFE III 5W30

До колкото разбрах SLX вече е заменено от EDGE и в сайта на Castrol даже го няма, а тези от Порше защо продължават да го слагат незнам и от къде го взимат е въпроса.

2. CASTROL EDGE PROFESSIONAL LONGLIFE III 5W30

3. CASTROL EDGE  Professional LongLife III Titanium FST 5W30

4. CASTROL EDGE TITANIUM FST 5W30 LL

5. Оригиналното масло на VW-Audi Group VAG LONGLIFE III

Всички масла отговарят на 504 00 и 507 00.

Колата ми е от Германия лично съм си я купувал и е карана на LongLife смяна през 30 000 km , а в момента е на 140 000 км. Никъде не пише  какво масло е сипвано.... имам Q7 3.0 TDI и тези момци от Порше София Запад ми слагат SLX PREFESSIONAL LONGLIFE III 5W30.

В сайта на Castrol препоръчват CASTROL EDGE TITANIUM FST 5W30 LL и за 2-те коли Q7 и А8 3.0 TDI явно това е най-новият модел масло.

Редактирано от VALJORCHO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е от спирачните апарати на рачната те нали си са електрични и затова и моита беше станала така като я исклучиш две три секунди вади някакав звук но нее опасно от апаратите е 250лв втора рака е един апарат.

ватре на таблото свети спирачките нали и с две стерлки като високо напрежение нали ако е така значи е от апараттите.

Потресаващо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених си машинката и проблема е решен! Маслото ми го направиха в Порше на Long life 30 000 км или 24 месеца.

Весели празници!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...