Jump to content

Audi A38P 1.6FSI или 2.0 FSi


Recommended Posts

Здравейте!

Дойде време,да си сменя автомобила,след като джамбазите решиха да си харесат моята 8L 1.9ТДИ/110 коня.  :icon_sad:

Докато чакам изплащането на автомобилът от застрахователите,реших да се насоча към покупка на следващата ми кола.

Мислех,да заложа отново на дизел,но след като изчетох доста теми относно  2.0ТДИ установих,че хубавите са след 2005  и  надхвърлят бюджетът ми. За това се насочих към бензиновите,тъй като не са толкова апетитни за крадене и са по евтини спрямо дизелите,но също така.не знам нищо относно тези двигатели.За това реших да се допитам до по-запознатите от вас. Насочих се конкретно към 1.6FSI и 2.0FSI.Та питането ми е,какво трябва да знам за тези двигатели,проблеми,болежки и прочие..

Определил съм ориентировъчна сума от 8000лв

 

ето и няколко примера за такъв автомобил:

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11446718145047357&slink=bsem6y

 

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11446393403326356&slink=bsem6y

Редактирано от baksan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 8000 лева откровено казано знания няма да са достатъчни, ами печеливш фиш образно, за да вземеш що годе читава кола...

Това е абсолютното дъно като цена за модела, т.е. това, което можеш да очакваш са 3-врати коли от първите години на модела на много, много пробег, с прикрити и неприкрити дефекти, висока амортизация, липса на екстри и т.н. (за сверка виж какво се намира в www.mobile.de за до 3000 евро и ще разбереш какво ще купиш тук).

 

Иначе общо за модела ти препоръчвам да прелистиш тази тема

 

Между двата двигателя по-мощния е ясно кой е, но е и осезаемо по-жаден за гориво и малко по-скъп за поддръжка.

 

1.6 FSI от друга страна за мен е най-балансирания по отношение на характериситики, разход на гориво, поддръжка и цена двигател в модела според мен. И с двата няма да сгрешиш, но ако не държиш на допълнителната мощност, 1.6 FSI е по-добрия избор. Ако пък би предпочел по-мощното - 2.0 FSI също е добра идея, стига да си ок и с по-големите разходи и потенциални разходи по него. 


П.с. само виждайки състоянието на седалките и воланите на двата екземпляра, които си посочил би трябвало да ти е ясно, че трябва да добавиш поне още 100 000км към обявения пробег  :stumm: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(за сверка виж какво се намира в www.mobile.de за до 3000 евро и ще разбереш какво ще купиш тук).

Автотъргашите не купуват на цени от мобиле.де. ;)

Силно вероятно е в бг да намериш по-хубава кола за 8000 лева, отколкото същия модел в мобиле.де за 4000 евро.

Добрите търговци имат контакти, връзки, купуват на пакетни цени и имат хора които следят пазара и обират изгодните екземпляри още преди да се появят в мобиле.де.

 

Вярно е, че се вкарват и много закърпени боклуци, но се намират и свестни коли, особено ако знаеш къде да гледаш.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде да гледа за хубави коли в Бг.Питам сериозно не се майтапя.Въпреки,че си е направо като виц  :nixweiss: А и като цяло не се купуват много коли от Германия за да ги обират преди да стигнат до мобиле.де.Но пък за сметка на това мобиле.де може да ти е добра отправна точка за евентуална цена на даден модел.И съответно цената на дадена кола в бг.По което можеш да си направиш бегла сметка за какво става на въпрос.Не че няма изключения.Но аз примерно не се смятам за такъв късметлия за да разчитам на това :)

 

Свестните коли на всякъде си струват пари.Това е истината.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така! А който вярва, че родните търговци имат 50% отстъпка от пазарната цена, която пък на всичкото отгоре предоставят и на крайния клиент в България (което излиза от сравнението между българската цена за посочените параметри на автомобила с немската за същите параметри!) - Весело очакване на Дядо Коледа и успех!!

Търговската отстъпка в най-добрия случай покрива транспортните разходи и някакъв процент от печалбата. Т.е. В най-най-добрия случай цената би била същата тук и там. А тук не става дума дори за това. Просто измама и фалш, каквито са >90% от автомобилите на родния пазар, особено пък тези на дъното на ценовия диапазон за даден модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея работи дето ги пиша сега не си ги измислям.
Чел съм ги пак тук, от форумните батки търговци насти, селф мейд мен и още някой имаше...

 

Потърсете, прочетете им мненията, има много интересни неща казани по тази тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали и ние си имаме глави да помислим и да изградим някакво собствено мнение.Но както и да е.Оспамихме темата,а не това е въпроса на колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея работи дето ги пиша сега не си ги измислям.

Чел съм ги пак тук, от форумните батки търговци насти, селф мейд мен и още някой имаше...

Потърсете, прочетете им мненията, има много интересни неща казани по тази тема.

...хубаво си го чел, но що вЕрваш на всички
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат ми е учил за механик в Германия,след това е работил и живял там. И смея да твърдя,че разликата между него и нашите разбирачи "майстори" е огромна.

Та аз няма да поема риск на своя глава,и смятам че ако дадена кола е "замазана" колкото да се продаде,това няма да остане скрито от него. Именно за това и мисля,че за тези пари той ще успее да подбере добър автомобил. А относно километрите,според мн колите не се развалят от километрите,а от лоша подръжка. Разяснил ми е,че дори и в Германия колите се пипат от към километри,както и за цените на автомобилите. Особено за тези с по-малък обем на двигателите,заради високите данъци и прочие,цените там на автомобили като A3 8L могат да надхвърлят 4000 евро. Аз в търсенето си,не се ограничавам в рамките на България. Мен не ме притеснява да взема и автомобил,продаван в Германия с даден проблем,който не е спестен от продавача. Там доста хора решават,да си продадат колата дори и да не е със сериозна повреда,което може да се отрази благоприятно за мен в случая от към цена.А за отстраняването и,смятам че имам човек, но когото да се доверя напълно,без да ми съдере кожата финансово.

Това го обясних заради хората,които ми намекнаха че за тези пари ще си купя гробница ;)

Основният ми въпрос беше за двигателите автомобила, тъй като със сигурност смятам да заложа на FSI мотор . И исках да знам нещо специфично,като хринични проблеми,и съответно кой смятате че е по надежден,и бих имал по малко бъдещи проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнението си остава, че ще купиш "гробница", а какво ще правиш с нея вече си е твоя работа, очевидно имаш план :) данъците нямат нищо общо с продажната цена нито тук, нито там.

Между двата, 1.6 FSI се слави като по-надежден, но и 2.0 FSI няма непременно лошо име. Често оплакванията от 2.0 FSI са галвно по отношение на несъразмерно големия разход на гориво спрямо вървежа.

 

П.с. И двата двигателя са предвидени за 98 гориво за да получиш посочената мощнсот и характеристика на двигателя.  

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки има право на мнение,както и да разбира от всичко,особено българина! Очакванията от моята тема ,не са да получа нападки,а да ми бъде даден съвет и информация! Това дали ще дадеш 12+ хиляди за кола навършила вече 10+ години,не гарантира че ще попаднеш на кола,криеща куп проблеми...

Наясно съм с рисковете на по евтината кола,но както няма да избирам колата си на сляпо и на излъскан външен вид :freak:

И все пак благодаря Moonland за оказаната помощ,относно двигателите.

А относно разхода и аз разбрах че за това купе,разход в порядъка на 12 градско е малко много.

Също така,държа да подчертая,че не мисля да слагам газ!

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това беше именно в рамките на съвета, а не нападка... парите са си твои, решението и последиците също :) Аз отчетох просто факта, че това е ценовото дъно за модела, което води със себе си неизбежни компромиси.

 

Относно разхода - "градско" не съществува като дефиниция - София вчера беше едно, утре на връх Коледа друго, а Китен също е град .... ;) 12 може да е напълно ок за определени отсечки в определно време на годината и деня или доста за други. Субективно обаче от четеното за този двигател, собствениците му го определят като някак несъизмеримо жаден за вървежа (макар и 150PS, но без турбо). 1.6 FSI пък обратно - слави се с това, че е изключително икономичен. 

Според мен отново предвид и бюджета не бива да акцентираш толкова на това кой от двата, а да оставиш съдбата да определи спрямо останалите параметри на колата. Изборът ти със сигурност ще е относително ограничен така или иначе. 

 

Весела Коледа! 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако финансовата подръжка не е проблем вземай 2.0 fsi......наистина върви на това купе. Имам познат с такъв двигател...верно че си е лаком откъм гориво....че и откъм масло, но си има мощ. Не знам защо си се насочил към fsi.... Имай на в предвид , че си искат качествено гориво.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Причините,да се насоча към бензинов автомобил са две.

1-та е че моделите до 2005 с дизелов мотор са с доста проблеми и крият рискове

2-та колкото и глупаво да звучи, е че джамбазите основно крадат дизелови коли 

 

Обмислям и варианта с 8Р 1.9 тди 105 коня,но трудно се намират хубави екземпляри,а и ще трябва да и треперя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата ти причина е валидна единствено за 2.0 TDI 140PS. Останалите дизелови няма с какво хронично да те притесняват, вкл. преди 2005-та. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...