Jump to content

1.9 TDI или 2.0 TDI


Recommended Posts

В края на годината мисля да си купя Audi A3 Sportsback (9L), но все още се чудя с какъв двигател да е 1.9 TDI или 2.0 TDI. Има ли някой който да има опит и с двата двигателя и да ми каже има ли реално осезаема разлика в ускорение, макс. скорост, разход и т.н.

По принцип досега съм карал само автомобили с бензинови двигатели, но реших следващата ми кола да е дизелче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Нова ли мислиш да взимаш? Цената на 1.9TDI базова 43 348 , а на 2.0TDI 48 090

Ako не те притеснява ценат 2.0 мотор по си заслужава според мен :hilezh:

1.9TDI

Время разгона (0-100 км/ч) 11.7 c

Максимальная скорость 187 км/ч

Расход топлива на шоссе 4.2 л/100км

Расход топлива в городе 6.6 л/100км

Расход топлива Смешанный цикл 5.1 л/100

2.0TDI

Время разгона (0-100 км/ч) 9.7 (9.2) c

Максимальная скорость 207 (207) км/ч

Расход топлива на шоссе 4.6 (4.8) л/100км

Расход топлива в городе 7.2 (7.5) л/100км

Расход топлива Смешанный цикл 5.5 (5.7) л/100км

Cпоред мен ще има осезаема разлика с тия 2с разлика в ускорението...Мои приятел има голф 5 2.0TDi и върви чудесно...до сега няма оплаквания

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Параметрите на двата двигателя ги знам ... исках да знам на практика заслужава ли си?

Колата ще я внасям най-вероятно от Германия, следователно акциза ще е с около 900-1000 лв повече за 2.0 TDI, а и самата цена на автомобила като цяло ще е по-висока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто нова ли ще я внасяш? И ако е по-скъпа защо не я купиш оттук?

Иначе за двигателите - един приятел си купи октавия 2 и се чудеше между същите 2 двигателя, накрая взе 1.9 и сега го е яд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако парите не са голям проблем вземи си 2.0TDI .... Ако ще правиш компромис с цената и по слабия въвеж не те притеснява....взимаи 1.9TDI ....тои е по-стар мотор...вграждан е и на Голф 4,А4 (б6)...и др...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Параметрите на двата двигателя ги знам ... исках да знам на практика заслужава ли си?

Колата ще я внасям най-вероятно от Германия, следователно акциза ще е с около 900-1000 лв повече за 2.0 TDI, а и самата цена на автомобила като цяло ще е по-висока.

КОлега, за какъв АКЦИЗ става дума?!!!! Те и двете не попадат в графата на акцизните автомобили. Не са над 120 кВт!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОлега, за какъв АКЦИЗ става дума?!!!! Те и двете не попадат в графата на акцизните автомобили. Не са над 120 кВт!!!!!

Независимо, че са под 120 квт се плаща акциз по 35 лв на квт. Над 120 квт вече е 60 лв на квт. Поне това е информацията която имам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Независимо, че са под 120 квт се плаща акциз по 35 лв на квт. Над 120 квт вече е 60 лв на квт. Поне това е информацията която имам.

Това не може да е вярно. Внесох си колата преди месец и никакъв акциз не съм плащал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само моторът BMN е акцизен, защото е 125 kW. :hilezh: Но той се монтира от март миналата година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би ако колата е под 6 месеца и под 5к километра да се води за нова и от това да има някакъв акциз?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Независимо, че са под 120 квт се плаща акциз по 35 лв на квт. Над 120 квт вече е 60 лв на квт. Поне това е информацията която имам.

Информацията ти е полувярна :hilezh:

Акциз се плаща за автомобили с мощност САМО над 120 кВт!!!! Тов ае 110000% сигурно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никакъв акциз под 120Кв! Независимо нова или стара е. При новите различното е че се плаща 700лв + 90лв за всеки киловат над 120Кв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение, че имаш опция за 2.0 и имаш възможността да си позволиш 2.0, то АВТОМАТИЧНО варианта 1.9 отпада в миг! Разликата е достатъчно голяма.

btw 2.0 не беше ли с пиезо инжектори? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

170 коневия е с пиезо, 140 е с 8 клапана ако е с филтър за твърди частици и 16 клапана ако е без, показателите им са еднакви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0TDI често пука глава. Този дефект май е оправен в новите модели, но от коя година точно и на кои модели не знам... Аз лично не бих рискувал с 2.0TDI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0TDI често пука глава. Този дефект май е оправен в новите модели, но от коя година точно и на кои модели не знам... Аз лично не бих рискувал с 2.0TDI.

Това за първи път го чувам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за първи път го чувам?

Категоричен съм. Нека и deliveryman потвърди, ти що мислиш, че се измъква с предложения за чип тунинг? :respekt::respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото 2.0 е бая по-скъпо от 1.9...Затова му казах да вземе 1.9 и да му сложи чип ще върви като 2.0...Вече ако ме питаш мен аз какво бих взел -2.0 170к.с. и на него чип.Пукат им празните глави на тези от Аутобилд....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото 2.0 е бая по-скъпо от 1.9...Затова му казах да вземе 1.9 и да му сложи чип ще върви като 2.0...Вече ако ме питаш мен аз какво бих взел -2.0 170к.с. и на него чип.Пукат им празните глави на тези от Аутобилд....

:hilezh::hilezh::hilezh: Просто ми омръзна да подсказвам, че ти Демире си може би единственият разбирач на всички мотори и особено на най-новите. Аз затова те питам само на лични или по телефона. :):hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с акциза не го знаех.

Значи ще е 2.0 TDI с чип на digital tuning евентуално. А за какъв 170 коньов TDI говорехте ... че нищо не намерих в catalog.auto.ru.

ЕДИТ: намерих инфо за новия 2.0 ТДИ, обаче искам да питам за мнение относно автоматичните кутии на ауди.

Редактирано от denis4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си ли чул? Ремонтите при тях са много скъпи, но за сметка на това се развалят много често :hilezh: .

Личните ми наблюдения са, че повечето нави аудита посещават сервизите, точно поради проблеми със скоростната кутия.

Все пак, ако не обръщам внимание на възможните разходи, бих търсил мултитроник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...