Jump to content

Какви проблеми мога да имам с Б4 1600 кубика 101 коня???


Recommended Posts

Здравейте, прочетох няколко теми в този форум, и видях доста полезни неща, може и да бъркам но това което ме интересува като тема не го открих.

Въпросите ми са мога ли да намеря Ауди б4 2000, 115к.с. с бордови компютър и климатик или дори климатроник, дали този мой избор за кола е по добър от това което ми предлагат в момента Б4 1600 кубика 101 коня, какъв е тоя уж нов двигател? :hilezh:

Ориентирам се повече към комбито, щото имам голямо куче.

Помагайте моля ВИ ще ВИ бъда много задължен, и балгодарен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как е Ауди б4 2000, 115к.с. ,но мога да ти кажа как е Б4 1600 кубика 101 коня.Аз карам такава от 2год.

1.Нямаш състезателен автомобил.

2.Двигателя определено се тормози над 140 по баир(пример 120км/ч са на 4хил.об.)

3.До сега(дай боже и нататък)не съм имал проблеми с двигателя.

4.Разход - 7.5бензин,9.5газ при каране до 130.

5.Данък годишен - 29лв.

6.Според мен е семейна кола без претенции за спортни изпълнения.(Аз за такава и я ползвам.И събира мнооого багаж)

7.Цена - е сега не знам как вървят но 2005 я взех за 5800 - 93г.в мн. добро здраве.

8.Тази няма клима - спартанска е.(ама и аз нищо не отбирах от Аудита)

9.Б4 е желязна машина.

10.Е ми тва е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как е Ауди б4 2000, 115к.с. ,но мога да ти кажа как е Б4 1600 кубика 101 коня.Аз карам такава от 2год.

1.Нямаш състезателен автомобил.

2.Двигателя определено се тормози над 140 по баир(пример 120км/ч са на 4хил.об.)

3.До сега(дай боже и нататък)не съм имал проблеми с двигателя.

4.Разход - 7.5бензин,9.5газ при каране до 130.

5.Данък годишен - 29лв.

6.Според мен е семейна кола без претенции за спортни изпълнения.(Аз за такава и я ползвам.И събира мнооого багаж)

7.Цена - е сега не знам как вървят но 2005 я взех за 5800 - 93г.в мн. добро здраве.

8.Тази няма клима - спартанска е.(ама и аз нищо не отбирах от Аудита)

9.Б4 е желязна машина.

10.Е ми тва е.

Аз съм на същото мнение comando,карам В4 1.6 101коня от две години и половина.Наистина не е състезателен автомобил но върви достатъчно прилично съотношението м-у двигателя и купето е добре сметнато поне според мен.Харчи ми 7.8-8.2 градско и около 6.5-7.0 извън града.Аз лично съм доволен има си климатик и учудващо не се отразява на движението на колата както предполагах.Пък и то не може да се кара все на "ръчка"-не е здравословно.Така че според мен разликата е в това колко пари вадиш на месец и мислиш да кихаш за бензин. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не казвам че не върви- напротив върви.Днес по Тракия се състезавах с нови френски чикии, еми да го...д.Ама нямаш идея кво стана с разхода при160-170км/ч

И не го сменям туй АУДИ!!! :hilezh:

П.С.mitak_bs да не объркваме човека какво пита - ни сме ясни,колегите с АБК 2000 мотори да кажат,пък ти допълни нещо ако имаш :hilezh:

Редактирано от comando
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, прочетох няколко теми в този форум, и видях доста полезни неща, може и да бъркам но това което ме интересува като тема не го открих.

Въпросите ми са мога ли да намеря Ауди б4 2000, 115к.с. с бордови компютър и климатик или дори климатроник, дали този мой избор за кола е по добър от това което ми предлагат в момента Б4 1600 кубика 101 коня, какъв е тоя уж нов двигател? :hilezh:

Ориентирам се повече към комбито, щото имам голямо куче.

Помагайте моля ВИ ще ВИ бъда много задължен, и балгодарен

Колега, не прави грешката да си взимаш б4 комби с мотор 1.6. Определено мотора е слаб за това купе. Виж за някой голф може и да е читав, но Б4 е тежка кола. Определено обаче Б4 с мотор АБК, или 2000куб. см., 115к.с. за който ти споменаваш е доста по-добре. Мотора е железен, има много ресурс в него и колата се чувства добре с този мотор. И двата мотора не стават за спортни подвизи, но АБК мотора спокойно може да си поддържа скорост 140-160км/ч без да се товари, докато 1,6 мотора тази скорост е предела на силите му. 3 години карах кола с мотор 115к.с. нищо не съм пипнал по него. Тоя разход не знам как го прави колегата градско 8-9л, при положение че аз с дизелов мотор в момента трудно правя 8. Говорим за София градско обаче. В софия АБК мотор ще ти харчи 11-12л бензин, извънградско около 7-8, е ако си спортист може много повече :hilezh:

Ако добавиш и едно Quattro към конфигурацията, да знаеш че съвсем друга кола се получава. Успех с избора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, отново, и понеже вече ми се налага да пиша за трети път и го правя в ноутпед, че нещо ми се бъгва експлорара, особено като искам да сложа емотикона, но това е най малкя проблем!

Искам да балгодаря на всички които писаха. Много ми хареса това че двойка върви на по ниски обороти при еднакви скорости сравнено с 1,6, което е напълно логично, говорих тук с един човек, и той ми каза същото което и вие: 1,6 е добре, но по-добре е 2,0 при 115 коня. Това е и моя избор, първоначален и окончателен, утре я поръчвам, надявам се до 2-3 седмици вече да ви стана истински колега, иначе сега го приемам само като комплимент.

Искам да ви питам и още нещо, за бордови компютър в кое Б4 мога да го намеря, щото в почти вяско голфче има, а при Б4 е обратното, що така, и аз не зная! Но не е честно! Макар че като се замисли човек, това не е чак толкова фрапантно?

ПП. Този път нямам проблем със забиването!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 1.6, и 2.0 са с бордови компютър! Вземай АБК! Класика! Другият е куцо магаре, натоварен с включен климатик направо спира!

да бе спира!!!

така спира , че ...Шумен - Варна 30мин... :hilezh:

Редактирано от diters
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,бордовият компютър при Б4 е доста рядка екстра,като при по-малък мотор вероятността е още по-малка.Дръж да има АБС и клима.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 1.6, и 2.0 са с бордови компютър! Вземай АБК! Класика! Другият е куцо магаре, натоварен с включен климатик направо спира!

Днес видях и двойка и едно и шест, но и двете нямаха, на негово място светеха лампички за масло, спирачна течност и др, а пък и копче нямаше, а имаха само по три копчета над радиото, едно имитация и останалото, накаква дупка, а доколкото знам за да има бордови компютър, трябва да има целия ред копчета, или поне още едно, чакай да не се изложа много, ако е така моля за извинение

Колега,бордовият компютър при Б4 е доста рядка екстра,като при по-малък мотор вероятността е още по-малка.Дръж да има АБС и клима.

Да и аз мисля че това е най важното :hilezh:

Намерих наръчник за ауди Б4 в Замундата, но нещо не ми хареса, някой знае ли от къде мога да сваля повече инфо за Б4 Авант

Благодаря Предварително!

Колега,бордовият компютър при Б4 е доста рядка екстра,като при по-малък мотор вероятността е още по-малка.Дръж да има АБС и клима.

Да и аз мисля така!

Намерих наръчник за ауди Б4 в Замундата, но нещо не ми хареса, някой знае ли от къде мога да сваля повече инфо за Б4 Авант

Благодаря Предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 1.6, и 2.0 са с бордови компютър! Вземай АБК! Класика! Другият е куцо магаре, натоварен с включен климатик направо спира!

Верно че "спира" повече от 195km/h не можах да вдигна м/у Бургас и Созопол щото свърши пътя. :respekt:

Сега сериозно-AUDI B4 avant 1.6E ADA 74KW/101PS това е моята кола и ако някои си мисли че е куцо магаре се лъже много,въпроса е колко му държи на този зад волана.А иначе тези високи скорости са абсолютно безмислени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то е ясно, АБК е по-мощен, по-приятен за каране, но на извън градско разхода почти винаги му е над 7, а на АДА 1.6 почти винаги е под 7. То си е до стил на шофиране и личен избор. Важното е да е Ауди!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немога да се оплача от мотора 1.6 муден е малко не е за рали но пък да е куцо магареее НЕ Е има си достоинства а пък и нямам спирачка(климатик)с него незнам може и да се затормозява но за момента ме устроива идеално (минаха ми онез луди години ....) :respekt::hilezh::wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някой да ми каже от къде да дръпна наръчник за уптреба или така наречения user manual, пък може и на руски, намерих в замундата, но не са пълни, за ремонт става, ама аз мисля това да е за майсторите, трябва ми за експлоатация, Благодаря Ви предварително

ПП Става дума за Ауди 80 Б4 Авант!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес видях и двойка и едно и шест, но и двете нямаха, на негово място светеха лампички за масло, спирачна течност и др, а пък и копче нямаше, а имаха само по три копчета над радиото, едно имитация и останалото, накаква дупка, а доколкото знам за да има бордови компютър, трябва да има целия ред копчета, или поне още едно, чакай да не се изложа много, ако е така моля за извинение

Това, което имаш предвид е check control. Бордовият компютър е отделен от него и показва среден разход. Има го на ACE, NG, NM, 7A и AAH.

Редактирано от MadFan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеите. аз също имам този проблем със разхода на моето ауди

градско 12газ извън гр. 9газ толкова и на бензин, а е 2000 кубика 90 коня АБТ двигател

на моят приател е 1,8к. 101с. на него разхода е много по малко 9 на газ и 6.5 на бензин смесено не мога да си го обесня това а колата вурви като луда даже тои не може да ме догони с неговото ауди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, прочетох няколко теми в този форум, и видях доста полезни неща, може и да бъркам но това което ме интересува като тема не го открих.

Въпросите ми са мога ли да намеря Ауди б4 2000, 115к.с. с бордови компютър и климатик или дори климатроник, дали този мой избор за кола е по добър от това което ми предлагат в момента Б4 1600 кубика 101 коня, какъв е тоя уж нов двигател? :bia:

Ориентирам се повече към комбито, щото имам голямо куче.

Помагайте моля ВИ ще ВИ бъда много задължен, и балгодарен

Ако си решил да е с малък мотор по-добре намери 2,0 моно инжекция. Моного по-упростен и лесен за потдържане мотор. Предавателните числа са други и при 100 - 110 харчи 6 бензин. Имах такова преди 2 години и бях много доволен. Имахме 2 1.6 в семейството и никак не бяхме доволни а като вървене бяха същите и трите вървяха еднакво. намери си 2.0 моно инжекция - няма да съжаляваш. помисли само при 130 2.0 е с около 3 000 оборота. 1.6 при същата скорост е на 4 500 оборота ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ABT се слагат няколко скоростни кутии. При мен е най-гадната - 100 км/ч @ 3000 об. мин.

хм... мойто преди да го размажа в една мантинела мисля, че достигаше 3000 об. мин. на 5та към 120-130 км/ч, но както казах вече е история горкото... R.I.P. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...