vilik Публикувано 16 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2009 На дневен ред бяха задните амортисьори: Нужни инструменти: 2 ключа 17, клещи тип чирак, крик. Първо се сваля задната седалка, за да се открие достъп до дупка в ламарината през която има достъп до горната част на амортисьора. Държи се контра с клещи тип чирак или с френски ключ. Става или с помощник, ако успее да ги законтри човек може и сам. Развива се гайката на амортисьора докато колата е още на земята. Има една особеност, че като стигне към края вече не може да се държи контра отгоре и трябва с клещи да се стисне от долната страна: A така изглежда отдолу заминал амортисьор ...След това дигам колата на крик, колкото да увисне гумата (самата гума не я свалям) и развъртам долния болт на амортисьора с два ключа 17. Като извадите болта се сваля целия амортисьор барабар с пружината, не трябва скоба за пружина! Пренареждате всичко внимателно на новия и това е ... при мен гумените тампончета, прашници и тн. си бяха наред и си използвах тях. Когато всичко е готово се слага амортисьорът на мястото му, завива се първо долния болт, след това се уцелва шпилката му да излезе пред дупката на бомбето и вече може да свалите от крик, под тежестта всичко се намества и шпилката щръква, сега може да завиете горния болт, като не забравяте да сложите тампончето и шайбата. Сравнително лесен ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 16 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2009 Май дигнахме леко задницата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mp5 Публикувано 16 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2009 Като сменях моите не бях се сетил за това да държа контра през задните седалки,и се мъчих като грешник Благодарско колега,полезна информация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 16 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2009 (Редактирано) Браво Вилик - страхотни теми.Тук има още малко инфо за задните амортисьори./На А80-отчет-Замена задней амортизационной стойки (не quattro)/ Редактирано 16 Юни 2009 от alexvan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 17 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2009 (Редактирано) Абе май носва още малко да я вдигнеш и за целта ти трябват онези подложки за които говорихме вчера.Иначе колата е много лачена и вчера след като ме повози останах очаровам от Б3-ката. Редактирано 17 Юни 2009 от Муцев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 17 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2009 Браво, кратко, ясно и полезно!!Темата е за карфица горе.Прииска ми се и аз да го направя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 17 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2009 На дневен ред бяха задните амортисьори....Евала бате за снимките . Кефя се на хора ,които действат смело и не си даватпарите за глупости по майстори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 17 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2009 (Редактирано) Смело и безотговорно, да живеят колите до 95-а Вчера ми беше силен ден, охладителната с-ма също промих преди това http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=61548Вече мога да се насоча към козметични неща, като музика например, че с тея две пищялки по 10см отпред Редактирано 17 Юни 2009 от vilik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duvi Публикувано 17 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2009 Имам едни задни кори със колоните за отзад от Б4 ако ти стават ще се разберем нещо ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 17 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2009 При Б3 кората е от дебела ламарина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 19 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2009 предни амортесьори сменял ли си.Дай малко инфо.Гледам че контрата е за шестограм,ама не зная дали не трябва да свия пружините със скоба преди да разглобявам.Щото оня ден влязох в една голяма дупка,изкривих джантата а и ми се струва че стеблото на амортесьора също се е изкривило.Не съм сигурен затова искам да разглобя и да проверя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 19 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2009 Има си други теми за предните амортисьори, ето ти един от вариантите http://www.audi80.ru/Repair/FrontSuspensio...rbers_print.asp щом трябва да се сваля целия макферсон, контра се държи със шестограм 6 или 7, в зависимост дали са сменяни амортисьорите или са заводските. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 19 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2009 (Редактирано) предни амортесьори сменял ли си.Дай малко инфо.Гледам че контрата е за шестограм,ама не зная дали не трябва да свия пружините със скоба преди да разглобявам.Щото оня ден влязох в една голяма дупка,изкривих джантата а и ми се струва че стеблото на амортесьора също се е изкривило.Не съм сигурен затова искам да разглобя и да проверя. За да изкривиш стержена на преден амортисьор трябва бая да се постараеш - мисля че диаметъра мубеше 22мм. Освен това ако е крив ще тупурка невероятно и ще има склонност даже да заклинва ,коетопък е мн. опасно. Скоби (надеждни) за пружините ще ти трябват задължително , шестограм за контрана стержена 6 или 7мм. зависи от модела , спец. ключе ( с двете зъбчета) за развиване/завиване на шлицовата (кръглата) гайка и като цяло стандартен ,но качествен и зрав инструментариум.Процедурата не е сложна .Разгледай ТЕЗИ картинки.А ,гледам че докато съм писал Вилик вече ти е отговорил. Редактирано 19 Юни 2009 от и.николов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 19 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2009 предни амортесьори сменял ли си.Дай малко инфо.Гледам че контрата е за шестограм,ама не зная дали не трябва да свия пружините със скоба преди да разглобявам.Щото оня ден влязох в една голяма дупка,изкривих джантата а и ми се струва че стеблото на амортесьора също се е изкривило.Не съм сигурен затова искам да разглобя и да проверя. Да предните амортисьори се сменят лесно, само инструментите както ти казаха са по специфични - аз си ги смених благодарение на съветите на колегата Николов.За което съм му много благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 19 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2009 Още утре ще се заема със задачата.Да видим какво ще стане.Днес дадох 10 лв. за заварка на джантата на аргон,12 лв. за изправяне и 9 лв. за демонтаж-монтаж на гумата и баланс.Жалко,че не се сетих да снимам пораженията,толкова бях вбесен.Благодаря ви колеги,за инфото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BenX Публикувано 24 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2009 Препоръчайте ми някви хуваби амортисьори че и мойте задните им изтекаха водите. Не искам да земам някви боклуци, и за тва реших първо да питам. Предлагаха ми някви "Кагер" маслени за 80-90лв (без ДДС 60лв) комплект-а. или ако никой не знае нищо за тях кажете някви на разумна цена и качествени било газови или маслени. сори че ползвам темата но форума стана достатачно нагачкан Мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 24 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2009 Обърни се към Кокича за такива неща, на мен ми продаде Боге и съм много доволен (карам Б5 Авант) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 24 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2009 Аз сложих Sachs Touring и засега съм доволен, цена не мога да ти кажа, тъй като ми ги донесоха от Германия Боге-то са май към 90лв/бр Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 24 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2009 (Редактирано) vilik, малко встрани от темата, но мога ли да те попитам, окачването ти отзад, такова ли е: Редактирано 24 Юли 2009 от Караконджул Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 24 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2009 И аз да се намеся в тематаИмам следния проблем от зад от ляво амортисьора ми играе там където се захваща за купето /просто като хвана стъблото на аморт. и то се клати/ пробвах да го стегна но не помръдна затова отвих гайката както си показал на снимките колега и под нея сложих две шайби и го стагнах с надеждата че проблема е решен/тампончето отгоре беше като новоличеше номер и надписите по него/ да ама не след две седмици пак започна да мърда дали е долния тампон или аморт. си е заминал това са ми въпроситеБлогодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 24 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2009 vilik, малко встрани от темата, но мога ли да те попитам, окачването ти отзад, такова ли е:Мхм, само гърнето не ми е такова за съжаление Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 24 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2009 Благодаря H&R Gewindefahrwerk Typ 31001-1/-2 und Edelstahl-Vorschalldämpfer D60mm + Edelstahl-Endschalldämpfer 2x76/20° Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 25 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2009 А някъкви мнения за моя проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 25 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2009 Еми разглоби и разгледай: Изобщо с оригиналните ли амортисьори си? Трябва да се види състоянието на шоктампона, всички шайби дали са на място... така като гледах, амортисьора влиза доста плътно и няма място за такива луфтове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 25 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2009 Просто не знам дали с оригиналните как може да разбера.от 35 до 40 номер със сигурност ги имам30-31-39 какво представляватимали гайка която да държи пружината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване