Jump to content

Пружини A6 C4


fastv6

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам едно питане за пружините на 100-А6 C4. Ако може да ми кажете еднакви ли са на на седана и на аванта с и без quattro понеже съм си намерил едни от 100 авант квадро и искам да ги сложа на моя кораб А6 Ц4 без квадро. Повече ме интересува за предните защото задните от квадрото си мисля че ще са различни. А също така и някой чувал ли е за черни спортни пружини :) , защото аз не а пък човека казва че са черни и че са спортни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за пружините, но амортисьрите със сигурност са различни, както за авант и седан, така и за quattro и предно. Т.е. има 4 различни вида най-малко, може и за различните двигатели да са различни...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с ниско куатро с предни пружини с 5 навивки, задни с 11 навивки. Имам колега с куатро АЕЛ пак авант на него са 6 навивки предните и 8 задните, и колата е поне 5см по-висока от моята. На колегата bobsen на седана (100) ААР куатро са пак 6 предните и 8 задните и той е с около 5 см по-висок от мене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По чистите са от S6 авант (незнам дали е била Quattro), а по мръсните са от А6 седан без Quattro.

Тези от S6-цата са "eibach" и ми свалиха колата с около 4-5см.

Не са червени на цвят но определено са по спортни от моите, стана по ниска и возията отиде по дяволите :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По чистите са от S6 авант (незнам дали е била Quattro), а по мръсните са от А6 седан без Quattro.

Тези от S6-цата са "eibach" и ми свалиха колата с около 4-5см.

Не са червени на цвят но определено са по спортни от моите, стана по ниска и возията отиде по дяволите :lol:

Браво за снимките , точно се чудех какви пружини ми трябват и ако не намеря виждам от къде да ги отрежа :) Бях разглеждал преди снимките на колите във форума , твоята след смяната е направо перфектна :dance:

... а м/у другото досега не съм видял кола с по-грозно високи стокови пружини каквито са на А6 С4 - много се е изложил сдухания германец :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Търся си някакви само за отпред, както казва колегата няма по грозни стокови пружини стои като москвич :dance: и малко ме дразни.

Редактирано от fastv6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за снимките , точно се чудех какви пружини ми трябват и ако не намеря виждам от къде да ги отрежа :) Бях разглеждал преди снимките на колите във форума , твоята след смяната е направо перфектна :dance:

... а м/у другото досега не съм видял кола с по-грозно високи стокови пружини каквито са на А6 С4 - много се е изложил сдухания германец :hilezh:

Да не се изказвам неподготвен , но и аз бях решил да ги "дялна" малко и да падне колата надолу, но майстора който ги сменя в последствие каза ,че не става да се режат защото диаметъра на пружината в края е по малък и нямало да стане.

Затова се принудих да купя тия S-ковите "Ейбах".Не казвам ,че на 100% няма да станат, но поне "моя" майстор каза ,че не става да се режат и ме прати да си търся пружини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е весело :stupid: аз все си мислех, че S моделите ВИНАГИ са quattro

Да точно така С-ките винаги са куатро. Поне аз до сега не съм видял различна. И снимките отговориха на много мой въпроси, а именно че пружините на куатро, и предно са еднакви. Това го свързвам с казаното по-горе.

Значи на моята кола имам С-кови тя е много ниска и с твърда возия. Както споменах по-горе броя на навивките е различен.

Ако има толкова много желаещи за ниски пружини сега пускам яката оферта ;) . Аз от известно време си търся ВИСОКИ пружини давам ниски точно като на снимката по-горе на чист бартер за района на София. Моите са предни 5 навивки, задни 11 навивки, точно същите като на снимката НИСКИТЕ от С-ка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е весело :steinigung: аз все си мислех, че S моделите ВИНАГИ са quattro

S моделите ВИНАГИ са quattro

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма разлика между пружините на куатро, и предно!!! Колегата дето пусна снимката е сложил пружини точно като моите на кола с предно. Аз съм с куатро и същите пружини. 100 пъти го написах пребройте си навивките, горе съм написал с колко навивки трябва да са за да бъдат високи/ниски.

Моля някой колега разполагащ с ЕТКА нека провери дали като оригинален номер са еднакви пружините, на кола с предно, и на същата с куатро? Също нека провери и амортисьорите имат ли разлики, или само захващането е друго?

Предложението ми ниски за високи пружини отпада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Да споделя и аз тъй като счупих пружина мин.седмица и се наложи смяна.Предните пружини на А6 ,седан с предно и нормално/високо/ окачване,ACE мотор са с 6 навивки.

Редактирано от dafil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля някой колега разполагащ с ЕТКА нека провери дали като оригинален номер са еднакви пружините, на кола с предно, и на същата с куатро? Също нека провери и амортисьорите имат ли разлики, или само захващането е друго?

Здрасти Ванка.В ЕТКА-та за А6 Avant Quattro има точно !!! 13 !!! разновидности пружини с кат. номер 4А5 411 105D,E,F,AA,AB,S,T,A,B,Q,R,L,G,като за нашите двигатели са Е и В.

При седаните разнообразито :) и вариантите са 4А5 411 105A,B,C,D,E,F,G и АВ;

Моята е с високите пружини и това малко ме дразни,защото отстрани изглежда с леко увиснала задница,но пък си е сериозно предимство когато се преодолява това-онова <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вози ли меко??? Моята е ниска. Аз и се бях вбесил адски, но след като карах високи който возят по-гадно се успокоих. Темата е малко стара вече знам че има ГОЛЕМИ гами разнообразие на оригинални пружини :hilezh: Това, че алтернативните обаче се продават като универсални за кола с 4 до 8 цилиндров мотор е съвсем друга тема :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено вози меко,макар че нямам кой знае каква база за сравнение.Мен ме дразни леко увисналата задница,като ми минават мисли да направя нещо по въпроса.Иначе високата предница си е много практична.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...