Medic Публикувано 10 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2010 Тресе на празен ход (не зависимо дали е загряла или студена) - като е съвсем студена дурги 1300 оборота-тогава не тресе. като позагрее малко и ги свали до нормалните и се почва...Ваг-Кома няма никакви грешки нито на мотора нито никъде...имате ли идеи ?!Мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 10 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2010 Дросела, добре дошъл в клуба... филма е голям. Почисти го за начало, и стискай палци да се разминеш с това само. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadRacer Публикувано 10 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2010 свещи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko A3 Публикувано 10 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2010 Колега, иди на диагностика, ако се окаже че е дросела - пиши ми да ти продам един втора употреба. Моя го смених но се оказа че проблем с него няма, такаче ми е излишен Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A3_Ambition Публикувано 11 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2010 И аз предлагам да погледнеш свещите - моята едната беше залята с масло заради гарнитурата на капака на клапаните и тресеше яко - като смених гарнитурата и свещите всичко е на 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Medic Публикувано 14 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2010 Бубина с комутатор взех на заем за пробата от едно приятелче със същата кола не е от нея, свеши си купих от Ауди (NGK) по книжка като за моя мотор, диагностиката нищо не показва (не дава грешки на нищо от мотора) Дросела махнах там скобата и погледнах - чисто мяза, пипнах супер слабо мазничко, ама много фин слой.Клапани може ли да са колеги ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 14 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2010 Бубина с комутатор взех на заем за пробата от едно приятелче със същата кола не е от нея, свеши си купих от Ауди (NGK) по книжка като за моя мотор, диагностиката нищо не показва (не дава грешки на нищо от мотора) Дросела махнах там скобата и погледнах - чисто мяза, пипнах супер слабо мазничко, ама много фин слой.Клапани може ли да са колеги ?!И според мен е дросел. Тампоните на двг. здрави ли са ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Medic Публикувано 14 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2010 Тампоните на мотора са здрави. Колега би ли поясник какво точно имаш предвид под дросела е. Какво му е на дросела точно ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 14 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2010 Тампоните на мотора са здрави. Колега би ли поясник какво точно имаш предвид под дросела е. Какво му е на дросела точно ?!Чистил ли си някога дроселовата клапа ? Когато тресе загледай се стрелката на оборотомера ако варира макар и леко значи мени леко обороти и от това тресе.Друго което може да е , разгледай за някое напукано маркуче ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Medic Публикувано 14 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2010 Не съм я чистил клапата но отворих и я погледнах... не е мръсна (написал съм по-горе). Напукани маркучета няма! Стрелката леко варира да, и мени оборотите да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AV Публикувано 17 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 Колеги и Аз съм със същата кола и двигател - и моята работи по същия начин от доста време насам - даже и има по-малко сила (особенно в ниските обороти). Чистил съм много кратно дросела. Последното което открих е че като разкача една букса от смукателните колектори (най-горе вдясно на смукателните колектори) и я закача след това - колата работи много по-добре. Ако колегата който е пуснал темата иска да пробва и да каже при него има ли разлика в работата на двигатела, че още не съм проверил каква е тая "джеджавка" към която е свързана тази букса.При мен освен тази вибрация на двигателя докато загрява и тръгна, като паднат оборотите под 1200 после ги някакъв компенсатор ги качва, но понякога ги качва значително понякога и почти до 2000 след отделяне на съединителя.Ще следя с интерес темата, че вече много време ме тормози този проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Medic Публикувано 23 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 Оправи се! Бяха се преебали гарнитура на смукателни колектори и там онези гумени уплатнения около инжекторите (нзн как се казват) Смениха ги и сега не мърда Мерси за идеите колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danail Danov Публикувано 23 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 Да използвам темата на колегата и да питам нещо - нормално ли е когато колата е на место и форсирам двигателя да се усеща едно разтрисане в купето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 23 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 Колеги и Аз съм със същата кола и двигател - и моята работи по същия начин от доста време насам - даже и има по-малко сила (особенно в ниските обороти). Чистил съм много кратно дросела. Последното което открих е че като разкача една букса от смукателните колектори (най-горе вдясно на смукателните колектори) и я закача след това - колата работи много по-добре. Ако колегата който е пуснал темата иска да пробва и да каже при него има ли разлика в работата на двигатела, че още не съм проверил каква е тая "джеджавка" към която е свързана тази букса.При мен освен тази вибрация на двигателя докато загрява и тръгна, като паднат оборотите под 1200 после ги някакъв компенсатор ги качва, но понякога ги качва значително понякога и почти до 2000 след отделяне на съединителя.Ще следя с интерес темата, че вече много време ме тормози този проблем.Колега виж какви грешки ще ти даде на ваг-ком ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AV Публикувано 24 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2010 Колега виж какви грешки ще ти даде на ваг-ком !Няма грешки ! Ако имаше щях да съм се насочил към определено нещо.Да използвам темата на колегата и да питам нещо - нормално ли е когато колата е на место и форсирам двигателя да се усеща едно разтрисане в купето?Не е нормално, но причините за нещо подобно са много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AV Публикувано 24 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2010 При мен случайно намерих някакво поле за размисъл - като изключа една букса и я включа (без да съм на контакт т.е. не отчита грешки и не влиза в сервизен режим) колата работи известно време добре. После обаче всичко се връща в изходна позиция т.е. пак става много тромава на ниски обороти и двигателя не работи стабилно (но не променя оборотите - само се усеща как претриса) VAG-COM казва, че имам 0,07гр. неизмерен въздух - това много ли е ?Както и че май ми е богата сместа - това може ли да от този възел на системата?Буксата, която изключвам и включвам е No:1 на снимката - някакво клапанче на PIERBURG, което е свързано към бензинопровода (2) с маркуч - Някой има ли представа каква му е функцията и в него ли да търся проблема или в свързаните към него части. От другата страна е свързано към още някаква част прикрепена пак към смукателните колектори, която част също не знам за акакво служи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DrMcCooL Публикувано 25 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 При мен случайно намерих някакво поле за размисъл - като изключа една букса и я включа (без да съм на контакт т.е. не отчита грешки и не влиза в сервизен режим) колата работи известно време добре. После обаче всичко се връща в изходна позиция т.е. пак става много тромава на ниски обороти и двигателя не работи стабилно (но не променя оборотите - само се усеща как претриса) VAG-COM казва, че имам 0,07гр. неизмерен въздух - това много ли е ?Както и че май ми е богата сместа - това може ли да от този възел на системата?Буксата, която изключвам и включвам е No:1 на снимката - някакво клапанче на PIERBURG, което е свързано към бензинопровода (2) с маркуч - Някой има ли представа каква му е функцията и в него ли да търся проблема или в свързаните към него части. От другата страна е свързано към още някаква част прикрепена пак към смукателните колектори, която част също не знам за акакво служи.Колега това клапанче (2) ти е гориворегулатора.Той ти държи нужното налягане в системата.Проблема може и да е в него...ако е почнал да заминава и държи по-ниско налягане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AV Публикувано 25 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 Колега това клапанче (2) ти е гориворегулатора.Той ти държи нужното налягане в системата.Проблема може и да е в него...ако е почнал да заминава и държи по-ниско наляганеТова е ясно, но в момента нямам нужния накрайник да измеря налягането в системата и няма кога да отида в някой сервиз да го измерят, но предполагам, че не е от него Сега съм се замислил на тези две клапанчета за въздух ! Каква им е функцията ...15 и 17 от схемата. Като едното е магнитен клапан, а другото мембрана с механизъм (какъв е тоя механизъм и какво прави), но това е всичко което знам за тях.Някой да е имал проблем с някоя от тия "джаджи" ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanokaridi Публикувано 26 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2011 AV - както знаеш аз имам проблем в момента с тази мембрана като дойде (надявам се до края на тази или най късно началото на другата седмица) ще го сменя и може да си поиграем със старата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AV Публикувано 26 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2011 AV - както знаеш аз имам проблем в момента с тази мембрана като дойде (надявам се до края на тази или най късно началото на другата седмица) ще го сменя и може да си поиграем със старата.Ще си играеме Както знеш и Аз имам по какво да си играеме . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivopisokv Публикувано 25 Март 2011 Доклад Share Публикувано 25 Март 2011 (Редактирано) Колеги да използвам темата да попитам:КЪДЕ ще ми препоръчате да отида на контролен преглед с БАГ КОМ?????насъбрах не малко информация и документация за ВАГ КОМ, но не мога да намеря програмката,Има ли някой, който да помогне с препоръка и информация!??Б Л А Г О Д А Р Я!!! Редактирано 25 Март 2011 от ivopisokv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanokaridi Публикувано 25 Март 2011 Доклад Share Публикувано 25 Март 2011 ако искаш само да видиш дали има грешки всеки който има кабел може да ти свърши работа P.S. НЗ от кой квартал си ако си някъде покрай Слатина, Подуяне, Редура, Дружба, Младост и тн в този край на София ако искаш пиши да ти дам телефон ще ти погледнем колицата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivopisokv Публикувано 25 Март 2011 Доклад Share Публикувано 25 Март 2011 v Mladost 3 sum.telefona mi e po-dolu: 0899099426 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване