Jump to content

Ауди А3 1.8 125 к.с. 97'


Medic

Recommended Posts

Тресе на празен ход (не зависимо дали е загряла или студена) - като е съвсем студена дурги 1300 оборота-тогава не тресе. като позагрее малко и ги свали до нормалните и се почва...

Ваг-Кома няма никакви грешки нито на мотора нито никъде...

имате ли идеи ?!

Мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дросела, добре дошъл в клуба... филма е голям. Почисти го за начало, и стискай палци да се разминеш с това само.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, иди на диагностика, ако се окаже че е дросела - пиши ми да ти продам един втора употреба. Моя го смених но се оказа че проблем с него няма, такаче ми е излишен :wall: Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз предлагам да погледнеш свещите - моята едната беше залята с масло заради гарнитурата на капака на клапаните и тресеше яко - като смених гарнитурата и свещите всичко е на 6 ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бубина с комутатор взех на заем за пробата от едно приятелче със същата кола не е от нея, свеши си купих от Ауди (NGK) по книжка като за моя мотор, диагностиката нищо не показва (не дава грешки на нищо от мотора) Дросела махнах там скобата и погледнах - чисто мяза, пипнах супер слабо мазничко, ама много фин слой.

Клапани може ли да са колеги ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бубина с комутатор взех на заем за пробата от едно приятелче със същата кола не е от нея, свеши си купих от Ауди (NGK) по книжка като за моя мотор, диагностиката нищо не показва (не дава грешки на нищо от мотора) Дросела махнах там скобата и погледнах - чисто мяза, пипнах супер слабо мазничко, ама много фин слой.

Клапани може ли да са колеги ?!

И според мен е дросел. Тампоните на двг. здрави ли са ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампоните на мотора са здрави. Колега би ли поясник какво точно имаш предвид под дросела е. Какво му е на дросела точно ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампоните на мотора са здрави. Колега би ли поясник какво точно имаш предвид под дросела е. Какво му е на дросела точно ?!

Чистил ли си някога дроселовата клапа ? Когато тресе загледай се стрелката на оборотомера ако варира макар и леко значи мени леко обороти и от това тресе.

Друго което може да е , разгледай за някое напукано маркуче !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я чистил клапата но отворих и я погледнах... не е мръсна (написал съм по-горе). Напукани маркучета няма! Стрелката леко варира да, и мени оборотите да.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и Аз съм със същата кола и двигател - и моята работи по същия начин от доста време насам - даже и има по-малко сила (особенно в ниските обороти). Чистил съм много кратно дросела. Последното което открих е че като разкача една букса от смукателните колектори (най-горе вдясно на смукателните колектори) и я закача след това - колата работи много по-добре. Ако колегата който е пуснал темата иска да пробва и да каже при него има ли разлика в работата на двигатела, че още не съм проверил каква е тая "джеджавка" към която е свързана тази букса.

При мен освен тази вибрация на двигателя докато загрява и тръгна, като паднат оборотите под 1200 после ги някакъв компенсатор ги качва, но понякога ги качва значително понякога и почти до 2000 след отделяне на съединителя.

Ще следя с интерес темата, че вече много време ме тормози този проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправи се! Бяха се преебали гарнитура на смукателни колектори и там онези гумени уплатнения около инжекторите (нзн как се казват)

Смениха ги и сега не мърда :rolleyes:

Мерси за идеите колеги

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам темата на колегата и да питам нещо - нормално ли е когато колата е на место и форсирам двигателя да се усеща едно разтрисане в купето?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и Аз съм със същата кола и двигател - и моята работи по същия начин от доста време насам - даже и има по-малко сила (особенно в ниските обороти). Чистил съм много кратно дросела. Последното което открих е че като разкача една букса от смукателните колектори (най-горе вдясно на смукателните колектори) и я закача след това - колата работи много по-добре. Ако колегата който е пуснал темата иска да пробва и да каже при него има ли разлика в работата на двигатела, че още не съм проверил каква е тая "джеджавка" към която е свързана тази букса.

При мен освен тази вибрация на двигателя докато загрява и тръгна, като паднат оборотите под 1200 после ги някакъв компенсатор ги качва, но понякога ги качва значително понякога и почти до 2000 след отделяне на съединителя.

Ще следя с интерес темата, че вече много време ме тормози този проблем.

Колега виж какви грешки ще ти даде на ваг-ком !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виж какви грешки ще ти даде на ваг-ком !

Няма грешки ! Ако имаше щях да съм се насочил към определено нещо.

Да използвам темата на колегата и да питам нещо - нормално ли е когато колата е на место и форсирам двигателя да се усеща едно разтрисане в купето?

Не е нормално, но причините за нещо подобно са много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен случайно намерих някакво поле за размисъл - като изключа една букса и я включа (без да съм на контакт т.е. не отчита грешки и не влиза в сервизен режим) колата работи известно време добре. После обаче всичко се връща в изходна позиция т.е. пак става много тромава на ниски обороти и двигателя не работи стабилно (но не променя оборотите - само се усеща как претриса)

VAG-COM казва, че имам 0,07гр. неизмерен въздух - това много ли е ?

Както и че май ми е богата сместа - това може ли да от този възел на системата?

Буксата, която изключвам и включвам е No:1 на снимката - някакво клапанче на PIERBURG, което е свързано към бензинопровода (2) с маркуч - Някой има ли представа каква му е функцията и в него ли да търся проблема или в свързаните към него части. От другата страна е свързано към още някаква част прикрепена пак към смукателните колектори, която част също не знам за акакво служи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен случайно намерих някакво поле за размисъл - като изключа една букса и я включа (без да съм на контакт т.е. не отчита грешки и не влиза в сервизен режим) колата работи известно време добре. После обаче всичко се връща в изходна позиция т.е. пак става много тромава на ниски обороти и двигателя не работи стабилно (но не променя оборотите - само се усеща как претриса)

VAG-COM казва, че имам 0,07гр. неизмерен въздух - това много ли е ?

Както и че май ми е богата сместа - това може ли да от този възел на системата?

Буксата, която изключвам и включвам е No:1 на снимката - някакво клапанче на PIERBURG, което е свързано към бензинопровода (2) с маркуч - Някой има ли представа каква му е функцията и в него ли да търся проблема или в свързаните към него части. От другата страна е свързано към още някаква част прикрепена пак към смукателните колектори, която част също не знам за акакво служи.

Колега това клапанче (2) ти е гориворегулатора.Той ти държи нужното налягане в системата.Проблема може и да е в него...ако е почнал да заминава и държи по-ниско налягане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това клапанче (2) ти е гориворегулатора.Той ти държи нужното налягане в системата.Проблема може и да е в него...ако е почнал да заминава и държи по-ниско налягане

Това е ясно, но в момента нямам нужния накрайник да измеря налягането в системата и няма кога да отида в някой сервиз да го измерят, но предполагам, че не е от него

Сега съм се замислил на тези две клапанчета за въздух ! Каква им е функцията ...

post-1708-1290666193.gif

15 и 17 от схемата. Като едното е магнитен клапан, а другото мембрана с механизъм (какъв е тоя механизъм и какво прави), но това е всичко което знам за тях.

Някой да е имал проблем с някоя от тия "джаджи" ?

post-1708-1290666193.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

AV - както знаеш аз имам проблем в момента с тази мембрана като дойде (надявам се до края на тази или най късно началото на другата седмица) ще го сменя и може да си поиграем със старата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AV - както знаеш аз имам проблем в момента с тази мембрана като дойде (надявам се до края на тази или най късно началото на другата седмица) ще го сменя и може да си поиграем със старата.

Ще си играеме :steinigung: Както знеш и Аз имам по какво да си играеме .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги да използвам темата да попитам:

КЪДЕ ще ми препоръчате да отида на контролен преглед с БАГ КОМ?????

насъбрах не малко информация и документация за ВАГ КОМ, но не мога да намеря програмката,

Има ли някой, който да помогне с препоръка и информация!??

Б Л А Г О Д А Р Я!!!

Редактирано от ivopisokv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако искаш само да видиш дали има грешки всеки който има кабел може да ти свърши работа :hilezh:

P.S. НЗ от кой квартал си ако си някъде покрай Слатина, Подуяне, Редура, Дружба, Младост и тн в този край на София ако искаш пиши да ти дам телефон ще ти погледнем колицата :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...