Jump to content

А6 2.8 quattro


Recommended Posts

Приятелчето днес тръгна за Плевен да закара роднините си, и няма и 30 минути ми звъни, че е закъсал и да ходя да го прибирам. Пристигаме със зет ми, а колата си работи :) . При въпроса какво става? разбирам,че колата не тръгва на никаква скорост без значение колко газ подаваш. Двигателя си работи перфектно. Предположих, че някоя полоска е заминала, но всичко си беше ок. Закачихме колата и я прибрахме във Враца. Пред блока му я вдигнахме с крикове на трупчетата. Запалих колата. Появи се някакво чукане или щракане от към скоростната кутия. Включих 1ва-не въртят гуми. Така на всички скорости. Даже и скоростомера не движи стрелката. Викам еВа си меча. При натиснат съединител чаткането обаче изчезва. И тъкмо се заприказвахме за възможни проблеми и си изпускам цигарата, понеже бях с ръкавици и докато се навеждам се подпрях на скоростния лост и при работещ двигател лоста влезе на 1ва :hilezh:, без да съм докосвал съединителя. Някъде нещо не сработва като хората. Комплект съединител и демферен маховик смених преди няма и 40000км. Помпата на педала на съединителя работи, има спирачна течност, но някъде се губи връзката така да се каже. Може ли да предположим на глас за възможни Бъгове. Даже сега се сещам, чекато ми сменяха спирачната течност и колата беше във въздуха без да е на скорост и при запален двигател се въртяха предно дясно и задно ляво колело съвсем леко, а сега това въртене го няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 92
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако беше маховика, нямаше да може да го запалят (понеже се сещаш какво върти стартера) да не говорим, че двигателя без маховик нямаше да работи.

Проблема е от феродовия диск назад към кутията. След като при натиснат съединител щракането изчезва, значи съединитля работи и прекъсва предаването към ск.кутия, където според мен е проблема.

Аз предполагам, че се е прекъснала (скъсала) първичната ост някъде в интервала между феродовия диск и зъбните колела.

Редактирано от kapitango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас. Като знам колко наплатих за това желязо и сега да е заминало ще ида в сервиза в който го сложиха да питам на кой го поръчаха за да им строша главите с него. Той требва да кара поне едно 100000км. Ебаси филма ще е, ако се окаже той. Другото което се сещам сега е , че на 3та, 4та и 5та като включиш стърже много яко, докато на 1ва и 2ра е много тихо. Майстора в сервиза каза че старият е тръгнал и маже да се прецака, но да сиго запазя. Ако се окаже той ще го дам на момчето, че едва ли ще извади толкова пари да го прави. Ебати австрийския маховик, който чаках 15 дена. Сигурно са го правили в Турция през това време :hilezh: Още веднъж УЖАС, ако е маховика

Само още една вметка. Тупана(моя приятел, който кара колата) сложи отзад гуми 225/55/16, а отпред е с 205/55/16. Възможно ли е да е натоварил скоростната кутия, която в случея и един вид DIFF. Ама като му приказвам кой ли ти ме слуша. Зор да я вземе, а няма гребенче за брадата. Ще го прибивам. Като му закачвах въжето днес направо ми се късаше сърцето. Това е като първото гадже-като я видиш и все ти е мило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ми се обади да ми каже, че с брат му като са въртели гумите отпред и е прищраквало нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе пич, нали се опитвам да ти обясня, че проблема не ти е в маховика. Прочете ли изобщо какво съм написал?

При тези размери на гумите се получава разлика в диаметъра между предните и задните колела от 22мм., което е 6,9см разлика в обиколката. Тази разлика се компенсира от торсен диференциала, който се намира в ск. кутия.

Напълно е възможно там да е проблема.

Редактирано от kapitango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе пич. Просто давам още жокери :hilezh: . И според мен проблема е някъде в скоростната, но всичко ще се разбере като я свалим на земята. Лошото е , че пича в момента няма пари за ремонти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е доста голяма разлика в обиколката между предните и задните колела. Торсена е работил непрекъснато за компенсирането, но това е доста вредно за него. Ауди куатро задължително се кара с 4 абсолютно еднакви (поне като размер) гуми. Вината за счупването си е изцяло негова.

Редактирано от kapitango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше маховика, нямаше да може да го запалят (понеже се сещаш какво върти стартера) да не говорим, че двигателя без маховик нямаше да работи.Проблема е от феродовия диск назад към кутията. След като при натиснат съединител щракането изчезва, значи съединитля работи и прекъсва предаването към ск.кутия, където според мен е проблема.Аз предполагам, че се е прекъснала (скъсала) първичната ост някъде в интервала между феродовия диск и зъбните колела.

Колега, а ти сещаш ли се откъде се къса демпферния маховик? Ако той е повреден няма проблем стартера да върти мотора, но скоростната кутия остава неподвижна. Оста трудно може да се скъса, щракането идва от разрушена сглобка.

Докато я теглихте т.е. изключена от скорост предполагам не е имало шум?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е заминал торсена, при тази разлика в диаметъра е почти сигурно.

Към автора на темата - Колко км. горе долу е карана колата с различни гуми?

Редактирано от kapitango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата казва, че неволно е сменил скорост при ненатиснат съединител и работещ двигател.

Това на мен ми говори за отлепен/блокирал в отделено положение съединител или наистина строшен главен вал на скоростната кутия, което ми се струва малко вероятно.

Колега, отивайте в сервиз.

Тук само можем да гадаем.

Редактирано от Inkozi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като колегата каза,че е включил на скорост при работещ двигател без да натиска съединителя, което е невъзможно при въртящ се първичен вал,значи двигателя изобщо не завърта ск.кутия и затова се съмнявам първо в демпферния маховик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Редактирам си поста да не бъркам колегата. Сори за проявената глупост.

Разбира се че е % от широчината. Къде ли гледам и аз ... :respekt::hilezh::)

Тема съм писал по въпроса .. се е ва у тъпата тиква ..

Редактирано от Inkozi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кара някъде около 2000км. Снощи преди да си легна му се обадих да му кажа как вървят нещата тук и той ми сподели, че също така след като спукал веднъж гума карал с 195/65/15 на задния мост от Благоевград до тук :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това си е чисто малоумие :hilezh: "Пича" да си вземе един голф 2 пък да си го кара ако иска и с различни джанти като му е кеф :) А и няма да му трябват пари за ремонти. Явно не му е ясно каква кола кара. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да предложа нещо:включете на 1 скорост и пуснете съединителя,огледайте хубаво дали някоя полуоска се върти и погледнете дали кардана се върти,защото в задния диф има една муфа,която предпазва дифа от трошене.Имах един подобен случай,но при мен километража показваше,веднага се сетих за скъсана полуоска и излизам и какво да видя,предна дясна се върти и ми се смее :hilezh: и се оказа че една мъничка зегерка се откачила от карето и полуоската се откупчала. С един приятел в 30 сантиметров сняг извънграда сменяхме каре,то така или иначе чаткаше вече.Кажи на твоя приятел да погледа и пиши.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи бая гледахме вчера и нищо не се върти. Най вероятно си е заминала връзката между маховик и скоростна кутия. Някъде там не се предава връзка. Утре сутринта започва свалянето на кутията, в един отоплен гараж за да се види там ли е проблема. Утре ако свалят кутията ще пиша още инфо. Мерси за отговорите. :hilezh:

П.П- ако някой има някакви схеми, чертежи и т.н. може да ги постне за да и е по-лесно при разглабянето. Болтове, тампони и др такива. От къде да се почне и какво не е нужно да се разглабя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да е така-малък проблем за малко пари. Пича като взе колата правеше няква пачка и всичко беше ок. Сега го е закършил и по му се дават пари за лов, щото сега беше сезона на истинския лов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,не бих смятал възможния проблем за малък/евтин, ако ме остави на пътя,точно обратното.

Ето едно малко упътване на руски за реда на сваляне на скоростната кутия -

П.С. Ядох го същия през декември /само че на джип/,но тогава времето беше по-топло и можеше да се работи в неотоплен гараж.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за файла. Свалих го и утре ще го разпечата, щото сега се прибирам от банкет, а утре съм на работа и не ми се занимава. Днес един приятел ми донесе на работа едно много професионално гидоре и тия дни почваме, че собственика на гаража и той батарисал неговата нещо и той е с приоритет :hilezh: . Айде лека и честито на печелившите(именяците) :hilezh:

Редактирано от bull.bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 30 мин свалиха кутията. Проблема е в опашката. Става въпрос за онази част към която се захваща кардана. Тъй като трябваше да тръгвам не изчаках да го разглобят детайлно, и да видя за кво става въпрос. Сега ще се обадя да ми кажат за кво иде реч. Ако някой се сеща кво може да се скапе нека пише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...