bull.bg Публикувано 30 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2011 Приятелчето днес тръгна за Плевен да закара роднините си, и няма и 30 минути ми звъни, че е закъсал и да ходя да го прибирам. Пристигаме със зет ми, а колата си работи . При въпроса какво става? разбирам,че колата не тръгва на никаква скорост без значение колко газ подаваш. Двигателя си работи перфектно. Предположих, че някоя полоска е заминала, но всичко си беше ок. Закачихме колата и я прибрахме във Враца. Пред блока му я вдигнахме с крикове на трупчетата. Запалих колата. Появи се някакво чукане или щракане от към скоростната кутия. Включих 1ва-не въртят гуми. Така на всички скорости. Даже и скоростомера не движи стрелката. Викам еВа си меча. При натиснат съединител чаткането обаче изчезва. И тъкмо се заприказвахме за възможни проблеми и си изпускам цигарата, понеже бях с ръкавици и докато се навеждам се подпрях на скоростния лост и при работещ двигател лоста влезе на 1ва , без да съм докосвал съединителя. Някъде нещо не сработва като хората. Комплект съединител и демферен маховик смених преди няма и 40000км. Помпата на педала на съединителя работи, има спирачна течност, но някъде се губи връзката така да се каже. Може ли да предположим на глас за възможни Бъгове. Даже сега се сещам, чекато ми сменяха спирачната течност и колата беше във въздуха без да е на скорост и при запален двигател се въртяха предно дясно и задно ляво колело съвсем леко, а сега това въртене го няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NordFrost Публикувано 30 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2011 За мен първият заподозрян е маховика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 30 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2011 (Редактирано) Ако беше маховика, нямаше да може да го запалят (понеже се сещаш какво върти стартера) да не говорим, че двигателя без маховик нямаше да работи.Проблема е от феродовия диск назад към кутията. След като при натиснат съединител щракането изчезва, значи съединитля работи и прекъсва предаването към ск.кутия, където според мен е проблема.Аз предполагам, че се е прекъснала (скъсала) първичната ост някъде в интервала между феродовия диск и зъбните колела. Редактирано 30 Януари 2011 от kapitango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bull.bg Публикувано 30 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2011 Ужас. Като знам колко наплатих за това желязо и сега да е заминало ще ида в сервиза в който го сложиха да питам на кой го поръчаха за да им строша главите с него. Той требва да кара поне едно 100000км. Ебаси филма ще е, ако се окаже той. Другото което се сещам сега е , че на 3та, 4та и 5та като включиш стърже много яко, докато на 1ва и 2ра е много тихо. Майстора в сервиза каза че старият е тръгнал и маже да се прецака, но да сиго запазя. Ако се окаже той ще го дам на момчето, че едва ли ще извади толкова пари да го прави. Ебати австрийския маховик, който чаках 15 дена. Сигурно са го правили в Турция през това време Още веднъж УЖАС, ако е маховикаСамо още една вметка. Тупана(моя приятел, който кара колата) сложи отзад гуми 225/55/16, а отпред е с 205/55/16. Възможно ли е да е натоварил скоростната кутия, която в случея и един вид DIFF. Ама като му приказвам кой ли ти ме слуша. Зор да я вземе, а няма гребенче за брадата. Ще го прибивам. Като му закачвах въжето днес направо ми се късаше сърцето. Това е като първото гадже-като я видиш и все ти е мило. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bull.bg Публикувано 30 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2011 Сега ми се обади да ми каже, че с брат му като са въртели гумите отпред и е прищраквало нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 30 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2011 (Редактирано) А бе пич, нали се опитвам да ти обясня, че проблема не ти е в маховика. Прочете ли изобщо какво съм написал?При тези размери на гумите се получава разлика в диаметъра между предните и задните колела от 22мм., което е 6,9см разлика в обиколката. Тази разлика се компенсира от торсен диференциала, който се намира в ск. кутия. Напълно е възможно там да е проблема. Редактирано 30 Януари 2011 от kapitango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bull.bg Публикувано 30 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2011 Да бе пич. Просто давам още жокери . И според мен проблема е някъде в скоростната, но всичко ще се разбере като я свалим на земята. Лошото е , че пича в момента няма пари за ремонти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 30 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2011 (Редактирано) Това е доста голяма разлика в обиколката между предните и задните колела. Торсена е работил непрекъснато за компенсирането, но това е доста вредно за него. Ауди куатро задължително се кара с 4 абсолютно еднакви (поне като размер) гуми. Вината за счупването си е изцяло негова. Редактирано 30 Януари 2011 от kapitango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NordFrost Публикувано 30 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2011 Ако беше маховика, нямаше да може да го запалят (понеже се сещаш какво върти стартера) да не говорим, че двигателя без маховик нямаше да работи.Проблема е от феродовия диск назад към кутията. След като при натиснат съединител щракането изчезва, значи съединитля работи и прекъсва предаването към ск.кутия, където според мен е проблема.Аз предполагам, че се е прекъснала (скъсала) първичната ост някъде в интервала между феродовия диск и зъбните колела.Колега, а ти сещаш ли се откъде се къса демпферния маховик? Ако той е повреден няма проблем стартера да върти мотора, но скоростната кутия остава неподвижна. Оста трудно може да се скъса, щракането идва от разрушена сглобка.Докато я теглихте т.е. изключена от скорост предполагам не е имало шум? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 30 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2011 (Редактирано) Според мен е заминал торсена, при тази разлика в диаметъра е почти сигурно.Към автора на темата - Колко км. горе долу е карана колата с различни гуми? Редактирано 30 Януари 2011 от kapitango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 30 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2011 (Редактирано) Колегата казва, че неволно е сменил скорост при ненатиснат съединител и работещ двигател.Това на мен ми говори за отлепен/блокирал в отделено положение съединител или наистина строшен главен вал на скоростната кутия, което ми се струва малко вероятно. Колега, отивайте в сервиз.Тук само можем да гадаем. Редактирано 30 Януари 2011 от Inkozi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
myrshavija Публикувано 30 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2011 (Редактирано) Редактирано 30 Януари 2011 от myrshavija Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 30 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2011 (Редактирано) http://www.margel.info/lang_bg/calculator.php Редактирано 30 Януари 2011 от kapitango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NordFrost Публикувано 30 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2011 Тъй като колегата каза,че е включил на скорост при работещ двигател без да натиска съединителя, което е невъзможно при въртящ се първичен вал,значи двигателя изобщо не завърта ск.кутия и затова се съмнявам първо в демпферния маховик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 30 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2011 (Редактирано) Редактирам си поста да не бъркам колегата. Сори за проявената глупост.Разбира се че е % от широчината. Къде ли гледам и аз ... Тема съм писал по въпроса .. се е ва у тъпата тиква .. Редактирано 30 Януари 2011 от Inkozi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bull.bg Публикувано 31 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2011 Кара някъде около 2000км. Снощи преди да си легна му се обадих да му кажа как вървят нещата тук и той ми сподели, че също така след като спукал веднъж гума карал с 195/65/15 на задния мост от Благоевград до тук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 31 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2011 Това си е чисто малоумие "Пича" да си вземе един голф 2 пък да си го кара ако иска и с различни джанти като му е кеф А и няма да му трябват пари за ремонти. Явно не му е ясно каква кола кара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 31 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2011 Тоя да не е бил притежател на БМВ преди тва ? Жалко за хубавата колица... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 31 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2011 (Редактирано) И аз да предложа нещо:включете на 1 скорост и пуснете съединителя,огледайте хубаво дали някоя полуоска се върти и погледнете дали кардана се върти,защото в задния диф има една муфа,която предпазва дифа от трошене.Имах един подобен случай,но при мен километража показваше,веднага се сетих за скъсана полуоска и излизам и какво да видя,предна дясна се върти и ми се смее и се оказа че една мъничка зегерка се откачила от карето и полуоската се откупчала. С един приятел в 30 сантиметров сняг извънграда сменяхме каре,то така или иначе чаткаше вече.Кажи на твоя приятел да погледа и пиши. Редактирано 31 Януари 2011 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bull.bg Публикувано 31 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2011 Значи бая гледахме вчера и нищо не се върти. Най вероятно си е заминала връзката между маховик и скоростна кутия. Някъде там не се предава връзка. Утре сутринта започва свалянето на кутията, в един отоплен гараж за да се види там ли е проблема. Утре ако свалят кутията ще пиша още инфо. Мерси за отговорите. П.П- ако някой има някакви схеми, чертежи и т.н. може да ги постне за да и е по-лесно при разглабянето. Болтове, тампони и др такива. От къде да се почне и какво не е нужно да се разглабя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 31 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2011 И накрая ще излезе някоя дреболия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bull.bg Публикувано 31 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2011 Дано да е така-малък проблем за малко пари. Пича като взе колата правеше няква пачка и всичко беше ок. Сега го е закършил и по му се дават пари за лов, щото сега беше сезона на истинския лов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NordFrost Публикувано 31 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2011 Колеги,не бих смятал възможния проблем за малък/евтин, ако ме остави на пътя,точно обратното.Ето едно малко упътване на руски за реда на сваляне на скоростната кутия - П.С. Ядох го същия през декември /само че на джип/,но тогава времето беше по-топло и можеше да се работи в неотоплен гараж.Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bull.bg Публикувано 1 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2011 (Редактирано) Мерси за файла. Свалих го и утре ще го разпечата, щото сега се прибирам от банкет, а утре съм на работа и не ми се занимава. Днес един приятел ми донесе на работа едно много професионално гидоре и тия дни почваме, че собственика на гаража и той батарисал неговата нещо и той е с приоритет . Айде лека и честито на печелившите(именяците) Редактирано 1 Февруари 2011 от bull.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bull.bg Публикувано 2 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2011 Преди 30 мин свалиха кутията. Проблема е в опашката. Става въпрос за онази част към която се захваща кардана. Тъй като трябваше да тръгвам не изчаках да го разглобят детайлно, и да видя за кво става въпрос. Сега ще се обадя да ми кажат за кво иде реч. Ако някой се сеща кво може да се скапе нека пише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts