Jump to content

Nasskoo

Members
  • Мнения

    33
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 B6 1.9 TDI

Персонална информация

  • Локация
    Казанлък

Последни посетители

646 профилни разглеждания

Nasskoo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Провери като включиш климатроника дали ти тръгва вентилатора.Ако си с два вентилатора, единия се върти постоянно от виското а другия като включиш климатроника. Най вероятно нямаш добро охлаждане на радиатора отпред.
  2. Благодаря, ще пробвам
  3. Здравейте! Има ли някаква процедура която трябва да се направи след смяна на акумулатора? Вчера го смених и сега стъклата не искат да се вдигат при заключване на вратите. Дистанционното в началото не сработваше но след няколко минути си заработи нормално, отключва и заключва но има ли оставен свален прозорец не се вдига. Може и други екстри да са изчезнали но за сега само това забелязах.
  4. Лесно се сменя, с едно винтче е, аз я поръчах от магазин 28лв. с отстъпка ми излезе. Ако не счупена най вероятно е откачено жилото, като свалиш кората под волана лесно се вижда, или напипай с ръка жилото да разбереш какво е станало.
  5. Нямам никаква идея, много съм бос с тези работи и аз мисля да слагам но не дошъл момента. Колега, от къде намери чейнджър емулатора на такава цена, и каква марка е? Изпробва ли го вече?
  6. Nasskoo

    Гуми летни

    Аз монтирах четири броя yokohama advan neova ad08 за лятото, не знам как ще са, още не съм ги сложил на колата, надявам се да са добре. При всички случаи ще дам мнение есента.
  7. Много трудно ще намери сервиз, където да му я свалят, или ще му излезе доста солено. Нямаш ли условия в домашния гараж, едва ли ще се навие някой, или трябва да е много закъсал.
  8. Вътрешните накрайници НЕ трябва да имат хлабина, и най вероятно от там идва поне част от тропането. Ако няма къде в София да ти я рециклират, мога да помогна но трябва да я свалиш и по Еконт. Втора употреба ако вземеш няма гаранция дали няма да протече и тя, а може и да е в по лошо състояние от твоята.
  9. Виж си нивото на спирачната течност, дори и да е над минимума, долей 50 грама и виж дали ще е пак така.
  10. Да, могат да се натегнат, но ако има голямо износване в зъбите на пръта или пиньона, няма как да се избегне луфта. Обикновено се износват когато рейката е в средно положение (караш направо) и ако се обере луфта когато завиваш ще започне да затяга в двата края. Регулира се до някакъв компромисен вариант. Мога да ти предложа рециклаж на рейката, но ако не е много дразнещо не бързай да си даваш парите, освен това както ти казах няма гаранция че луфта ще изчезне на 100% Щом усещаш тропане във волана те съветвам да свалиш кората под таблото, сваля се преди това ключа за фаровете и капачето от страни където са бушоните, развиваш няколко винта с торс и провери каретата на кормилния прът по същия начин както съм описал по горе, хващаш карето с ръка или с пръсти и клатиш волана. Успех!
  11. Махаш скобите и внимателно издърпваш маншоните на рейката, за да може да хванеш с ръка ябълката на вътрешния накрайник. Намираш някой да клати гумата наляво надясно и ще усетиш сам дали е от рейката или накрайника.
  12. Ами отиваш в сервиз, така от разстояние без се види може само да се гадае. Щом вие най вероятно е хидравличната помпа, сменя се с нова или втора употреба, трудно ще се намери някой да я ремонтира.
  13. Не знам от какво може да втвърдяването на педала, но като е станало дума, много внимавайте с това събиране на вода около сервото и акумулатора. Мой приятел така си изпати, наводни се там и му изгоря компютъра, само че на фолксваген файтон. При мен също бяха запушени маркучите и имах 10см. вода, единият е под сервото и не се вижда, само с напипване с ръка се отпушва, другият е под акумулатора.
×
×
  • Create New...