ocio Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 Какво точно се има в предвид когато се каже Пикаеща пиезо дюза.Не разпръсква както трябва, постоянно изпуска по малко дори и без команда , или ? Кое и как може да доведе до покачване на нивото на маслото ? (изключваме регенерацията на DPF)- Не разпръсква добре и част от горивото не изгаря и заедно с картерните газовете влиза в маслото.- Не успява достатъчно бързо да се затвори и продължава да впръсква малко и след горна мъртва точка.- През цялото време не успява плътно да се затвори и когато двигателя се загаси остатъчното налягане в рейката се изцежда в цилиндъра, а от там в маслото. Моля ако на някой са му ясни нещата да осветли и нас! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 пикаеща дюза значи да не затваря напълно и оттам пуска повече гориво. покачване на нивото на маслото може да е от гориво в маслото - дефектна дюза, изпуснали о-пръстени... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 Пиши на колегата petarik. Tой може да ти изнесе една лекция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 (Редактирано) - Не разпръсква добре и част от горивото не изгаря и заедно с картерните газовете влиза в маслото. От там промива буталото и цилиндъра и щото няма мазане- задира буталото или се разхлопва пистонен болт....може да стане двигател за боклука.Покачването на нивото на маслото е най-малкият проблем...висок разход, неравномерна работа, бял пушек, намалена мощност, загряване... Това са симптомите в комплект.С такава диагноза шега не бива. Редактирано 2 Февруари 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 При дизелите с ДПФ покачването на нивото на маслото НЕ Е проблем се убеждавам от доста прочетено, а стандартен факт.При 4Ф има пасивна и активна регенерация, но ако караш повече градско ще разчиташ по-скоро на по-чести активни регенерации и от там покачване на маслото.Има други дизели - втората ми кола, за щастие без ангренажна верига, а с ангр. ремък - Мазда 6 2009 г., има само активна регенерация. 4Ф при повече извънградско може да ти прави 1 активна регенерация (вагкома отчита и БРОИ САМО активните) и на 1000 и повече километра, ама може и да са на 200.Маздата ги прави на 150-250 км принципно. Но там е предвидено до какво ниво на щеката е нормално да се вдигне маслото. Вижте - за да не се шашардисваме всички. Няма нужда толкова да си припадаме по колите. Тъпо е регенерацията (АКТИВНАТА) като не завърши, щото известно количество, колкото и МИНИМАЛНО да е то, а то е СМЕШНО МАЛКО, влиза в маслото. Обаче ако регенерацията си завърши нормално, НИЩО НЕ ВЛИЗА в маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 Чета за случаи с по 2л отгоре източено масло. Мисля, че както и да завърши регенерацията влиза нафта, защото тя бива впръскана след завършаване изгарянето и голяма част се изкарва към дпф-а, но малка част все пак остава и протича покрай буталото. Може би като е нова колата по-малка част се стича и не се отразява толкова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 (Редактирано) Има, и то доста често. Допълнително впръскване има при изпускателния такт. Така с повишаването на температурата в колекторите и филтъра с тази порция настъпва жегата нужна за изгаряне на мизерията. Слабата проходимост на изпускателната система, в следствие на запушването, създава известно налягане в цилиндъра при такта на изпускане, и нафтицата, която е от най-"проникващите" течности само това и чака- да се процеди между сегментите. Редактирано 3 Февруари 2016 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 (Редактирано) Отплеснахте се по регенерацията. А човека пита защо пикаят дюзите. Лошото според мен е когато нафтата остане в минимални количества между сегмент/бутало/цилиндър и се нагрее достатъчно за да е изпари и самозапали при такт горене. От там силно се повишава температурата в тази точка на сегмент/бутало/цилиндър... може да се стигне до растопяване на алуминия, отвръщане на сегменти, луфт в пистонен болт и задиране на бутало. Та това за пикаещите дюзи... по принцип. За конкретният мотор нямам наблюдения. Не вярвам да е по различно. Редактирано 3 Февруари 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 А ако се слага по-тънко масло от предвиденото уж за "по-добро" това може ли по някакъв начин да разпикае дюзите? Щото моя миксер го дават на W40 а аз му слагам лонглайфа W30 уж за по-добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 Не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 Има, и то доста често. Допълнително впръскване има при изпускателния такт. Така с повишаването на температурата в колекторите и филтъра с тази порция настъпва жегата нужна за изгаряне на мизерията. Слабата проходимост на изпускателната система, в следствие на запушването, създава известно налягане в цилиндъра при такта на изпускане, и нафтицата, която е от най-"проникващите" течности само това и чака- да се процеди между сегментите.А това повишаване на температурата... как "хубаво" влияе на турбинатора... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Я и аз да попитам в на колегата темата... до колкото знам нашите дюзи не се ремонтират и аз съм с 3.0... та ако се свалят и закачат на стенд по някакъв начин чистят ли се или направо нови?..защото и аз имам съмнения че някоя е пропикала / облаци бяло-синкав дим при изстрелване/ също така някой може ли да сподели добър сервиз стенд-чистене?? ако ще се счита за реклама моля да е на лично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Някой те е излъгал,че не се ремонтират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 В много теми е писано кой ги ремонтира. В търсачката би трябвало да се оринтираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 там е въпроса, че нищо не мога да намеря или не знам къде да търся... ии нещо като пари на брой за ремонт можете ли да ме светнете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 petarik - това е ника. А търсене във форума става с гугъла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rrrumen Публикувано 7 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 petarik е твоя човек. Не си губи времето с други по-скъпи и по-малко ефективни варианти. Обади му се, той ще ти обясни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 +1 за petarik и от мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 Между 7 и 12 градуса след мъртвата точка е пост инжекцията при регенерация, ако дюлзите пикаят, това продължава до 30-40 градуса и заради това влиза нафта в маслото. Повече от 10.5 литра източени от V6 не съм виждал :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rosen9449 Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 +1 и от мен за petarik... Уникален човек Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 И аз потвърждавам, много услужлив и точен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibgfan Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Има, и то доста често. Допълнително впръскване има при изпускателния такт. Така с повишаването на температурата в колекторите и филтъра с тази порция настъпва жегата нужна за изгаряне на мизерията. Слабата проходимост на изпускателната система, в следствие на запушването, създава известно налягане в цилиндъра при такта на изпускане, и нафтицата, която е от най-"проникващите" течности само това и чака- да се процеди между сегментите.Ко каза?ко? хахахах стига глууупости Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Тъѝ тъѝ, така е измислено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ocio Публикувано 12 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 А като заводски е без DPF има ли пост инжекция?Ако няма как се случват нещата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Пост инжекция за регенерация няма, но може да има инжекция след главната, за да коригира вредните емисии и звука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване