Jump to content

a5 tfsi 2.0 гори много масло ?


ivelin21

Recommended Posts

Здравейте от скоро съм собственик на а5 наистина много ми харесва тази кола но вече се сблъсквам с проблемите. Проблема е че гори много масло на 300 км 1 литър наскоро сменях маслото карах към една седмица и ми светна лампата добавих 1 литър и след 300 км приблизително на таблото ми показа че е празно гледах в Интернет много коли има с този проблем ще кача и клип  

 видях че нещо свързано с буталните пръстени ще помоля ако някои е имал същия проблем да сподели дали се е оправил проблема защото съм пред дилема дали да я оправям в сервиза ми искат не малка сума за това просто не знам дали си заслужава да се оправя дали пак няма да има проблеми след това ? моля просто за съвет благодаря ако се интересувате с какво масло сам карал  5w30 Castrol Двигателят е сух. 

Редактирано от ivelin21
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Проблема е всеизвестен.

Тук и на много други места е описан подробно.

Не знам защо си се поинтересувал чак след като си купил колата :).

С кой двигател е и каква сума ти казаха за ремонта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тук ако е в гаранция колата или току що излязла, но поддържана в Порше ще поемат ремонта (или голяма част от него) след няколко теста.

Описано е много подробно в темата в a5oc.

Първо опитват със смяна на софтуер, което никога не помага.

После сменят буталата и не знам точно какво още там.

И ако и това не помогне сменят целия двигател накрая.

Сигурен съм, че цялата тази процедура в чужбина е доста по-бърза и елементарна.

Изчел съм цялата тема и почти няма човек на който да не са му оправили проблема.

При доста от тях продължава да харчи разбира се, но в доста по-приемливи граници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А относно въпроса - ако се ремонтира (смяна на бутала или само на пръстените, не знам точно на кое) повече няма да имаш проблеми. Въпроса е колко пари ще ти излезе и дали няма да е по-евтино да доливаш. Въпреки че на всеки 300км е трагично положението наистина(моята за късмет е на около 4000км мисля).

 

Чел съм в чуждестранни форуми че само ъпдейта на софтуера подобрявал разхода(не отстранява проблема изцяло), но не знам до колко ще ти помогне в твоя случай, и колко ще ти струва само това ако не си в гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, congo написа:

Да де точно това казвах :) Там няма човек на който да не са му оправили проблема. Тука има ли такъв на който да са?

А тук има ли някой с кола на под 100к и в гаранция чисто нова купена и поддържана в Порше? Аз поне не знам за такъв, но ако имаше 100% щяха да му я оправят и на него освен ако той самия не е тотален балък.

Тези в a5oc всичките са с коли купени от магазина и в гаранция (или почти всички).

 

@Raino може да се включи с цена за ремонта, но по спомен не беше нещо супер фрапантно, около 3к лв.

Аз си ги бях предвидил тъй като взех точно 2.0 TFSI (въпреки всички тези неща го предпочитам в пъти пред дизела), но за мой късмет края на 2013-та е сменян двигателя по гаранция  в Audi Германия и не пипа маслото грам.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Аз живея в Германия но нямам гаранция дали може да поемат някакви разходи??? е

Един познат ми иска около 3500 евро за работа с частите колата ме кефи много но не знам дали си заслужава веднъж отвори ли се двигатела .. :wall: Също ми казаха че не е хубаво да се кара така може би да блокира ако остане без масло..

Редактирано от ivelin21
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е била поддържана само в официален сервиз, няма чип или други интервенции и не е на половин милион километра може и да поемат нещо, но се съмнявам да са изпълнени тези условия :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма поражения по блока около 3000лв. излиза всичко и моторът става като нов.

Нека бъдещите собственици на тези мотори не си правят илюзии, че на тях няма да се случи.

Вариантите са два: или ще си купят направена вече кола или те ще я правят.Казвам това защото ежедневно се сблъсквам с хора, които си мислят, че ще "ударят кьоравото" и ще вземат по някакъв начин единствената безпроблемна бройка, а такава няма. :)

99% от колите идващи от Германия и Швейцария, дори и Италия са минали през този ремонт в Ауди сервиз и сега са отлични.

Моторът е уникален и според мен си заслужа, дори и да се стигне до ремонт, това не са кой знае колко много пари на фона на други разходи.

Като съвет ви давам, ако колата ви харчи масло, не отлагайте ремонта защото ще смение още доста неща, едното от които е блок, а читав блок след това се намира трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този проблем проявява ли се на А4 Б7 с този мотор и ако да, горе долу към колко хил км? Ама ли други симптоми ако в момента изобщо не харчи масло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ivelin21

Ако колата има сервизна история от офиц. представителство (а ако е купена от Германия би трябвало да е така) - отиди до офиц. сервиз на марката да ти засекат официално разхода и да предложат решение, преди да правиш каквото и да било друго. Ако колата е без чип и е поддържана в офиц. сервиз, вероятно ще поемат (финансово) част от ремонта.

 

Но още преди това - казваш, че "от скоро" си неин собственик - от къде я купи? Ако е от автокъща в Германия се върни от където си я купил, тъй като са били длъжни да ти кажат за този дефект (разходът ти е огромен). Т.е. отговорността я носи търговеца и можеш да искаш да отстрани проблема за негова сметка! Това е ако си купил колата в последната една година. 

 

Ако е от частно лице, нещата са малко по-сложни, но аналогични.

 

Ако имаш ADAC, в абонамента ти влиза и безплатна консултация с юрист - възползвай се, ще те насочи.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Има го.

Не се плашете толкова, моторът е чудесен, просто като купувате кола я проверете дали е направен ремонтът.

90% от колите внос са направени, тези и купените от нашия пазар вече не останаха неоправени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам.

Моята е със сменен двигател в Германия по гаранция.

Така както смятам за 10к километра ще ми се наложи може би да долея 300-400 милилитра масло, а може и въобще да не го доливам дори.

На старото ми 8p 1.6 бензин доливах повече масло за 10к.

 

P.S @Raino успя ли да провериш на колко километра беше колата като влезе в сервиза?

Мисля, че наближавам смяната на маслото.

Мисля да го карам 10к км това, което сложихме.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го погледна, но и ти го имаш в протокола, който ти дадох при издаване на колата.

Можеш да се ориентираш и в менюто service interval в MMI, ние го занулихме при смяната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много. Твърдо съм решил да вземам А5 с тоя мотор, дано извадя късмет. По номера на рамата може ли да се провери правен ли е този ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може.

Взимай и не я мисли. Миналата седмица карах една такава на един приятел - чудна кола. Динамика, звук, еластичност, разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Raino Има ги наистина, сега видях.

Преди гледах листа от диагностиката, а там ги нямаше.

@morgens мотора е супер, а дори и да се наложи този ремонт първо, че няма да е спешен и второ, че не е нещо извънземно скъпо.

Провери си колата преди покупка задължително.

@Krasi.Martinov като се вкара в обороти си вади приличен/приятен звук двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че ги има :)

Колко километра си минал от смяната и колко си долял ?

Ключов фактор за разхода е и с какво масло се кара. С неоригинално е почти двоен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Здравейте и от мен.

Аз също много искам да си взема Ауди А5 coupe 2.0tfsi black edition преди 2012 г.

За проблема с горенето на масло от Ауди във Варна ми отговориха следното :

 

Здравейте, 
решението за подобен проблем от страна на Ауди е прво да се смени клапана за маслени пари с нов тип и софтуера на двигателя - цена около 600 лв. и ако проблема остава да се сменят буталата с мотовилките - цена около 7000лв. 
Поздрави ! 

Емил Ралев 
Сервизен консултант 

Porsche Varna , AUDI Service 
2,Yanosh Huniyadi blvd. 
tel.: +359 52 598020 
fax: +359 52 598040 
emil.ralev@porschebulgaria.bg

 

Бих искал да попитам дали някой е преминал по тази процедура с ремонтът на двигателя?

Ако някой може да ме насочи към съответен сервиз/ майстор ще съм много благодарен ! ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва с ДДС ли е или без? :hilezh:

 

Колкото до мотовилките - за кво да ги сменят???? Да не говорим, че май ще е само за сегменти. Демек към 300-500 лв. и най-много 1000 лв. труд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...