Jump to content

Въпрос относно покупка на б6 1.8т


Recommended Posts

Здравейте колеги! Скоро ще си купувам ново ауди б6 и съм се спрял на определен модел. Обаче въпросната кола е доста така да кажа подсилена. Искам главно градска кола и тоя вариант ми е единствен засега, не защото е бутната ами защото има всичко което искам включително ГИ спортни седалки окачване и тн. Притеснява ме обаче тунинга по мотора и тук сте вие наред. Мотора е 1.8т 2002 г. американска версия 170к.с. заводски (внесена е от Америка). Колата е с друго по голямо турбо и чип /ремап което ме притеснява. Не съм фен на чип тунинга, понеже знам че създава проблеми с мотора.  Колата е 250 коня сега и собственика ми обяснява че мотора е с друга глава подсилен и тн., един вид понася тия 250 коня. Искам да знам дали тоя мотор наистина може да понесе тия коне и дали няма да имам проблеми и и ако да, какви, евентуално ако се стигне до покупка. Какво е вашето мнение? Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 86
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тоя мотор носи доооста коне и не мисля, че е притеснително, че колата е засилена. Не забравяй, че го слагат на доста модели от ВАГ групата и конете му варират от 150 до 225 при ТТ ;) Със самия мотор едва ли ще има проблем от засилването. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 4 часа, kosio85 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

 

А дали е подходящ за ежедневно главно градско каране и евентуално кви проблеми може да ми създаде? 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не мисля, че ако е направено както трябва, ще имаш проблеми. В този случай, ако е сменена турбина и е написан подходящ софтуер, дори е много по-добре от само чип на стоковата турбина ;). Чипа може да съкрати живота най-вече на съединител/маховик и стоковата турбина. Може да попиташ с какъв съединител се кара колата и кога е сменян, евентуално заедно с маховика. Закарай колата някъде да я прегледат обстойно, хора които разбират. Защо да не е подходящ за ежедневно градско каране. Колата за конете си харчи малко. Ако и сложиш ГИ направо вози без пари. Мойта е 190 коня с чип и харчи 14 макс газ в София.

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А къде е правена колата? Какво е правено по-точно по мотора? С какви части е правено? Документи някакви има ли - труд, части, етц.

Ако не е направена както трябва или са сложили някви китайски части (или втора употреба от друга кола) могат да се очакват проблеми :) 

Нещата в самия двигател няма как да ги провериш, само можеш да се надяваш да не те излъжат. Турбината може да се види, в какво състояние е и каква е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, kosio85 написа:

Тоя мотор носи доооста коне и не мисля, че е притеснително, че колата е засилена. Не забравяй, че го слагат на доста модели от ВАГ групата и конете му варират от 150 до 225 при ТТ ;) Със самия мотор едва ли ще има проблем от засилването.  

 

А дали е подходящ за ежедневно главно градско каране и евентуално кви проблеми може да ми създаде? 

 

240мм алуминиев маховик custom за 1.8т и съединител от Rs4..а дали е така не знам.. 

Съееибите

Преди 3 часа, petrishki написа:

А къде е правена колата? Какво е правено по-точно по мотора? С какви части е правено? Документи някакви има ли - труд, части, етц.

Ако не е направена както трябва или са сложили някви китайски части (или втора употреба от друга кола) могат да се очакват проблеми :) 

Нещата в самия двигател няма как да ги провериш, само можеш да се надяваш да не те излъжат. Турбината може да се види, в какво състояние е и каква е.

Човека каза че щял да ми представи документи и разни разписка за частите турбината е holeset 600hp с кожух

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами най вероятно ще е така да ти кажа, понеже уж си имал сервиз човека. Но мисълта ми беше че и хубаво да е направена, дали става за нормална употреба, работа, екскурзии и тн, и естествено кефа от карането което е най-важно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда много добре и си личи, че са вкарвани пари в нея за силовата част, а и вътре. Само въздухоотвода със стойка за буустметър идва около 100лв. Щом човека е давал пари за това, според мен не е жалил средства за нищо. Отпред май е с С-лайн броня, челен кулер. Абе вкарана е пара. Колко пари и се търсят, ако не е тайна? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел имаше 250кс Б6 и беше мноооого добре за ежедневно придвижване.

както и всяко друго нещо,всичко си има +/-.Говоря за маховика.

Ще развърта бързо,но и толкова бързо ще умира енерцията на колата и ще си иска подаване на газ.

Турбината е далеч от такава за 600 коня ,ако мислиш за бъдеще време да я засилваш сериозно и да ползваш тази турбина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

да тя беше 9500 лв., но той си каза човека, че не мисли че някой ще му даде тия пари за тая кола. Вярно е бутната но и си е стара кола все пак :) Още не съм ходил да я гледам, ще ида тая седмица да я погледа как е що е на живо. Парите които и иска са малко наистина..Но освен ако не си някъв ценител, се съмнявам някой даде 9500 за тая кола..

Редактирано от Чукчук
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе мене ми минават някви мисли из главата, примерно ако ми се прецакака нещо по колата кво прая, кой ще я оправя с тия чипове и разни.  Дали ще издържа на високи обороти, дълъг живот на мотора(няам предвид 20години, но все пак) и разни такива. Не съм голям фен на чак такъв тунинг. В момента аз виждам драг кола.. Но пък много ми харесва като цяло интериор екстериор, окачване и тн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 5 часа, petrishki написа:

Има още една тема за същтата кола: http://www.cars.bg/?go=cars&p=view&carofferId=1670252

 

 

Нямам идея човек..Собственика каза че я е взел от някъв софиянец който започнал проекта, а той го завършил.

Абе забравих си стария акаунт във форума..Нещо не мога да се оправя с цитирането :D:D

Редактирано от Чукчук
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 22/07/2016 at 23:43, martinich написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Ами май ше да е тая знаеш ли..

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено е негова колата. Вчера изчетох целия му проект. Нещо тоя съединител ма съмнява, че бързо ще издаде багажа, а и с тва спуулване на 3500 об. не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се знае колега..Турбината явно ше да е същата холсет..Биели не са пипани, мотора не е отварян. Тоя съединител ми е съмнителен обаче..Евентуално ако се прецака нещо не знам кви пари ще ми искат за нов..Макар че аз не карам агресивно естествено няма да я режа на 7к оборта със всяко тръгване..но все пак..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...