Михаил Радославов Публикувано 2 Март 2009 Доклад Share Публикувано 2 Март 2009 (Редактирано) Когато карам в града , не свети лампата за маслото , но когато излезна на извън градско и настъпя колата малко и вече двигателя загрее на 80 - 90 градуса лапичката за маслото започва да свети на моменти.Това ще рече че примерно 5 секунди свети 10-15 секунди не свети и пак така като интервалите на които светка не са постоянни - имам предвит че се менят.Тука от 2 дена ми върви на каръщина вчера гърнето се плъосна на земята , лапи светят ... и почвам да се изнервям май ще се продаваме с мойта баба ... Какво да го правя това сега? Маслена помпа ли е?Датчика ли да сменям?Маслото ли ми прави проблеми...Сега карам с 5/40 кастрол , знам че трябва да карам с 10/40,но чакам да свърши вече окончателно зимата,за да я обслужа... не знам и аз вече ... Редактирано 2 Март 2009 от Михаил Радославов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qweasd Публикувано 2 Март 2009 Доклад Share Публикувано 2 Март 2009 Колега имаш ли датчик пред пепелника за налягането? Там следиш ли дали има промени когато мига лампата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 2 Март 2009 Доклад Share Публикувано 2 Март 2009 на колко км ти е маслото?и защо чакаш да мине зимата?защо ми се струва че не си за това масло... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qweasd Публикувано 2 Март 2009 Доклад Share Публикувано 2 Март 2009 Може и да не е от маслото. Аз също имам подобен проблем, след продължително каране налягането на маслото пада (не знам каква е причината, но датчика ми показва по-малко отколото по принцип) и лампата за маслото почва да свети при 1000 оборота, като подам газ и спира да свети , т.е. покачва се налягането и спира да свети.Извинявам се че се включвам така и аз с моя проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Радославов Публикувано 2 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2009 ами той моя е същия предполагам , то знаеш ли че аз не съм забелязал дали при подаване на газ спира да свети трябва да видя.а маслото ще го сменям но дали ще се оправи с това да не да трябва да сменя и маслената помпа ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 2 Март 2009 Доклад Share Публикувано 2 Март 2009 губи ли малко мощност?да не би да има запушване в картера и маркуча за картерните газове! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ауди Маняк Публикувано 2 Март 2009 Доклад Share Публикувано 2 Март 2009 Смени датчика, помпата и маслото.При мен имаше същия проблем, но само светкаше за секунди и гаснеше и смених помпата и сега всичко е 10! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qweasd Публикувано 2 Март 2009 Доклад Share Публикувано 2 Март 2009 Просто трябва да се провери налягането, ако е по-ниско от нормалното , нормално е лампата да свети и следователно ще е от помпата (най-кофти) но ако е нормално налягането - датчик. Сега четох други теми по въпроса, можело и от масления филтър да е ако е калпав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Радославов Публикувано 2 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2009 (Редактирано) Значи сменям маслен филтър , маслена помпа , датчик за маслото и маслото и 200-300 лв назад и проблема изчезва...ПП. не губи мощност Редактирано 2 Март 2009 от Михаил Радославов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paci_4444 Публикувано 2 Март 2009 Доклад Share Публикувано 2 Март 2009 Значи сменям маслен филтър , маслена помпа , датчик за маслото и маслото и 200-300 лв назад и проблема изчезва...ПП. не губи мощностКолега според мене първо смени маслото и филтъра,ако не си го правил в последните 8-10хил. километра.С какъв мотор си.За нашите бараки мисля е най-удачен варианта 10w40 полусинтетика(защото са на поне 300к+ км.) Дано проблема ти се реши със смяна на масло и филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 2 Март 2009 Доклад Share Публикувано 2 Март 2009 Значи сменям маслен филтър , маслена помпа , датчик за маслото и маслото и 200-300 лв назад и проблема изчезва...ПП. не губи мощностМаслената помпа като краен вариант - първо смени маслото с филтъра/60лв/, като преди да сложиш новото масло за препоръчване, източи старото налей от това-20лв, и след това го източи и махни стария филтър. После наливай новото масло с новия филтър и ако не се оправи после датчика/около5-7лв/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qweasd Публикувано 2 Март 2009 Доклад Share Публикувано 2 Март 2009 И напиши резултата какъв е след смята на маслото и филтъра. ( и датчик ако се стигне дотам ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko.90 Публикувано 8 Март 2009 Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 Преди бях превържаник на скъпите масла но един ден на 2 хиляди километра след смянаата зе да ми свети лампата на ниски обороти, и отидох при един маистор които се занимава с ремонт на двигатели и тои ми каза "момче на 90 година кола не се слага синтетично масло просто тези коли не са направени да работят с такова масло то е по леко и помпата за маслото не мойе да го качва добре. земи си сложи мобил 1 окиновено да не е синтети4но за стар двигател го водят 60 лева " до там проблемите сваршиха сега е на 140 хиляди моита кола тогава бебе на 110хиляди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paci_4444 Публикувано 8 Март 2009 Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 (Редактирано) Значи сменям маслен филтър , маслена помпа , датчик за маслото и маслото и 200-300 лв назад и проблема изчезва...ПП. не губи мощностКолега какво стана реши ли проблема?Пиши какво е станало.Ако проблема е решен със смяна на масло кажи какво си налял. Редактирано 8 Март 2009 от paci_4444 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 8 Март 2009 Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 и отидох при един маистор които се занимава с ремонт на двигатели и тои ми каза "момче на 90 година кола не се слага синтетично масло просто тези коли не са направени да работят с такова масло то е по леко и помпата за маслото не мойе да го качва добре. земи си сложи мобил 1 окиновено да не е синтети4но за стар двигател гТе такива са "майстори". И Мобил 1 е само синтетика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 8 Март 2009 Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 Те такива са "майстори". И Мобил 1 е само синтетика.Аве карай ся остави го......П.П Другия път сложи и малко грес в маслото, към 800 грама, да се сгъсти още повече, ще стане като нова колата колега..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 8 Март 2009 Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 Ти така му кажи...Сега ше пусне тема да пита ква марка грес да набута Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko.90 Публикувано 9 Март 2009 Доклад Share Публикувано 9 Март 2009 Аве карай ся остави го......П.П Другия път сложи и малко грес в маслото, към 800 грама, да се сгъсти още повече, ще стане като нова колата колега.....Добре де колеги защо приказвате глупости нали саита е направен да си помагаме и секи които знае да ко каже на другия да ни е лесно . Долокото с греста тя спича и ще затегне двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 10 Март 2009 Доклад Share Публикувано 10 Март 2009 Добре де колеги защо приказвате глупости нали саита е направен да си помагаме и секи които знае да ко каже на другия да ни е лесно . Долокото с греста тя спича и ще затегне двигателя Няма да затегне, не се притеснявай ве..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 10 Март 2009 Доклад Share Публикувано 10 Март 2009 Коклега проблема може да е по три причини:Датчик-2 бр, .бано масло,масленна помпа.ПП Сега като ти отговорих спряли да ти свети лаНбата?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko.90 Публикувано 10 Март 2009 Доклад Share Публикувано 10 Март 2009 Няма да затегне, не се притеснявай ве.....Да няма ще се сгасти и помпата как ще го качи и поселе нов двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Радославов Публикувано 24 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2009 Връщам малко позабравена тема.Значи това което направих аз е да сменя масления филтър и маслото.До сега карах с тънко маслко,защото така беше обслужена от моя приятел и чудно не знам кой му е казал,че кола на тия години и километри се кара с 5W40,но карай ... Та сега сложих 10W40....и си мислех,че проблема ще изчезне и загрях колицата прилично ... и хоп ламбата пак почна да си прави шашмите.Така вие ще ми кажете сега,че е от маслената помпа - да ама не.Ако е от маслена помпа,аз тая кола така я карам от 6 месеца и преди мене човка от който я взех пак така я кара близо година.За това време със сигурност тоя двигател да си е заминал ако е маслена помпа и сега да е в някоя морга....Тя на маслената помпичка малко и трябва да не работи,че да е*е мамата на двигателя.И след като загрях колата естествено пак се върнах в сервиза и от там вече я закачиха на ваг?Нищо не показа като грешка.Изнервирах се и отидох на друго място да видим там какво ще ми кажат и там споделиха моето мислене че не е маслена помпа,защото вече съм щял пеш да ходя ако е тя.И ми казаха,че проблема е някъде в таблото?Какво има в тва тъбло бе ... то ли да прави тоя проблем?Интересно ми е просто...в понеделник така или иначе имам час вече при чичо доктор и той ще я види но все пак.Ще измери налягането човека и ще прецени какво ще прави.Но какво има в това тъбло ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 24 Април 2009 Доклад Share Публикувано 24 Април 2009 Кабели, букси, платки, които могат да дават на късо или деа знам кво... Виж налягането пък тогава ще се търси проблема в таблото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 24 Април 2009 Доклад Share Публикувано 24 Април 2009 Горния датчик на маслото е за смяна. Струва 5 лв. нов. Имах същия проблем, ако колата се кара с 80 няма да светне никога Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 24 Април 2009 Доклад Share Публикувано 24 Април 2009 Аз да попитам все пак... Колата има ли ксенони и ако да, да не са от модела, който продават Луксима?Какво има в тва тъбло бе ... то ли да прави тоя проблем? ?Другата вероятна причина е чека за маслото и температурата. При мен беше заминал и правеше същите проблеми. Дори съм пускал тема по въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване