Jump to content

Газифициране на ABF


Recommended Posts

Колата е Ауди 80 Б4, преди беше с ACE, изхвърлихме го и сега е с ABF мотор (Golf 3 GTI), искам да сложа газов инжекцион, предложете марка и читав сервиз (по възможност София), газифицирането ще е след около месец,2, първо ще се покара малко на бензин, така че искам да разуча кое и как става, какви са цените и т.н., парите, които бих дал, са около 1500лв, предполагам, че трябва да стигнат за качествена уредба + монтаж, настройки и т.н., колята си има газова бутилка отзад + тръбопроводи до моторния отсек, защото преди смяната на мотора пак беше с газ, тоест трябва да се сложи изпарител, дюзи + електроника.

Редактирано от okops
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ще стигнат със сигурност. Май може да се класираш за ЛР/БРЦ/Романо с тия финанси ми се струва. Бутилката отзад устройва ли те като големина и форма сигурен ли си че няма да искаш да я смениш. И с евросонда ли е?

 

Пълначка имаш ли и ще искаш ли да я местят например ако не ти харесва където е. Ей това са дреболии за доуточняване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутилката е 60 литра ако не се лъжа, пълначката е на перфектно място, не искам да се мести, евросонда не знам да има, преди газовата беше обикновена с блок за управление, на Тартарини. За BRC чувам добри отзиви като цяло, баща ми се е засилил към Фобос, но ми се стуват по - евтини и не ми вдъхват доверие, така че те отпадат като вариант. Работата мисля е предимно по двигателния отсек + окабеляването и настройването на електрониката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фобос са си повече от добри. Като гледам че си си правил суап и ако те влвче да изтискваш максималното от колите ти препоръчвам да си вземеш уредба с достъпен софт и кабел. Фобос-а в това отношение си е много добра система, дори EasyGAS Green което е наследника на Фобос4 ще ти свърши работа (с изключение на скъпия оригинален кабел за настройка но мисля че има и евтини алтернативи). А можеш да инвестираш спестената кинта в хубава рейка. Щом е била стара уредбата има голям шанс и да е с обикновена сонда а трабва да минеш на евросонда където цените са между 40-100 лева горе долу. 

 

Така че не бързай да ги отписваш българските. Аз търкалям две коли с Фобос 4 и нямам никакви ядове с комповете им. На едната скапания евтин Рейл направи 32+ хил.км без да е пипан (откакто е монтиран) е на другата на 4 хил. умря едното буталце и се наложи ревизия но това са ми ядовете ( и разбира се дребни непорядки с изпарителя R UNO-то де) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабела за БРЦ става и на Фобос и обратно, аз ползвам един и същ кабел и за двете, само се сменя буксата. И Фобоса и БРЦ комуникират по К-линия, тия новите ИзиГасГриин и Вендо не знам си какво, може да са различни, но ме съмнява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също карам АЦЕ с електроника АБФ...при теб не разбрах всичко ли е абф? 

 

Преди пусках тема или писах някъде за ГИ за тази конфигурация на двигателя. Това до което стигнах като изводи тогава е следното:

-Електроника Фобос 1...аргумента е че за 20-80лв разлика спрямо всичко друго е ТОП за парите си. Излишно питах човек който аз уважавам дали Фобос 2 като цена/качество не е по-добрия избор? Човека каза Фобос 1 е това което ми трябва. 

-Като гледам позицията на бенз. рейл при мен, водните фланци, алтернатора, и други минаващи тръби стигнах до извода че ОБЩ газов рейл с дюзи е компромис. Хубаво е да помислиш за отделни дюзи, така ще успееш да ги монтираш "максимално близо" до смукателните портове. Иначе трябват много дълги маркучи, защото мястото не е много.

-Редуктора(изпарителя) според мен е добре да храни до 160 коня. Повече няма смисъл, по-малко също

 

ПП - Щом си си направил колата до тука, ако сам си я правил??? Сложи си газовия инжекцион сам! Никой няма да ти свали колектора на го пробива на масата, и прецизно! Никой не му дреме къде ще отидат стружките? За това че маркучите за първи и четвърти цилиндър трябва да са по над 20см също на никой не му дреме. Вземат ти парите и толкова. За настройка и свързване според мен можеш да се справиш и сам. На монтирана уредба наполовина стара не знам до колко ще я покрива гаранцията??? Ако да кажем това е причината да искаш да ходиш в сервиз. 

 

Дилема медни тръби или модерен гъвкав маркуч...евентуален палеж за мен дава предимство медната тръба...истината винаги е по-средата, според мен комбинация от двете ще е оптималния вариант...да не дава господ да се стига до пожар!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво точно Фобос 1 е по-добро от Фобос 4 при условие че се монтират на 4-ри цилиндров мотор. Аз лично една кофа пари за алуминиев корпус само не бих дал. Всички капризни коли за газ до момента мойто бивш газаджия си ги правеше с Фобос 4 и резултата беше повече от добър. Ядове съм имал само с грешки при монтажа (елементарни) и със единия ми Рейл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Целият мотор е ABF, не съм го монтирал аз, За инжекциона - предпочитам в сервиз да се постави.

Редактирано от okops
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Човек преди много време вече съм се интересувал. По спомен има много повече "опции" и поддръжки Фобос 1-цата. Спрямо Фобос 2 имаше 2 разлики, спрямо 4 много повече. За разлика в брой цилиндри не говоря. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво точно Фобос 1 е по-добро от Фобос 4 при условие че се монтират на 4-ри цилиндров мотор. Аз лично една кофа пари за алуминиев корпус само не бих дал. Всички капризни коли за газ до момента мойто бивш газаджия си ги правеше с Фобос 4 и резултата беше повече от добър. Ядове съм имал само с грешки при монтажа (елементарни) и със единия ми Рейл.

Що бивш бе Пешо, иначе това което казваш е точно така. Единственната разлика във Фобосите е че единицата може да се монтира и на Карбураторни ДВГ, както и на механични инжекциони. Не съм го правил, но така съм чувал от колеги :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ABF-a си върви перфектно с обикновено Ловато, поддържа 240 по километраж и харчи около 10 извънградско.

Не разбирам защо си търсите белята с ГИ, който иска перфектно работеща електроника и ползата от него би се усетила над 6000 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За жалост от както имам плочка колата не е същата след 4000об/мин. Не АЦЕ не АБФ, на повечето клапанови горе/долу от толкова 3500-4000 оборота се усеща разликата. И точно там при наличие на плочка въздуха почва да малее много! Само това е причина да слагам ГИ някога в бъдещо време. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината не е само плочката. Според мен по-полезно от ГИ би бил един аванс коректор, но когато карах АБФ не бяха много разпространени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фобос 4 е бюджетна система, използваните компоненти са евтини и са два пъти по-малко от тези на Фобос 1, платката е два пъти по-малка, и е на базата на евтините полски системи. Фобос 1 е на база BRC, разликата е в качеството на компютъра е ОГРОМНА, не се лъжете че евтиното и скъпото са еднакви, това е НЕВЪЗМОЖНО !!!  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Системата им е много добра - бърза, лесен за работа интерфейс, тествана е с всички най-надеждни и добри дюзи, в метален корпус е много добро оребрение, изпарителите са им добри, големият е проектиран и за турбо мотори. Имат възможност за връзване към компютъра през смартфон. Много прилични цени. Имат "интелигентен" алгоритъм за изчисление на времената на газ и след калибрацията. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със Стаг, на мен лично ми харесва. Но само ИСА 300 и премиум версията им са хубави. Бюджетните не стават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото не си виждал Ловато от преди две години.

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Той пък щото новият им софт е черешката от върха на сладоледа.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...