Jump to content

Audi A4 2.0tfsi


Recommended Posts

здравейте на всички ауди маниаци..

трябва ми мнение за Audi A4 2.0tfsi 2007г

всичко за автомобила.. плюсове - минуси разход динамика скрити дефекти фабрични недостатъци и т.н..

питам ви и се надявам да ми отговорите още тази вечер.. защото ми предстой покупка на същия модел а си нямам никаква представа от този автомобил

надявам се на компетентни мнения ..

благодаря ви предварително!

а утре снимки на автомобила :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TFSI + LPG + Bulgaria = PROBLEMS :hilezh:

По темата. Според мен най-добрия бензинов мотор вграждан от ВАГ. Върви много приятно дори без последващи, тунинг, намеси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

ето ви няколко набързо в гаража че все забравям и се сетих в последния момент снощи ..

а между другото.. немога да разбера някой неща на таблото..имам предвид бордовия комп. разхода ми е ясен май.. има некъв моментен и среден разход .. но другите неща не съм наясно..и при обслужването трябва ли да се зануляват и изчистват некви грешки и т.н. в специализиран сервиз сервиз

ще сменям ремък.. ролки .. масло ..водна помпа...при приятел.. той има сервиз уж е наясно ..но все пак да питам :rolleyes:

post-71378-0-27800600-1337933894_thumb.j

post-71378-0-53920300-1337933937_thumb.j

post-71378-0-88199500-1337933973_thumb.j

Редактирано от stodi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито!

И аз продавам моята кола и съм се запътил към А4 2.0Т, но в БГ екземплярите не ми харесват.

Иначе за борда. Имаш 2 средни разхода. Единия ти е за деня т.е. от момента, в който запалиш колата, докато я караш. Другия ти е общ, от последното зануляване на борда. Същото ти е и с трип компютъра. Ако те дразнят и не можеш да се ориентираш, можеш да си влезеш в настройките и да си премахнеш единия, за да не ти пречи. От менюто можеш да правиш и мн други неща, като например да си настройваш при колко км/ч да те предупрежава, че превишаваш скоростта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито :)

Много добър избор си направилbia.gif

Пожелавам ти много безаварийни километри.

П.С. За газов инжекцион - не знам някой да го е правил, но ще е грехота да се съсипе колата,

освен това без много ръчка - спокойно се прави около 7-7.5/100 разход (извънградско).

Свалял съм и до 6.2 - 6.5, но иска много "премерено" каране, което мен лично ме изнервя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добри впечатления като цяло имам.. но не особенни от към возия <_< .. прекалено твърдо окачване поне според мен :gruebel:

тъй като слязох от C- класа 2001г. и затова е възможно да ми се струва така..

а за разхода.. поне от към комп. ми показва 8.. 8,5 но не я жаля.. :rolleyes: далече съм от тия работи.. карам си по спортно винаги..

за газовия инжекцион попитах тук там и ми обясниха че спец. за тоя мотор не е желателно да се слага защото дюзите му били некъде не където трябва... не разбрах точно какво :stupid: така или иначе бях уверен че ще има газаджий който с две ръце на сърцето ще кажат.. "няма проблеми.. става и ще върви перфектно " да...ама не..... и тотално се отказах да рискувам..а и разхода ми в момента ме задоволява напълно :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добри впечатления като цяло имам.. но не особенни от към возия <_< .. прекалено твърдо окачване поне според мен :gruebel:

тъй като слязох от C- класа 2001г. и затова е възможно да ми се струва така..

а за разхода.. поне от към комп. ми показва 8.. 8,5 но не я жаля.. :rolleyes: далече съм от тия работи.. карам си по спортно винаги..

за газовия инжекцион попитах тук там и ми обясниха че спец. за тоя мотор не е желателно да се слага защото дюзите му били некъде не където трябва... не разбрах точно какво :stupid: така или иначе бях уверен че ще има газаджий който с две ръце на сърцето ще кажат.. "няма проблеми.. става и ще върви перфектно " да...ама не..... и тотално се отказах да рискувам..а и разхода ми в момента ме задоволява напълно :zustimm:

Дюзите са му в главата, а не на всмукателния колектор както при нормални иженциони.

Отделно входящия колектор е пластмасов.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ЧЕСТИТО и от мен за страхотния избор! Това ми е мечта,която мисля до 1-2 годинки да имам и аз :zustimm: Ще следя темата ти с удоволствие и надявам се някой ден да те видя из Пловдив :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Направо ме отказахте бях решил да взимам ауди А4 но след 2008ма или А5,бензин 2.0 или 1.8 и да сложа газов инжекцион...та какви може да са последствията от слагане на ГИ? И един въпрос относ Stodi колко ти харчи в града, и колко извън града със скорост около 130 140 ако си забелязал?

Редактирано от RUM4U
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.bluetronic.info/index.php?topic=servizi&itemid=Bluetronic_4x Намерих това дали ще е удачно да го монтирам на audi a4 2009g 2.0 TFSI ?

братле.. тук в Пловдив ми предложиха същото :gruebel: разхода на бензин бил 30%

италиянски контролер уж .. там ги монтирали и нямало проблеми с дюзите за ТФСИ

бях се навил почти... но не ми се щеше да съм 1вия .. ще изчакам да видя реакцийте на някой колега... :)

ти ако монтираш пиши какви са ти впечатленията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за прекрасната кола, колега! Направо е мечта. :dance: Возията на B7 наистина е твърда, но на самия автомобил му отива(лично мнение). Относно газта - колеги, карате аудита на по 4-5 години, знаеме им цените. Аз не мисля, че 8.5/100 разход би затруднил човек, който е извадил толкова пари за немска кола и е в час с разходите по такъв калибър автомобил. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за прекрасната кола, колега! Направо е мечта. :dance: Возията на B7 наистина е твърда, но на самия автомобил му отива(лично мнение). Относно газта - колеги, карате аудита на по 4-5 години, знаеме им цените. Аз не мисля, че 8.5/100 разход би затруднил човек, който е извадил толкова пари за немска кола и е в час с разходите по такъв калибър автомобил. :zustimm:

Разхода не ме притеснява в момента карам 307 което е 1.6 110кс и харчи 10л и малко в града просто неможе да се свали, а аудито 170кс харчи 8.5 просто супер, но все пак едно е да дадеш 1.30 за литър друго е да дадеш 2.70 Друго ми е чудно как 1.8 160кс харчи 9.9л, а 2.0 180кс му дават 9.0л и как двигател 2.0 ТФСИ 211кс пак му дават 9л градско.... и този разход на колегата ме учуди в сравнение с моята...

Редактирано от RUM4U
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.bluetronic.info/index.php?topic=servizi&itemid=Bluetronic_4x Намерих това дали ще е удачно да го монтирам на audi a4 2009g 2.0 TFSI ?

Блутрониците се славят като най-големите боклуци на нашия пазар. Изобщо не ти трябва да се набутваш с такъв. Те адски трудно си подкарват опцията дето я обещават за карбуратори и мех.инжекция та какво остава за толкова усложнена горивна система като TFSI.

Ако се слага уредба на такъв автомобил се гледа Принс/Виале/БРЦ/Ланди и то не базовите модели. Макар че с малко мерак може да се сложи и от по читавите български които имат опция за работа с две горива едновременно. Но по-добре горе изброените.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...