Jump to content

Покупка на Audi A6 4F


Recommended Posts

Решил съм да сменям автомобила и съм се спрял на Audi A6 4F 2005 г. 3.0 TDI 225 hp. Кои са проблемите от които най-често страда този двигател? И ми е интересно той PD ли е или common rail.

И преди някой да ми се накара, че е писано много по темата във тази за А6 4F от 219 освен на колко км се сменя масло на аовтоматика и двг нищо не видях, колегите които са вече горди собственци на подобен автомобил повеюе обсъждаха ъпдейти на ММI подмяна на модули т.н

Мен ме итересува има ли го не прекъснатото чупене като при 2.5 TDI, слаби места, като скорости и др. които могат да причинят финансови главоболия и да се развали кефа от придобивката

Редактирано от FidoDido
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 768
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Двигателя е CommonRail, като "слабости":

- обтегачите на горните вериги трябва да се сменят на 150 - 200 000 км. - около 800 лв. двата

- смукателните колектори с моторчетата на същия пробег или малко повече - около 1600 лв. двата

Механични проблеми с износване на валове, горящи помпи и засмукване на въздух като 2,5 ТДИ тоя мотор няма... ако е каран с гадна нафта или е стоял дълго време без да е каран може да му се скапят дюзите

Подобно мнение на това съм писал поне 10 пъти до сега, не знам защо никой не ги намира.... явно газаджиите ги трият :hilezh:

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звучи прекалено хубаво, ти си с комбито, кажи отзивите ти какви са.

Вие вашите коли сте ги взимали на по 3-4,5 години аз се ще търся нещо на 6-7. Интересно ми е ако харесам нещо може ли на 100% да се разберат км, ако е върнат километража. Даже сега дебна нещо да изпадне в наще дилари, щото в България са лоши пътищата, но не се кара на дълги растояния като в Германия, а там едва ли ще намеря нещо на под 200 К км.

Редактирано от FidoDido
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 ТДИ е ПомпаДюза до края на 2008 година, т.е. в това купе 4 цилиндрояи дизел е само PD..

V-образните дизели от тия години (2,7/3,0/4.0/4,2/ са CommonRail, истински:gruebel: каквото и да означва това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е CommonRail, като "слабости":

- обтегачите на горните вериги трябва да се сменят на 150 - 200 000 км. - около 800 лв. двата

- смукателните колектори с моторчетата на същия пробег или малко повече - около 1600 лв. двата

Механични проблеми с износване на валове, горящи помпи и засмукване на въздух като 2,5 ТДИ тоя мотор няма... ако е каран с гадна нафта или е стоял дълго време без да е каран може да му се скапят дюзите

Подобно мнение на това съм писал поне 10 пъти до сега, не знам защо никой не ги намира.... явно газаджиите ги трият :hilezh:

Това са доста прилични пари като се има в предвид, че е голям двигател, та на едно тъпо 2.0 ТДИ с ръчка демферния маховик струва толкова да се смени

А за скоростната кутия нищо не казвате multitronic ли е че имаше едни multitronici които много се чупеха и алтернативата на нова беше само ремонт при Мишо

Редактирано от FidoDido
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мултитроника по-добре да не се казва нищо... еле пък в комбинация с 2,7 ТДИ

Или 2.0 ТДИ ръчка или 2,7 / 3,0 quattro за да е типтроник кутията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звучи прекалено хубаво, ти си с комбито, кажи отзивите ти какви са.

Вие вашите коли сте ги взимали на по 3-4,5 години аз се ще търся нещо на 6-7. Интересно ми е ако харесам нещо може ли на 100% да се разберат км, ако е върнат километража. Даже сега дебна нещо да изпадне в наще дилари, щото в България са лоши пътищата, но не се кара на дълги растояния като в Германия, а там едва ли ще намеря нещо на под 200 К км.

Километрите можеш да ги разбереш винаги във всеки сервиз на VW или Ауди, като за това се заплаща, освен ако не си гъст с някой от сервиза, даваш VIN номера и ако колата е обслужвана в официален сервиз на практика могат да ти кажат всичко свързано със сменени части, консумативи, километри и др. Това е при положение, че колата е внос от Европа, ако е от тук все още немогат да дадат такава информация. А що се касае за маслото на кутията, все още няма единодушно мнение, но идната седмица ще сменям и ще кажа отзиви, като преди това мнението на Кольо от Малинова долина е, че маслото се сменя на 80-120к км, като няма значние какво масло се слага, единствено трябва да покрива спецификациите на производителя на кутията за вискозитет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E той Кольо още ли бачка. Аз маслото знам че се сменя на 60 к км. Интересуваме здрава ли е самата скорорстна кутия. Пък и Кольо да ти кажа си е от old generation-а на такава кола при него не бих сменял маслото. Аз съм му комшия и един път съм говорил с него, то маслото и от кенефа да е (с извинение) ако е по спефикациите на производителя е екстра.

Редактирано от FidoDido
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не Коко, а Кольо с А8 то той ако е от стара генерация и ние сме дедовци вече, нали е на 37-38 години, колко да е стара тая генерация :stupid:. Аз споделям мое мнение, а ти можеш да сменяш масло където си пожелаеш-пр. Недко, Мишо, VW, Ауди, Джемини и др.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не Коко, а Кольо с А8 то той ако е от стара генерация и ние сме дедовци вече, нали е на 37-38 години, колко да е стара тая генерация :stupid:. Аз споделям мое мнение, а ти можеш да сменяш масло където си пожелаеш-пр. Недко, Мишо, VW, Ауди, Джемини и др.

Значи говорим за различни Кольовци :bia:

Редактирано от FidoDido
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е вярно

Защо мислиш така? Аз лично съм присъствал на проверка на сервизната история на 5 Аудита във VW сервиз, т.е. докато колата е обслужвана в официални сервизи, можеш да разбереш км. Аз ли не се изразявам правилно или ти нещо неразбираш :rotcol:

Редактирано от PAVKATA26
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,извинете за оф топика,ама що след Ц3,Ц4 и Ц5 на това купе всички го назовават 4Ф,т.е. с "фамилното" име??

От уважение и казват на фамилия!

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо мислиш така? Аз лично съм присъствал на проверка на сервизната история на 5 Аудита във VW сервиз, т.е. докато колата е обслужвана в официални сервизи, можеш да разбереш км. Аз ли не се изразявам правилно или ти нещо неразбираш :rotcol:

Ако последното влизане в официален сервиз е било 2008 година ,как разбираш другата част от историята

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама колега Цанов и ти не четеш какво пиша "докато колата е обслужвана в официални сервизи, можеш да разбереш км", някъде да съм напсал, че това това което казваш не е истина. Проста презумпция е, че кола на 4-5 години се обслужва в официален сервиз, поне повечето европейци така правят, след това като я продадат неможеш да им хванеш края. И другото по обратната логика-ще видиш км в историята на автомобила в оторизиран сервиз, както и до коя дата е ходила в него-след което можеш да си правиш изводите, ако е ходила последно 2008 както казваш ти, а сега е 2012, значи има понавъртяни още толкова. Но съм на 200% убеден, че когато купуваш такава кола и то от човек (Privat), той със сигурност си е гледал колата. Е винаги има и изключения :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Това е при положение, че колата е внос от Европа, ако е от тук все още немогат да дадат такава информация.

И това не е вярно.

1-Сервизна история в Италия почти няма

2-ако е купувана от България, няма проблем да се извади историята й

3-всичко на този свят се манипулира, включително и казаното от теб =)

а и още нещо - Жоро, хубаво ти е обеснил. До 2009 е карана от Ханс, който й е навъртял 150 000км за 3 год. След това я хупува Ахмат, който й варъта 150 000 за 2 год и я кара до издихание.

Продават ти колата на 200 000км и как ще разбереш, че е карана още 100 000 отгоре, като последните 150 000 са се отнасяли с нея, като със служебна баничарка?

Идеята ми е, че сервизната история не е всичко.

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам чувството, че се стремиш да се докажеш пред някой или с нещо, което не ти е съвсем ясно. Аз предпочитам да вярвам на очите си, а не на голословни думи на разни разказвачи-имам предвид, че една от петте А6, за които сме проверявали историята в оторизиран сервиз беше внос от Италия, така че това което казваш за италиянките не е съвсем вярно. Че манипулации са възможно, то е ясно, но всичко се заключава в това от къде и за колко си купуваш колата. Сега ако си решил просто да караш а6 4ф, независимо от къде я купуваш, просто да е евтина-е не си за тая кола. От това можш да си извадиш извод, че щом ще купуваш такава кола, то поне да бъде от проверена автокъща и със сервизна история-все пак ще даваш едни 15к евра. Аз отново съм ти написал, а и идеята на коментара ми беше към колегата FidoDido, че може да види реалните км на такава кола, в случай че ще купува читав екземпляр и докато е била обслужвана в официален сервиз. Някъде да съм споменал, че на всички А6 независимо от кого и къде се купуват могат да се видят км.

Айде малко по-разумно да четем това, което други колеги пишат.

Редактирано от PAVKATA26
  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм си харесал една в София Запад и стигна ли да копувам ще е тя, поне е в официалното ни представителство на Ауди, а за доверени автокъщи незнам какво имаш предвид, общо взето като си купуваш кола всеки гледа да те прецака малко са свестните джамбази. Истината е пълна диагностика и преглед при човек или сервиз които са наясно с всяко нещо на подобна кола. Само като гледам дупнишките обяви на тоя модел и цените, виждаш купе на А6 събирано рандом :bia::lol: Павка да те питам гледам, че караш А4, отзад си е тясна както всяка една четворка и коленете ти подпират в гърба на предните седалки нали?

Редактирано от FidoDido
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, какво да ти кажа-никога не съм се возил отзад, но като цяло ми се вижда по-широка от Б5. Абе тесничко си е отзад и с Рекаро салона :hilezh:. Мястото на водача е в пъти по-функционално разположено от на Б5. А6 си е друга работа-и отпред и отзад е широко, по-голям багажник и възможност за комфортен багажник с рейлинг и стягащи ленти (това е голям плюс, на А4 го има чак на Б8).

А какво имам предвид по доверени автокъщи-такива има доста, които са и едновременно представителство на Ауди (пр.) и предлагат закупуване на нов автомобил, в Германия ги има почти навсякъде. Та швабата отива оставя си А6 (в твоя случай) и тя е на 200к км, редовно обслужвана в сервиза към представителството, оценяват я и в повечето случаи цената, която дава къщата служи за авансова вноска по новата кола, а остатъка на лизинг. Е такава кола си търси-да вярно е, че са по-скъпи, но я купуваш веднъж, няма да купуваш всеки месец :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Аз лично съм присъствал на проверка на сервизната история на 5 Аудита във VW сервиз...

Ама вече ги бяхте купили тези Аудита ли? Питам, защото работя в оторизиран сервиз(на друга марка коли :hilezh: ) и там даваме такава информация само в присъствието на собственика и с негово съгласие. Друга бира е ако дойде мой приятел и я поиска. Ама вече сме в сферата на познатите B)

P.S.Тази услуга не се заплаща. Виж, ако искаш разчитане на системите на автомобила е на цената на една диагностика и знаеш всичко.

Редактирано от BaCeTo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да вече бяха купени, но с пълна сервизна история по документи. Тук просто направихме сверка на документите, които дойдоха с колата-вс си беше ок, но искам да ти кажа, че си бяха закупувани все от представителства на Ауди или VW.

Ами не, не е нужно собственика да дава съгласие-дори само да отидеш като клиент, който ще купува колата, услугата ще ти бъде извършена. Аз лично невиждам пречка, било то и юридическа, преглед на историята на колата-все пак си с намерение да отделиш едни 15к евра (примерно) :zustimm:

Редактирано от PAVKATA26
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате опитах се да ти обесня нещо, което може в някакъв момент да е от полза на колегата, че дори и на теб.

Да се доказвам, във форум ли ... едва ли

П.П. Всичко, което написах го знам от първа ръка, така че не бъди кон с капаци.

Останалото е догадки и добри предположения.

Последен коментар от мен по темата беше това.

Успех!

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...