Jump to content

Ауди 100 Ц4, 2,6 V6


Recommended Posts

Продавам си колата- Ауди 100 2,6Е V6, трети собственик съм в БГ.

Причини- искам S6 на платформа Ц4, макар, че засега не намирам читаво с ръчни корости, седан.

Жената си е харесала Фабиа, така че, възможен бартер за:

- S6 или

- Fabia хетчбег поне 2000 г. с ръчни скорости, 1,9 TDI или 1,6 бензин без газ

ЦЕНА: 6500лв, без абсолютно никакъв коментар. Не ми е спешна продажбата, както и все още тъна в съмнения заслужава ли си да продавам тази кола B)

За протокола, да спомена, че съм инвестирал над 15 000лв през последните 3 години в автомобила.

Няма проблеми да се води за оглед в сервиз по избор.

Пробег: по километраж 313 000, 18 000 след ревизиране на мотора. Работят и дневния, и постоянния километражи.

Като екстри има:

- електрически огледала с подгряване

- електрически люк- работещ безупречно и профилактиран преди 3 месеца

- 4 електрически стъкла, всичките работещи

- ABS- също наскоро профилактиран и сменен един датчик на предно дясно колело

- фабрично вакумно централно заключване, вързано към алармата и комфорт модул, който не е вързан умишлено към алармата (с цел лятото да си оставям люка 1см повдигнат, но ако някой държи, въпрос на 1 кабел и 1 час работа е)

- климатроник- с профилактиран изпарител, пренапълнен в началото на това лято с фреон съвместим с Р12!

- фабрична Нокиа аудио- подготовка с 2 'пищялки' и 2 басови говорителя в предните врати и 2 двулентови говорителя с вградени усилватели на задната кора + купен от мен нов ЦД плейър Алпайн с подсветка, максимално близка до заводската подсветка на таблото, в гранция още няколко месеца, монтиран от Ваското1

- нов сгъваем ключ Хела с вградено дистанционно на алармата

- алуминиеви джанти - 2 комплекта. Едните АТС с 4 еднакви летни гуми Гиславед Спийд 606, а другите- оригинални Ронал (олекотения модел) с 4 еднакви гуми Гиславед Юрофрост (ЦЪК, ЦЪК, ЦЪК); летните са подготвени на ръка, после песъкоструени и прахово боядисани (капачки, ръчно шкурене бордове и готови)

- накрайници от неръждаема стомана на ауспуха

- преден и заден подлакътници + салон Рекаро, в безупречно състояние, нови маншони от естествена кожа на ръчната (+ дръжката и) и скоростния лост (ЦЪК, ЦЪК, ЦЪК, ЦЪК, ЦЪК)

- оригинални мокетени черни стелки, сменена е само шофьорската със същата, но не е ОЕМ- ска

- фарове за мъгла

- допълнителни уреди за температура и налягане на маслото и волтметър

- антена, вградена над реотаните в задното стъкло

- антена за ГСМ (останалата част от ГСМ инсталацията не беше пълна и я изхвърлих поради невъзможност да се възстанови до работещо положение)

- парктроник, с ИР 4 датчика, вграден от мен допълнително, с дисплей, вграден в таблото, според мен стана 'като фабричен' монтажа (дисплей, датчици)

- цвят металик, боята е на 18 месеца (причината за боята)

- 'безшарнирни' чистачки Бош Аеротуин, ретрофит и напълно профилактирана механика на чистачките- рамена, оси, уплътнения

- ски сак с надуване

- оригинален спортен кожен волан еС лайн, от Ауди купе

- 6 цилиндров V- образен двигател с мощност 150кс и обем 2600цм3, без газ

Колата е с пълно каско, еднократно платено в ДЗИ, до 05.06.2011, преглед до 06.04.2011 и годишна винетка. ГО за 2011- платено също.

На практика съм ревизирал всеки един агрегат:

- нови воден радиатор, този на парното, термостат, обезвъздушителен клапан на парното и клапа, регулираща според антифриза клапата за рециркулация (все слаби места на платформата Ц4 на Ауди). Снимка на разглобения салон при смяната.

- ауспуси- подменени са вече изтърбушените от незнаен майстор катализатори с два нови, с метална пита, имат още 2-3 месеца от 24- месечната им гаранция, тампони на цялата генерация, ланда сонди- нови Бош

- окачване- цялата предница- тампони, маншони, накрайници, амортисьори Кайаба и каквото още може да се смени по предницата + тампони на скоростната кутия. Единствено тампоните намотора не съм сменил, понеже бяха омекнали, но здрави, а ме наплашиха за много скъсани за нула време 'оригинални' нови тампони

- спирачки- 4 нови диска, накладки, лагери отзад, предпазните ламаринки на дисковете, пълно рециклиране на задните спирачни апарати заради друг хроничен проблем- здържаща ръчна, нова спирачна течност

- двигател- заради гадно тракане, което се оказа от крив клапан след прескочил няколко зъба ангренаж при предишния собственик, смених висчки клапани, водачи, гумички на клапаните, повдигачи, всички гарнитури + датчици за температура на антифриз (ЦЪК, ЦЪК)

- запалителна система- рециклиран напълно алтернатор 120А Бош, нов акумулатор Баннер, нова бензинова помпа Пиербург, нов вакумрегулатор Бош, нови кабели Беру (ЦЪК), нови свещи НГК- всичките взети като ОЕМ- части за модела, естествено и нови филтри

- стъкла, светлини- колата я купих с подменено заради камъче предно стъкло. Аз съм подменил дясното огледало с оригинално такова, подгряването на двете огледала работи перфектно, задното стъкло няма прекъснати реотани. Фаровете са Хела, почистени отвътре, с допълнителни релета

- боя- заради малък инцидент, пребоядисах колата цялостно, смених лайсните с нови (ЦЪК)

o634241244647316250.JPG

o634241244340910000.JPG

o633926956123437500.JPG

o633926954980312500.JPG

o633926953533906250.JPG

o634241244891847500.JPG

o633629580997870000.jpg

o633716184839843750.JPG

o633716184889375000.JPG

o634241244274035000.JPG

o634241245060910000.JPG

П.С. засега обявата я пускам само във форума с надеждата да попадне у някой, който да оцени какво взема B)

П.С.2 Снимките са от Октомври и началото на Ноември, разликата в момента е, че колата е мръсна заради климатичнте особености и, че сменения заради придръпване горивен филтър е черен (МАНН), а не сив като на снимките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Наистина една много много стойностна кола!Иво, върна ме преди 15-17 години, когато тези машини са излизали от завода...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виждал съм гледани автомобили,ама като този не съм!евала ти правя човече,не си жалил средства.този който я вземе ще е късметлия.извинявай за спама,ама не се сдържах :dance::stupid::dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е страхотна :bia: , а след профилактиката от Иво е и като нова ! :)

Бъдещият собственик ще бъде голям късметлия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да напиша пак, че цената е окончателна.

Единствения бонус, който мога да добавя е, че до края на годината към колата добавям и планираното претапициране на тавана (здрав е, просто искам да го направя от светъл в тъмно сив), т.е. претапицирането на тавана в тъмносив плат е за моя сметка.

А относно коментари 'мобилето е пълно със 100- ци по 2500'- успех :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...А относно коментари 'мобилето е пълно със 100- ци по 2500'- успех :)

Не знам кой ти го е казал това, но определено е прав! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми купи си такава за 2500 да видим на колко ще ти дойде да я направиш като на колегата.

Редактирано от gibonass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кой ти го е казал това, но определено е прав! :D

Не насилвам никой да я купува. :)

Жената си е харесала модел кола, ако не намеря скоро читаво С6, ще си карам антиката, а тя ще има нова стара кола B)

Обади се желаещ, пробва да се пазари, обясних му как съм дал почти 300лв само за ГО онзи ден, как ще сложа след 30- 40 дни и винетка за 68лв, накарах го да сметне двата комплекта джанти с гуми само колко пари са. Да ги извади от обявената цена и да прецени скъпо ли му е. Питах го защо въобще ми звъни, а не ходи да си купи директно от евтините.

Не ми каза B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега - продаваш един прекрасен автомобил!

Дано новият собственник я гледа също толкова добре колкото ти се грижиш за нея :hilezh:

Успех при продажбата ! :angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже се е видяло, че читава еС- ка няма да се намери, към възможния бартер добавям и D2 3.7/4.2, ръчни скорости, без газ.

За бартера няма проблем да има доплащане от моя страна :hilezh:

Две малки допълнения, направени от наблюдателен колега:

- пропуснал съм, че шефьорската седалка има и надуване

- прекъсвача на плафона на предния капак на едната снимка (над сервото, със зелено кабелче) е този от алармата, но вече е сменен с фабричния (нов, оригинален, с ново маншонче)

Ето и още няколко снимки, понеже някой ми писа на ЛС да сложа на предницата, че изглеждала крива :hilezh:

o634241244209503750.jpg

o633805980415545000.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека постои още 2-3 седмици обявата, после ще видим- много се плаша от подръжката на автомата (финансово), жената пък след като е получила фобиа от допотопния автомат на 124- ката на баща и (тръгвала е сама на светофари), не смее да кара автомати.

Но както казах, ще обсъдим на семеен съвет и догодина ще ти пиша какво съм решил.

Весело посрещане на 2011- та :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво какво ще кажеш за бартер за мойта.Знам че не е в листа с желанията ти ,но все пак може и да размислиш.

http://prikachi.com/images/280/2777280h.jpg

http://prikachi.com/images/919/2821919w.jpg

http://prikachi.com/images/928/2821928A.jpg

http://prikachi.com/images/258/2777258o.jpg

http://prikachi.com/images/282/2777282F.jpg

имам и клипче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доживяхме и тази тема:hilezh:

Иво Динков да си продава красавицата.

Само едно мога да кажа - колата е уникално гледана, в състояние без нито една забележка, а собственика - перфекционист:hilezh:

Иво, успех с намирането на това, което търсиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...