Jump to content

tunningmania

Members
  • Мнения

    233
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi A6/C7

Последни посетители

2875 профилни разглеждания

tunningmania's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Да няма проблем да се клонира . Може да се направи мултимап на мед9 (2.0 тфси в твоя случай) така ще можеш да избираш 3 режима на работа.
  2. @ankh Колега колата със сигурност ще върви хубаво ,но има доста неща които на мен лично не ми допадат, duration, boost,N75 ?,SOI? Няма да ги коментирам,тъй като всеки вижда нещата по различен начин,но обърни внимание на горе посочените неща и вкарай малко умисъл и последователност (логика) Ако искаш перфектно настроена кола (така че на теб да ти харесва и да не е ЕКО катастрофа) -Дино,флашове,рънове и така докато не ти стане ясно къде е златната среда
  3. Колега стойноста ми е по голяма оригинално,но до сега не бях намалявал толкова много тази стойност и ето че сега пали нормално,но сега трябва да преработя целия файл защото смесите ми станаха много по бедни.Та имам един въпрос това е стойност която намалява времената на дюзите или мили секундите или нещо друго?
  4. Ще тествам колега,ще пиша какъв е резултата!
  5. Има някакви базови настройки ,даже си върви колата и се кара ,предполагам говориш за (Grundapassungskonstante) и нея опитвах но ефект няма. Или аз греша някаде или има други cold maps. П.п Даже и сместа на празен ход по WideBand отива 11.0:1 ,но това не ме притеснява толкова ,колкото че не пали ,дори и студена пали малко по трудно,но когато загрее е ужас 30-40 сек. въртене с помпане на педала на газта че да влиза малко въздух и белким запали.
  6. Да колега те са 2 карти 1x1 вдигах и свалях стойноста но няма ефект,а може и просто да съм ги объркал при намирането.
  7. Някой по запознат със ME3.8 да подскаже къде да търся проблема със топлия старт,понеже сложих големи инжектори 630 кубика и сега колата пали трудно когато е загряла . А3 AGU -150hp 99г В дамос намирам бая карти за студен старт,но не съм сигурен дали от тях може да коректна или има някоя определена за това .
  8. Маховика е,можеш да го провериш и на спряло положение като дръпнеш ръчната при което слагаш 1-ва скорост и леко почваш да отпускаш съединителя,ако тресе то значи 100% е маховика Маховика е,можеш да го провериш и на спряло положение като дръпнеш ръчната при което слагаш 1-ва скорост и леко почваш да отпускаш съединителя,ако тресе то значи 100% е маховика
  9. ARL правих със такова турбо ,самоче хибрид ,спулва от ниските няма проблем и се държи много добре и във високите обороти,колата изкара 200к.с на мотор на 1.6 налягане със заводския кулер който е на АРЛ Но по добре 1756 според мен да сложиш ,така и така ще сменяш доста нещаи турбините са коренно различни. ARL правих със такова турбо ,самоче хибрид ,спулва от ниските няма проблем и се държи много добре и във високите обороти,колата изкара 200к.с на мотор на 1.6 налягане със заводския кулер който е на АРЛ Но по добре 1756 според мен да сложиш ,така и така ще сменяш доста нещаи турбините са коренно различни.
  10. Кабела е за МАП сензор,да на някои седи на кулера на други на самата тръба на турбо пътя Кабела е за МАП сензор,да на някои седи на кулера на други на самата тръба на турбо пътя
  11. Аз карам ALH със чипс може да видиш как е и след това сам ще прецениш кое е по добре
  12. Знае ли някой как се калибрират дюзи на МЕ3.8 ,Ауди А3 АГУ мотор,колата е с 440цц в момента, но е много богата сместа.Оригиналните дюзи са 205цц Ако някой знае адрес или мап сайз или име в дамос може да помогне малко
  13. Става един файл след ремапа записваш като 2 binary fail
×
×
  • Create New...