Mariyan Atanasov Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11301133388742618&f1=details АУДИhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11293518731916492&f1=details БМВСега след много лутане по пазара съм се спрял на два автомобила.Въпроса ми е кое бихте избрали?Предимства недостатаци на двата модела-двигател,купе,... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThugLord Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 БМВ-то, въпреки вида на Аудито. Просто е по-завършен автомобил. Аудито е на предно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boney_M Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 Аз лично бих избрал Аудито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RoadKiLLeR Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 Марката е една - АУДИ. Не изневерявай на марката !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mariyan Atanasov Публикувано 14 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 Какво имаш впредвид под завършен автомобил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 технически немога да дам някакво компетентно мнение, но отностно визията +1 за аудито !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 (Редактирано) Аудито е на предно.И?Гледал съм няколко коли там и да ти кажа не е добре положението Няма как кола с тази визия,С-лайн, да струва толкова пари и да на 6 Редактирано 14 Април 2011 от Ц Е Ц О Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 (Редактирано) Колега след всички А4-ки (Б7), които изгледах последния месец и половина, мога да ти кажа, че за тези пари е абсолютно невъзможно да намериш нещо читаво -минимума, който трябва да предвидиш е 23-26К - така че тази я забрави. По-добре се оглеждай за Б6 в добро състояние и с прилични екстри.2.0 ТДИ (ПД) е най-лошия възможен избор на двигател в тези години - струва ми се, че дори душегубите (2.5 ТДИ) са доста по-добър избор, макар и малко по-скъпи, като обслужване.-----Edit:Текстилния салон на Б7 на нищо не прилича, просто си е една обикновена, но много скъпа кола.Докато аз избирах, правех сравнение със старата ми кола (97 година) и не попаднах на нито едно Б7, което да се доближава като качество на материалите и изработка до нея. Просто базовите версии са наистина базови.Хубавите Б7-ци все още не се продават или цените им са много над това, което си предвидил и обикновено са оборудвани с 3.0 ТДИ - което качва допълнително цената заради двигателя и куатрото (мисля, че няма 3.0 ТДИ на предно).За БМВ-то - нямам никакъв поглед, предполагам ще се включат колеги, които са имали досег с този автомобил. Редактирано 14 Април 2011 от Viper Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 БМВ-то, пък е на задно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 и ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 Много харни колици и двете. Лично аз бих решил след тест-драйв. Иначе комбито е по-функционално и върши повече работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 и ?И.....като предното.Разбирам БМВ да беше 4х4 ,за да се пише изрично,че Аудю е на предно....Това имах в предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 177 коня на предно са много. Това е искал да каже колегата. И има защо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 (Редактирано) ...и аз така 177 коня на предно са много. Това е искал да каже колегата. И има защо.викаш, Viper да тръгва към Витиня, а Редактирано 14 Април 2011 от Toledo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 177 коня на предно са много. . И има защо.Бухахахахаха ......поредния смех и аз така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 Смях смях, ама дано ти сработи ЕСП-то като се наложи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mariyan Atanasov Публикувано 14 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 Е това нали е новия двигател 2.0 на аудито със 170 коня.Мисля че при него проблеми няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 Както виждаш пише 177 к.с. - не мисля, че има 2.0 ТДИ с такава мощност.Би могло да е или 2.5 ТДИ или това, което си помислих първо е да е чипвана колата....2006-та година мисля, че все още са с ПД двигатели, а там главоболието си го има.Проблемите са решени изцяло при Комън рейл-а, но там вече отиваш на съвсем други цени за автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
j1360 Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 (Редактирано) Колега след всички А4-ки (Б7), които изгледах последния месец и половина, мога да ти кажа, че за тези пари е абсолютно невъзможно да намериш нещо читаво -минимума, който трябва да предвидиш е 23-26К - така че тази я забрави. По-добре се оглеждай за Б6 в добро състояние и с прилични екстри.2.0 ТДИ (ПД) е най-лошия възможен избор на двигател в тези години - струва ми се, че дори душегубите (2.5 ТДИ) са доста по-добър избор, макар и малко по-скъпи, като обслужване.-----Edit:Текстилния салон на Б7 на нищо не прилича, просто си е една обикновена, но много скъпа кола.Докато аз избирах, правех сравнение със старата ми кола (97 година) и не попаднах на нито едно Б7, което да се доближава като качество на материалите и изработка до нея. Просто базовите версии са наистина базови.Хубавите Б7-ци все още не се продават или цените им са много над това, което си предвидил и обикновено са оборудвани с 3.0 ТДИ - което качва допълнително цената заради двигателя и куатрото (мисля, че няма 3.0 ТДИ на предно).За БМВ-то - нямам никакъв поглед, предполагам ще се включат колеги, които са имали досег с този автомобил.Нека да се включа и аз в темата А4 беше на един мой приятел,колата е 2.0 ТДИ със чип и филтър.Колата е във перфектно състояние със нов съединител и накладки.В никакъв слъчай не мислете,че и правя реклама той я даде на бартер и взе по нова кола с доплащане но идеята ми е да не се говори за състоянието и без дори да е видяна и пробвана.Пак искам да подчертая НЕ И ПРАВЯ РЕКЛАМА.Забравих да кажа колата е Немска. Редактирано 14 Април 2011 от j1360 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icho_nomer_1 Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 +1 за Аудито. Визията няма коментар, просто много надъхва и според мен интериора е по хубав. BMW то ми изглежда скучно и дървено (и все пак въпрос на вкус). Успех с покупката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 (Редактирано) Първо Аудито от Бургас седи вече доста време като цената му започна някъде около 20 000 лева, когато го пуснаха! Не се подвеждайте от визията му, знам поне още 2 коли със страхотна визия обаче, като отидеш запалиш и поработи малко колата на място и разбираш, защо си стоят по половин година за продажба! Относно 2.0 TDI-PD 140 к.с. мотора(пукат глави туй е най-голямата им болка) има и сполучливи, които ги късат от каране в Европа и им правят спокойно по 500 000 километра много таксита и служебни автомобили са с такива мотори в Западна Европа! Чак да е по голям душегуб от 2.5 недейте ма разсмива - дето има една приказка тръгнали с трици зайци (маймуни) да ловят! Хем искате евтино, хем да не са чупи, хем да върви, хем да не харчи и ако може на 50 000 километра е такива коли втора употреба първо ги купува немеца и италианеца и каквото остане идва при нас! Купувате евтини дараци дето, само като пуснеш в Италия или Германия цените им от колко почват там и разбирате, защо при нас измислиха на 2.5 TDI мотора името ДУШЕГУБ! Редактирано 14 Април 2011 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 Да ве.. 20000 лв. евтина ли ти се вижда? Щот на мене ме ми се вижда евтина. Все пак вземаш нова кола за тия пари, при това може и да е немска ако уцелиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 (Редактирано) Да ве.. 20000 лв. евтина ли ти се вижда? Щот на мене ме ми се вижда евтина. Все пак вземаш нова кола за тия пари, при това може и да е немска ако уцелиш Не не е евтино, та за това сега е 17 777 лева има външна визия, обаче явно има нещо, което отказва купувачите и, защото стои доста време около 6 месеца, че и повече може! Редактирано 14 Април 2011 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 До голяма степен съм съгласен с теб. Но ако аз лично трябва да избирам между 2.0 ТДИ (ПД) и 2.5 ТДИ (ревизиран 155,163, 180 к.с.) - със сигурност бих взел 2.5.Проблема с 2.0 ТДИ е, че е в 99% от случаите са "базови" - нямат кожа, нямат нави, нямат хубава музика, никакъв шанс за куатро ...като добавим към това по-съществения (според мен) проблем, че дюзите им се превръщат в консуматив с нашите горива (800 лв./бр) -всеки може да си направи сметка дали тази кола си струва или не.Колкото до конкретния автомобил - наистина не съм го гледал, но разгледах над 10-15 Б7-ци - и нито една от тях при цени до 23000 лева не си струваше...При 17777 лв. за кола 2006 г. (виж за справка цените в Германия), добавяме и чип, който дори не е споменат в обявата - и отиваме на кола с доста потенциални проблеми,малко екстри и съмнително състояние - просто смятам, че не си заслужава. Естествено - гледането е без пари и си струва да се отиде, дори само човек да добие представа от пазара - пък кой знае - може да се окаже наистина добра и да се получат нещата.Но задължително вземи някой с Вагком за да я прегледате и да видите състоянието на дюзите. Също така настоявай да покараш колата - по възможност от студена, докато загрее.Като загрее - изгаси и пак я запали - следи празния ход на мотора, има ли претрисания и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 (Редактирано) Като става дума за дизелови двигатели при конкретните модели и години,при еднакво техническо състояние винаги бих избрал Е90 320 Д. Мотора е на светлинни години напред от този 2.0 ПД в В7.Отделно от това Е90 е все още актуален модел /продава се и сега като чисто нов с един фейслифт /въпреки,че скоро предстои смяна ,докато В7 си е фейслифт на В6,което пък е модел 00 г.След него вече има нов модел В8,което е предпоставка за рязък срив в цените в близко време и голямо навиране .В случая с-лайна не е и оригиналдъ ,а такива допълнителни разкрасявания не ме радват на коли втора ръка предвид най-вероятните причини да се правят.Не на последно място Е90 ми допада повече като визия от В7,което така и не можах да харесам колкото предшественика му. Най-добре да си ги огледаш наживо и да си прецениш ,по снимка е несериозно да се коментират автомобили и няма как да се разбере дали са добри автомобилите. Редактирано 14 Април 2011 от 4ring avus Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts