Jump to content

Горе ли ви отделят съединителите?


gorki

Recommended Posts

Къде ви отделят съединителите?За б5 става на въпрос мотора АДР,но то май няма значение.Как може да се провери дали е износе(говоря да се отвори където трябва и да се погледне,а не да тръгвам на 3-та с ръчна)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ви отделят съединителите?За б5 става на въпрос мотора АДР,но то май няма значение.Как може да се провери дали е износе(говоря да се отвори където трябва и да се погледне,а не да тръгвам на 3-та с ръчна)?

Дооооообре:blink: И трите ми отделят горе B)

Колега, а как по-точно тръгваш с ръчна че и на трета...Ебати пробата са преебан съединител. B) Включваш на 5, и бавно започваш да отпускаш съединителя, при работещ такъв, двигателя трябва да започне да глъхне и съвсем да изгасне при не напълно отпуснат съединител. Пък ако искаш да изцапаш ризката, вдигаш колата на подемник, има аварийно прозорче ама от там какво ще видиш не знам, та откачаш кутиЙта със все карета, жила и тампони и гЛУЕДАШ. Ама май Ше трябва и притискателя да свалиш и тя става еднааа. Що ти е да тръгваш на 3-та с ръчна така и не разбрах...НЕ се занимавай с глупости ами си карай колата.... B)

Редактирано от Michael Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отгоре става на въпрос високо,а доколкото знам на повечето отделят ниско долу.

Всеки е със свое мнение по въпроса <_<

Редактирано от Michael Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пфф това да не отидеш при майстор за нещо...веднага като видят а4-ка и почват имаш проблеми с носачите тоя бил за смяна ония бил за смяна,а бяха сменени преди 3-4 месеца...съединителя отделял високо и според майстора още преди 30 000км като я взех ме уверяваше,че повече от 10-15к нямало да изкара,а то още нямам никакви проблеми...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе отлепя, нормално е. Когато преди 5 години си взех моята и аз бях свикнал да е долу,(преди това бях карал най-вече Голф 2, който е с жило, а не с помпа). Мисля, е когато е с помпа, както е при А4 не става да се регулира. И на другата ни кола е с помпа и отделя горе, но хода на педала от начало до край на зацепването е по голям. Отдавам го на това, че е нова, а не на 250 000 (поне) <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, карам Б-3 . Беше със четиристепенна , и съединитела захващаше малко преди средата. Според мен , отлично. Реших , смених скоростната кутия с такава на Б-4 . 2.0 113кс. петстепенна , за по хубаво . И вече стана друго, включва както обсъждате високо. Ами , върви и включва , даже по - добре. И според мен около 25% е по-бърза.Свикнах и не е нужно да натискам педала да края.Ако има значение код на скоростната е CCF .<_< Поздрав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1

1.9ТДИ АВГ мотор,съединителя си отделя горе.Като я взех питах майстора и той каза че на всички от Ваг съединителите отделят горе.И също така каза "колко работещи съединители сме сменили,ти му казваш че отделя горе и така трябва да е,те "не",за смяна е"

ПП-Правилно ли те разбрах?Ако работи съединителя на 5 трябва да угасне като го пускаш леко така ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ги изям и аз :)

отделя горе,щот това не е жигули.

не се кахъри-когато слезе долу,или потъне-тогава е проблемно.

относно проверката за "сигурност" 'дет е, :wall: ,к'ви прозорчета :wall: ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако активатора на педала е правилно регулиран, така, че да има около милиметър луфт над буталото на мастер-цилиндъра при отпуснат педал, така, че и клапана, който свързва този цилиндър с резервоара за спирачната течност е отворен, неизносеният съединител трябва да зацепва долу. Ако зацепва горе, вече е тръгнал да си ходи, но това не значи, че няма да изкара още няколко стотин хиляди километра. При нормално каране без ексцесии, притискателният диск се втвърдява и се скапва малко преди да свърши феродовия. Ако педала не е регулиран правилно, пръв се разбучава аксиалният лагер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как точно бучи тоя лагер?Ако това е вярно защо на хора с чисто нови съединители пак им отделя горе(високо).

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе какви са тия проби на 5-та дали изгасвал мотора? Колко зле трябва да е съединителя, че да не мине тоя тест? Има тотално издъхнали такива, които минават теста, но иначе като тръгнеш веднъж по-яко и колата спира ако не пуснеш газта...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как точно бучи тоя лагер?.

В началото вие тихичко и се чува при натискане на съединителя, не бучи буквално, после започва да вие и по-силно, особено на високи обороти.

Не знам защо на хората при чисто нови съединители им отделя високо, доколкото знам, феродовия диск се сменя винаги в комплект с притискателния. Може би е въпрос на разлика в моделите или на разлика в ходовете на хидравличните цилиндърчета.

Сещам за един приятел, дето си купи ауди с чисто нов според стария собственик съединител, но зацепваше подозрително високо. Казах му, но той все пак повярва на продавача и не изкара и едно лято с тоя съединител. Като го свали се оказа, че е изтънял до нитовете, а притискателният диск беше син от прегряване.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поразрових се в американските форуми и хората масово се оплакват, че по-новите VW/Audi зацепват много високо още от магазина и повечето хора намират това за доста противна характеристика. Някои казват, че правилното обезвъздушаване, при кола в хоризонтално състояние или дори при задница малко по-високо лекува до някъде тоя проблем. Други си модифицират педалите :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...