Павлин Публикувано 8 Май 2011 Доклад Share Публикувано 8 Май 2011 Здравейте. Искам да помоля засъвет. Колата ми - Б4, АВТ мотор, от 2 месеца насам започна да потдържа висока температура- 95 градуса. Смених термостат и температурния датчик към таблото, но положението не се промени. Имам колата от 3 години, работеше си на 90-ина градуса, на 93-4 пускаше перка. Перката работи и сега, но температурата, която потдържа, даже в хладно време, е на ръба на пускане на перка. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 8 Май 2011 Доклад Share Публикувано 8 Май 2011 Ами то остана радиатора и водната помпа да се ревизират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Павлин Публикувано 8 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2011 (Редактирано) Водната помпа я гледахме, като сменях термостата, а радиатора го свалихме и пуснахме вода, имаше дебит, ама съм чувал, че не било критерии... Редактирано 8 Май 2011 от Павлин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 8 Май 2011 Доклад Share Публикувано 8 Май 2011 Тези температури, за които говориш в първия пост, според уреда на таблото ли са? Защото на него не може да му се има много вяра. Измери си температурата на радиатора с термодвойка и мултицет и виж кога ти включват перките. Ако всичко е нормално и както казваш си сменил термостат и си проверил водната помпа,(а и ако нямаш течове и нивото на охл. течност е ОК) няма място за притеснение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
power007 Публикувано 9 Май 2011 Доклад Share Публикувано 9 Май 2011 Провери си маркучите, като загрее колата дали се надуват стават твърди. Това е един от симптомите за тръгнала гарнитура на главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Павлин Публикувано 9 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2011 Маркучите не се надуват. Мисля да сваля радиатора и да го накисна с някакъв химикал, да сваля водната помпа и да я огледам добре дали е цяла перката и дали е хваната за оста си здраво и да сменя термостата с по-ниско температурен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
power007 Публикувано 9 Май 2011 Доклад Share Публикувано 9 Май 2011 Хвани се първо и си измери реалната температура на мотора с термодвойка и мултицет. На тези модели често им превърта таблото, да не се окаже че разглобяваш колицата напразно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 9 Май 2011 Доклад Share Публикувано 9 Май 2011 Маркучите не се надуват. Мисля да сваля радиатора и да го накисна с някакъв химикал, да сваля водната помпа и да я огледам добре дали е цяла перката и дали е хваната за оста си здраво и да сменя термостата с по-ниско температурен.Огледай, както ти намекна Митака за течове, респективно дали ти намалява течността в казанчето.Общо взето колегите са ти написали как да процедираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n_mitko Публикувано 11 Май 2011 Доклад Share Публикувано 11 Май 2011 Здравейте. Искам да помоля засъвет. Колата ми - Б4, АВТ мотор, от 2 месеца насам започна да потдържа висока температура- 95 градуса. Смених термостат и температурния датчик към таблото, но положението не се промени. Имам колата от 3 години, работеше си на 90-ина градуса, на 93-4 пускаше перка. Перката работи и сега, но температурата, която потдържа, даже в хладно време, е на ръба на пускане на перка. Благодаря.Да не е пипано нещо по центровката, или смяна на ремък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 11 Май 2011 Доклад Share Публикувано 11 Май 2011 (Редактирано) И ако е пипано неправилно, ще прегрява ли? Вчера едно АВК с 4 зъба разминаване на разпределителния вал, спрямо коляновия дали загряваше? Не! На колегата Vicig е колата! Редактирано 11 Май 2011 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 11 Май 2011 Доклад Share Публикувано 11 Май 2011 Вчера едно АВК с 4 зъба разминаване на разпределителния вал, спрямо коляновия дали загряваше? Не! На колегата Vicig е колата!Мани загряването - как въобще се е движело? Да не е пипано нещо по центровката, или смяна на ремък.Това няма как да е причина за загряване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 11 Май 2011 Доклад Share Публикувано 11 Май 2011 А питай ме де ... И си вървеше прилично според мен ... Не тропаше,не се чуваше нищо от клапаните ... тамън са се разминавали Ужас ... А отидох само за дебиломер Маме иначе свари ли тиквичките ?! Ся цел самоует имам !Извинете за офчето! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 11 Май 2011 Доклад Share Публикувано 11 Май 2011 (Редактирано) Свали таблото и почисти клемите на уреда за температурата където контактуват с платката и тези на самата платка.(зелените стрелки) Редактирано 11 Май 2011 от ksi1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 11 Май 2011 Доклад Share Публикувано 11 Май 2011 И нека смени и сивият датчик,защото знам как и на мен ми казаха че е нов,а свалих оригиналният с щампата 05.92 ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване