swindler Публикувано 10 Май 2011 Доклад Share Публикувано 10 Май 2011 какви са стойностите за този мотор ? мисля да мина да ми я замерят, че ми бара маслото... за 10к км около литър... вижда ми се множко 1/3 от маслото да изчезва за този пробег.преди имаше течове от гарнитурата на капака, но я смених Мотор - PMМасло - Castrlo GTX 15/40 Пробег - 305 000км (реални )стил на каране - доста често градска агресия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 10 Май 2011 Доклад Share Публикувано 10 Май 2011 Литър масло е нормален за годините и пробега на колата ти. Аз съм с АБК и при мен е такъв разхода, а компресията на 4-те цилиндъра ми е малко над 13....демек перфектна. Имам лек теч от капака на клапаните от доста време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 10 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2011 не съм я виждал да пуши... не са ми и казвали че пуши като бръкна с пръста в ауспуха и става черен днес ще мина да ми замерят компресията и ще видим кво ще излезе... да разбирам ли че трябва да е около 13 ? голяма ли е галимацията по смяната на гумички и ще спре ли да гори маслото (ако е от тях де ) и най-вече заслужава ли си процедурата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 10 Май 2011 Доклад Share Публикувано 10 Май 2011 Не е голяма.На 8 клапановите мотори дори можеш да ги смениш без да сваляш самата глава, макар че за мен това е половинчата работа. Правиш си скоба или на накрайника на една свещ захващаш щуцер и подаваш налягане от около 3 3.5 атм през така направената свещ в цилиндъра и си сменяш гумичките. Въпросът е, че в това положение, ако са ти износени водачи на клапаните, няма как да ги ревизираш. Да ве говорим за ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 10 Май 2011 Доклад Share Публикувано 10 Май 2011 Онзи ден гледах в етка и нормите бяха от 9 до 12 атм.т.е. ако е под 9 кофтииии Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 10 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2011 дано и тукашните майстори го знаят тоя фокус иначе със сваляне на главата работата става дебела... щот свали ли се... ще сменя и други работи ииии... писна ми да наливам пари по тоя таралясник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 10 Май 2011 Доклад Share Публикувано 10 Май 2011 (Редактирано) Бате,литър от смяна до смяна за 20-годишен дръгел е повече от перфектно.Не се занимавай с тъпотии - не търси проблеми там, където няма. Редактирано 10 Май 2011 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 10 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2011 (Редактирано) бе прав си ... все пак ще го замеря... оффтопик:първата ми кола беше мерц 190-ка .. внос от Италия с газ... смятай за 6000 км в моите ръце не беше барнала и капка от маслото а цвета му беше същия какъвто си беше в тубата страшна машина... само дето я сборих с една слива и не можа да преживее раните си Редактирано 10 Май 2011 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 10 Май 2011 Доклад Share Публикувано 10 Май 2011 (Редактирано) 190-тките и 124-ките и пурите - това поколение Мерцедеси - са пословични със здравината си. За Мерцедес те са нещо като Б3/Б4 и Ц4 за Ауди. Моторите на ФАГ от това поколение са си известни като "маслари" - литър до смяна ти е перфектно - щом пали, върви и гори нормално, не пипай абсолютно нищо. Редактирано 10 Май 2011 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 10 Май 2011 Доклад Share Публикувано 10 Май 2011 Бе смяната на едни гумички ще му дойде много добре, според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 10 Май 2011 Доклад Share Публикувано 10 Май 2011 Привет,моя мотор е същия, когато мерих компресията показа 12,5 с малка разлика в цилиндрите. И на мен ми харчеше м/у 1 и 1,5 литра на 100000км, смених гумичките (Victor Reinz)и сега не го пипа изобщо , чак и се чудя. Километрите са 310 000 в момента, смених ги на 180 000 някъде. Според мен сменяй и ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 10 Май 2011 Доклад Share Публикувано 10 Май 2011 (Редактирано) Бе смяната на едни гумички ще му дойде много добре, според мен.Но без да сваля тиквата - ако говорим за ненабиване на грешни пари в 20-годишните кошери де. В София за труд искат 80 лева за тази процедура - не знам как е по провинцията, но съм чувал за смущаващо ниски суми като 20 лева. Гумичките са не повече от 10-12 лева оргИнални.Ако колегата има едни 300-тина лева за сваляне на тиквата с всичките свързани с това салтанати (ревизия на водачи, евентуална смяна на повдигачи, шлайф, нова гарнитура, нови шпилки и т.н.) - да действУва - поне ще знае, че го е направил. Редактирано 10 Май 2011 от connor cane Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 10 Май 2011 Доклад Share Публикувано 10 Май 2011 (Редактирано) A аз се чудя от къде ми е познат ник-а ... Беше я чалосал отляво ... Май ! Е тук се събрахме само бивши Мерцодрайвери което някак си разбива мита за сядянето в Мерц и нито една друга кола!Обачееее ! За мен Б4-та е в пъти по-комфортна и удобна за шофиране от 190-ката,или 202 купе на Ц класата!По темата,и малко вдясно! 102 моторя си бара масло,тааа ако ще и всичко да е ново (което е потвърдено на 2-ти - от Сф до Варна,половинка и повече изчезваше) !Провери и вентилацията на картера!И колко други неща да излезнат покрай тиквата !? Водачите за 40 лева,г-рата на капака за 20,гумичките за 20,или гарнитурата на главата за 40 лева?! Редактирано 10 Май 2011 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 10 Май 2011 Доклад Share Публикувано 10 Май 2011 (Редактирано) Цената на шлайфането, цената на труда на майстора, евентуални нови хидравлични повдигачи (така и така се маха тиквата - по-добре е да се подменят)...шпилките тряя се сменят, да не земат да изпуснат баш кога не требе...ени 300 кинта ++ са си заминАли. Редактирано 10 Май 2011 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gendo Публикувано 10 Май 2011 Доклад Share Публикувано 10 Май 2011 (Редактирано) Привет,моя мотор е същия, когато мерих компресията показа 12,5 с малка разлика в цилиндрите. И на мен ми харчеше м/у 1 и 1,5 литра на 100000км, смених гумичките (Victor Reinz)и сега не го пипа изобщо , чак и се чудя. Километрите са 310 000 в момента, смених ги на 180 000 някъде. Според мен сменяй и ти Колега, много нули си сложил за километрите, иначе разхода на масло щеше да е прекрасен Редактирано 10 Май 2011 от gendo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 10 Май 2011 Доклад Share Публикувано 10 Май 2011 (Редактирано) Явно си е до предишни собственици..... аз поне така си го обяснявам тоя харч на масло.При мен доливане няма за 10 000, като изключа едни 200 грама теч от капака.Предишния собственик прилежно е сменил гумичките заради подобен харч и аз сега не го мисля.Компресия не съм мерил, но и колата не ми е дала повод да го правя. Редактирано 10 Май 2011 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 11 Май 2011 Доклад Share Публикувано 11 Май 2011 Ха ха наистина съм се увлекъл с нулите, моля за извинение .Щеше да е прекрасен такъв разход Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване