mp5 Публикувано 15 Май 2011 Доклад Share Публикувано 15 Май 2011 Колеги от месец насам,чувам странни звуци от двигателния отсег,докато колата е студена,на определени обороти от 1300-1800,и установих чрез лекарска слушалка ,че е алтенатор,интересува ме колко колко колко пари са лагерчетата,както и смяната.Динамото е от стандартните за Б3 1.8. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 15 Май 2011 Доклад Share Публикувано 15 Май 2011 (Редактирано) Около 30-40 лв трябва да те оправят! Лагерчетата по спомен бяха към 15лв и двете! Редактирано 15 Май 2011 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 16 Май 2011 Доклад Share Публикувано 16 Май 2011 Мога да ти препоръчам лагери SKF .Има от скоро производство у нас на тази марка и са много добри. Но гледай на лагерите след цифрата с номера да има буква C - високооборотни. Смяната е лесна и ако си технически грамотен можеш да си ги смениш сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Klaus_Meine Публикувано 16 Май 2011 Доклад Share Публикувано 16 Май 2011 Мога да ти препоръчам лагери SKF .Има от скоро производство у нас на тази марка и са много добри. Но гледай на лагерите след цифрата с номера да има буква C - високооборотни. Смяната е лесна и ако си технически грамотен можеш да си ги смениш сам.Индекса "C" след номера (типоразмерния вид) означава заводския допуск на радиална хлабина в лагераC - нормална радиална хлабинаC2 - радиална хлабина по-малка от нормалнатаC3 - радиална хлабина по-голяма от нормалнатаС две думи - на "горещо" C3, на "студено" C2. Прието е за лагери с норм. радиална хлабина означението "C" да не се поставя. А означение "C" пред номера май няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simpatqga11 Публикувано 16 Май 2011 Доклад Share Публикувано 16 Май 2011 колега провери да не е водната помпа симптомите са сходни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mp5 Публикувано 16 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Май 2011 Слушах с лекарска слушалка и се чува ясно,че е алтенатора,иначе водната помпа не тече.Благодаря на всички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 16 Май 2011 Доклад Share Публикувано 16 Май 2011 Колега , най добре е да разглобиш алтернатора ,вадиш предния лагер и търси по него.Сменял съм на три алтернатора лагери но на Б4 ,лагера е с усилена вътрешна черупка и у нас се предлагаше само на FAG / по спомен /и цената започва от около 20 лв.На Б 3-та може и да не същия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen_manolov Публикувано 17 Май 2011 Доклад Share Публикувано 17 Май 2011 А някой знае ли размерите на лагерите на алтернаторите BOSCH на Б3-ките ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 17 Май 2011 Доклад Share Публикувано 17 Май 2011 Колега , най добре е да разглобиш алтернатора ,вадиш предния лагер и търси по него.Сменял съм на три алтернатора лагери но на Б4 ,лагера е с усилена вътрешна черупка и у нас се предлагаше само на FAG / по спомен /и цената започва от около 20 лв.На Б 3-та може и да не същия.Хм... интересно ми стана относно цените . И аз сменях преди 4 г. някъде предния лагер ,на ФАГ и струваше точно 5 кинта.Не е някво китайско менте ,не знам дали се води с усилена черупка . До момента няма проблеми с него.Моето динамо обаче е ВАЛЕО , не знам ако е БОШ там може и друг да е лагера и ценичката съответно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 17 Май 2011 Доклад Share Публикувано 17 Май 2011 На Бощ-а предния лагер е усилен и беше по-скъп. Също така трябва скоба за свалянето на лагерите, както и въздушен пистолет за сваляне на предната шайба, че контрирането е трудно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 17 Май 2011 Доклад Share Публикувано 17 Май 2011 Вили ,така е при наличие на правилния инструмунт това е и правилния начин.Обаче колко от нас имат пневматичен пистолет в къщи и подходящата скоба съссупер тънки и здрави щипки за захващане на лагера . При мен пневмопистолета беше заместен от чешмиджийския ключ , а в ролата наспецскобата влезе главния управител /чука/ Ако се действа правилно с тия нежни инструменти ,няма никакъв проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 17 Май 2011 Доклад Share Публикувано 17 Май 2011 (Редактирано) Ми скоба си купих от Бриколаж 5-6 лв ли беше и в последствия се изплати многократно, с две щипки такава Пистолет - обади се на приятел П.С. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=74502Гледам, че сме я "дъвкали" вече тая тема Редактирано 17 Май 2011 от vilik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване