Jump to content

Ремонт алтенатор


mp5

Recommended Posts

Колеги от месец насам,чувам странни звуци от двигателния отсег,докато колата е студена,на определени обороти от 1300-1800,и установих чрез лекарска слушалка :bia: ,че е алтенатор,интересува ме колко колко колко пари са лагерчетата,както и смяната.Динамото е от стандартните за Б3 1.8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 30-40 лв трябва да те оправят! Лагерчетата по спомен бяха към 15лв и двете!

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти препоръчам лагери SKF .Има от скоро производство у нас на тази марка и са много добри. Но гледай на лагерите след цифрата с номера да има буква C - високооборотни. Смяната е лесна и ако си технически грамотен можеш да си ги смениш сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти препоръчам лагери SKF .Има от скоро производство у нас на тази марка и са много добри. Но гледай на лагерите след цифрата с номера да има буква C - високооборотни. Смяната е лесна и ако си технически грамотен можеш да си ги смениш сам.

Индекса "C" след номера (типоразмерния вид) означава заводския допуск на радиална хлабина в лагера

C - нормална радиална хлабина

C2 - радиална хлабина по-малка от нормалната

C3 - радиална хлабина по-голяма от нормалната

С две думи - на "горещо" C3, на "студено" C2. Прието е за лагери с норм. радиална хлабина означението "C" да не се поставя. А означение "C" пред номера май няма. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , най добре е да разглобиш алтернатора ,вадиш предния лагер и търси по него.Сменял съм на три алтернатора лагери но на Б4 ,лагера е с усилена вътрешна черупка и у нас се предлагаше само на FAG / по спомен /и цената започва от около 20 лв.На Б 3-та може и да не същия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , най добре е да разглобиш алтернатора ,вадиш предния лагер и търси по него.Сменял съм на три алтернатора лагери но на Б4 ,лагера е с усилена вътрешна черупка и у нас се предлагаше само на FAG / по спомен /и цената започва от около 20 лв.На Б 3-та може и да не същия.

Хм... интересно ми стана относно цените . И аз сменях преди 4 г. някъде предния лагер ,на ФАГ и струваше точно 5 кинта.

Не е някво китайско менте ,не знам дали се води с усилена черупка . До момента няма проблеми с него.

Моето динамо обаче е ВАЛЕО , не знам ако е БОШ там може и друг да е лагера и ценичката съответно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Бощ-а предния лагер е усилен и беше по-скъп. Също така трябва скоба за свалянето на лагерите, както и въздушен пистолет за сваляне на предната шайба, че контрирането е трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вили ,така е при наличие на правилния инструмунт това е и правилния начин.

Обаче колко от нас имат пневматичен пистолет в къщи и подходящата скоба със

супер тънки и здрави щипки за захващане на лагера .

При мен пневмопистолета беше заместен от чешмиджийския ключ , а в ролата на

спецскобата влезе главния управител /чука/ :wall:

Ако се действа правилно с тия нежни инструменти ,няма никакъв проблем.

:respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми скоба си купих от Бриколаж 5-6 лв ли беше и в последствия се изплати многократно, с две щипки такава skob.jpg

Пистолет - обади се на приятел :wall:

П.С.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=74502

Гледам, че сме я "дъвкали" вече тая тема :respekt:

Редактирано от vilik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...