Jump to content

Audi 100/200 C3


Dragomir Burgas

Recommended Posts

Нека тук да обсъждаме всичко за тези модели, проблеми, въпроси, подобрения по колите и всичко което му хрумне на човек свързано с C3-ките ни.

Нека аз да съм първи - върти ми се в главата от скоро да сложа подгряване на задните седалки(не съм съвсем сигурен дали сега имам)- нещо такова

27192821.jpg

и още един въпрос откъде мога да намеря такива калници с арки

704ab152.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Мда видях ги тея на колегата ама нещо не ме радват на V8-цата, не ми харесва как стоят. Аз си писах с един от ей тоя сайт за калниците за 200-ца от фибростъкло, но се оказа че трябва да се сменя и подкалника защото е различен. Питах го също и за проекта с HID китовете, но за момента не работел по него поради липса на интерес, обаче ми каза да се свържа с ей тоя в ebay и ако ми харесали да си взема от него. Не знам обаче дали ще могат да се регулират. Питах го и как стои въпроса с доставката до България и той каза че е пращал неведнъж до тук и няма проблеми.

А по другото нещо с подгряването на седалките какво може да ми кажете? Такова нещо съм виждал само при V8, какво ще ми трябва на мен да го инсталирам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

подгрева го има и на 5000/200

поне мойто беше такова

и понеже си смених салона с кожен......

в темите ми продавам такъв плюшен салон ел.+подгрев на предни и задни седалки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти сайт в Люксембург!

http://homepage.internet.lu/customautocraft/main.htm

Аз точно с човека от този сайт си писах, има много интересни неща и така на пръв поглед изглеждат качествени. Ама не знам в къв филм ще се хвърля с минаването към подгрев, нямам никва идея кво ми трябва и сега ще седна да поразгледам чуждите форуми...Аз първо не съм сигурен дали нямам подгрев отзаде и не знам ако имам на какъв принцип е, трябва да е нещо като се пусне на двете предни седалки и тогава да се пуска на задните ли не знам... Мерси все пак и на двамата за отговорите :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде из форума бях мярнал снимка на 200-цата ти. Много арна между другото, пусни малко снимки да и се порадваме.

Един въпрос - като я взе калниците така ли бяха, имам предвид с арки, че адски много ми харесва и искам да си направя и моята така.

П.П. 20V ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш предвид духалките за парното мисля, би могло. Аз имах същата идея, но се появиха малко $ затруднения. Колата е без климатик. Разгледах малко по моргите, премерих някои неща и се оказа, че може. Ще ти трябва конзолата от скоростния лост назад (комплект) и въздуховода. Във всички случаи ще има играчка със закачането на въздуховода. При мен дори има предвиден и кабел с букса за запалката.

Ако съм схванал идеята ти, пиши за повече инфо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде из форума бях мярнал снимка на 200-цата ти. Много арна между другото, пусни малко снимки да и се порадваме.

Един въпрос - като я взе калниците така ли бяха, имам предвид с арки, че адски много ми харесва и искам да си направя и моята така.

П.П. 20V ли е?

Всичките модели след 87-не съм много сигурен, са със издутите калници.Моята е 90 г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Аз си имам духалки отзад и запалка даже, въпроса ми беше какво ще ми е нужно само за подгряването на седалките, освен седалки и модула на централната конзола?

Всичките модели след 87-не съм много сигурен, са със издутите калници.Моята е 90 г.

Което би трябвало да означава, че аз мога да взема калници от някое MC '89 примерно и трябва да паснат нали така, защото на 20V подкалника е различен и ще ми трябва преправяне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е така моита 200 беше 90 година и не беше с издути калници!не е до година!а новата се води 100 спорт и е с издути а е 89година! :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз си изрязах калниците за да влизат 18'' малко по-широчки гуми и все още не съм сложил вежди но и на това ще му дойде времето

малко преди да я боядисам цялостно

и понеже от две години съм без бленди на фаровете------/от кофти шофьори/

........преди седмица купих от колега от форума един чифт бленди и за мой късмет не стават за моята

май ще минавам на друга маска отпред.....

и аз имам един въпрос: някой правил ли е на 100/200ца ''V8 LOOK'??????

ако да много ли има за напасване с калниците ,капака и фаровете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,моита 200ца е с V8 look отвсякъде,за отпред ти трябват фарове,броня,капак,калници и подкалници,и да си поиграеш да преправиш захвата на бронята към купето.А отзад е още по сложно.

Имам цяла задница от 200 20V turbo заедно с веждите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Привет колеги, имам въпрос свързан с моето C3.

Вчера си ревизирах климатроника и съответно бе напълнен с фреон. До тук добре, започна да охлажда компресора си работи всичко ок. Та въпроса ми е свързан с перката на радиатора изобщо има ли първа степен, защото като го пусна да охлажда не се включва, а след 10-тина секунди се включва на максимални обороти така работи 15 сек и пак се изключва за 10-тина сек и така постоянно.Въпроса е така ли си работи или да търся проблем в първа степен, ако има такава. :dance:

Редактирано от aleksandar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте.Искам да ви попитам имали ли сте такъв проблем като моя значи при скорост от 130км/ч при продължително натискане на спирачката се чува шум но не знам как да го оприлича нещо като бучене тътен това го има само ако се спира по аварийно.Тресене няма.Сменени дискове и спирачки миналата година ревизирана предница без проблем.Гумите са на три години.Нямам представа от какво може да е това.Предварително ви благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера си ревизирах климатроника и .........

Има първа степен.Щом включа климатроника почва да върти бавно перката/в по-студено време незнам как е/,

но и тогава би трябвало след известно време да се включи на бавна скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. По някакъв начин да ме насочите защо не работи първа степен, евентуално има ли някакво реле или нещо друго да търся за премахане на проблема... :respekt:

Редактирано от aleksandar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...