Jump to content

Audi A4, 1.8 125кс, 1996г.


Krasi89

Recommended Posts

Здравейте приятели. Вчера си купих кола от познат, във Варна, аз лично работя и живея в момента в Правец. Исках да Ви попитам, каква може да е причината да карам по магистралата на 5-та, педала на газта до край, и не вдига повече от 140, просто си забива там и не мърда по на горе, моля ви ако имате някаква идея помогнете. Четох други теми във форума, но ни6то не ми помогна, прекалено общи са отговорите. Благодаря ви предварително.

post-58196-0-64198600-1306451538_thumb.j

post-58196-0-64198600-1306451538_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така описано причини най-различни, възможно е да е в авариен режим, да не ти стига горивото, да не ти работи някой датчик....., една диагностика както те съветва Тодир ще помогне, това са ти опциите за момента.

И между другото защо не звъннеш на познатия и го попиташ така ли се е държала колата и знае ли за този малък проблемец?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм чувал и за по-екзотична причина за подобен проблем - фалшиво масло за двигателя. Знам, че е малко вероятно, но все пак нека да се провери. Ти сменял ли си си маслото след покупката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От утре съм в Ботевград 1 седмица. Ако искаш мога да ти направя диагностика фрее. Ако решиш нещо пиши лс тази вечер, за да си взема кабела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Благодаря, на всички, оказа се, че е било авариен режим, понеже същата вечер бях пукнал гума, но понеже съм нов шофьор, и не знаех за тази опция, сега всичко е наред. Наскоро смених и двата задни амортисьора, тампони, купих си нови гуми, изправяха ми джантите и сега си е наред. Само много ме дразни, когато климатика е включен и много дърпа от мощността, потегля трудно и даже понякога на 2-ра не ще тръгва да гасне. Не знам дали това има оправия, или просто аз трябва да добия опит :wall: . Също понякога сутрин рано като я запаля и стрелката на оборотите започва да играе, и дори понякога гасне. Не знам от какво е. Като я купих я заредих до горе и докато вляза да платя излизам гледам резервоара тече. Оказа се, че не е спукан, а от горе от някъде, отвориха го затегнаха го Уж ми оправиха поплавъка, че ми показваше, половин резервоар, при положение, че беше пълен, но като си дойдох в Правец, все още показваше, че е пълен. Отворих го и си го наместих сам, те нищо не бяха оправили. Сега е наред. Но ме съмнява те като са го отворили да не са влезни някакви боклуци и за това така да гасне сутрин или връща горивото в резервоара не знам. Кажете мнения. А за диагностиката, ходих в Ботевград, но нищо не ми казаха. Уж някаква грешка на дросел помпата оправяли ама пак си е така. Имаше още грешки, но не мисля, че те изобщо знаеха за какво става на въпрос. Ще кача резултатите от диагностиката, ако някои има идея за какво става на въпрос да пише. Благодаря на всички за отговорите и наистина съжалявам, че пропуснах free диагностиката :lol: със сигурност щеше да заслужава повече да си заплатя за нея от колкото в сервиза в който бях. Поздрави, Краси

post-58196-0-11591700-1308274154_thumb.j

post-58196-0-96550400-1308274177_thumb.j

post-58196-0-66539200-1308274202_thumb.j

post-58196-0-30475900-1308275659_thumb.j

Редактирано от Krasi89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, когато влезе в авариен режим не показвали по някакъв начин на приборното табло....звуков или светлинен индикатор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега свалете дросела иго изчистете, след като сглобите го адаптираи и оборотите сте се оправат. аза клима повечко газ ште свикнеш. успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Авариен режим, от спукана гума, няма как да стане!

Смени филтрите след като я купи? Най-вече горивен и въздушен.

На диагностиката е трябвало да ти погледнат живите данни на ламбда сондата, дебитомера, дросела, дюзите. Може да има и други, но аз сега не се сещам.

Някакви други симптоми имаш ли?

Свещите, кога са сменявани за последно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сменял нито филтри нито свещи, но скоро осъзнах, и че ми гори масло. За дросела пича на диагностиката ми каза, че оправял някаква грешка, но очевидно без успех... Пичове, побъркал съм се всеки ден нов проблем, не знам вече какво да правя. Няма ли някой тук в околността Правец, Ботевград ако ще и в София ще дойда, но да се види от кадърен човек и по възможност да се оправи. А този дросел къде се намира и мога ли сам да го сваля и почистя? Благодаря ви предварително за съдействието

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм...колега, едва ли ще съм ти много полезен, но ще споделя моя опит с подобен проблем. Връщам се към началото и това, че колата ти не вдига повече от 140 км/ч. Моята преди време си работеше перфектно 180-200 и си ги ускоряваше добре. Бях я оставил за известно време пред блока(зимата), без да я карам. После като я подкарах наново, забелязах, че ускорява до 160 и до там...не ще повече. Иначе всичко друго си беше ОК. И тогава се замислих :bia: ... реших, че евентуално, може да работи на 3 цилиндъра и да няма достатъчно мощност. И... о, чудо. Взех, че познах. Отворих си отгоре капака на двигателя и като погледнах - едната ми свещ беше удавена в масло. Има една гарнитурка там и явно е изпуснала - незнам. Изкарах маслото със спринцовка, почистих хубаво навсякъде + свещите и всичко се оправи. По принцип това би трябвало да се забелязва, защото колата трябва да тресе леко, когато не работи на 4 цилиндъра, но при мен не се усещаше така. Малко вероятно е да ти е там проблема, но пък е много лесно да се провери. Може и да нямаш масло там, но пак някоя свещ да не ти работи. Мисля, че има начин да се засича това на VAG - дали ти работят 4 цилиндъра :respekt:

Успех! И не се отчайвай. Трудно се намират кадърни майстори за нашите колици, но пък те са си перфектни, все пак са по на 15 години..., а и тук колегите са много отзивчиви и винаги можеш да намериш полезна информация във форума.

:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на същият хал. Не знам кой от всичките възможни дефекти ще се окаже при мен. И то само на бензин, на газ прави 180 без проблем.Майсторите се съмняват в дюзите но ще видим в събота.

Редактирано от miroslav.it
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сипи една добра добавка за почисване на дюзи, изхарчи един резервоар и може и да пируваш после. Аз засега на това заложих.

Редактирано от miroslav.it
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то да ти почистят дюзите на ултразвук по-евтино ще стъпи пък и с доказан ефект :birthday:

А къде и как? Ако поже малко подробности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във Враца не знам къде :help: Много сервизи имат ултразвукови ванички, евтини са вече.

Иначе е лесно, свалят ги и една вечер киснат в почистващ разтвор в ултразвуковата ваничка. На другия ден са като нови :birthday:

Цена която чух последно беше 50 лв без свалянето.

ЕДИТ: Тва беше за 6 дюзи де.

Редактирано от Todir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...