Jump to content

Въпрос за износването на материалите в купето А4 В6


Steven K

Recommended Posts

Тъй като съм тръгнал да си сменям колата, че остаря, търся А4 В6 и тези които гледах все са с изтъркани копчалъци, а някои даже и изтъркани дръжки на вратите. Според продавачите - всички били така - проблем на материалите. Вярно ли е или аз попадам на такива коли? Добре ама мойта В4-ка няма нищо изтъркано и всичко си е здраво и ми е кеф. Не знам какво да правя - като вляза в такава кола с всичко изтъркано направо не мога да я гледам. Имам чувството че ще си купя (не за малко пари) голям кошник. Не мога да си обясня как може ауди да се излагат така... Та да мина на въпроса - какви цени са ориентировъчно смяната на изтъканите копчета - на климатроник, фарове и други, които и не се сещам сега, ама Вие знаете какво се износва... Защото не мога да гледам нищо изтъркано вътре в купето. Направо започвам дори да си мисля да сменя марката...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички съвременни коли са така - евтини, смърдящи материали, дори и БМВ, японските и италианските въобще да не ги споменаваме.

Аз също смятам, че B4 е последното добро ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За А4 Б6 е вярно :sporty: говоря от опит. Дори да си я купиш мега запазена, без грам драскотина вътре, просто такива са си копчалъците и пластмасите, че от най-малкото се драскат и т.н. Варианта е просто много ама много да си ги пазиш.. и на всеки който се качи да обясняваш да не пипа копчета с нокът и т.н. за да не се драскат.

Редактирано от Boyko A3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, вярно е за Б6-ците специално.И моята беше така, но я оправих при пичовете от "Автоинтериор" в Горубляне и съм много доволен как стана .И не беше много скъпо :горе-долу 20лв за едната дръжка на вратата с копчетата.И доколкото разбрах като се направи веднъж става по- издържливо от оригиналното покритие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според продавачите - всички били така -

Не е вярно , нямам нито едно копче ужулено или издраскано.

Проблема идва от там, че въпросните продавачи купуват от Италия, Австрия и т.н. най-износените и зле поддържани представители на марката щото са по-евтини.

Ако ти докарат добре пазена кола и със сервизна история, може да не ти хареса цената.

В момента гледам B6-ци, TDI на по 10к лв. Е няма как да се очаква магазинска визия.

Аз имам един принцип-ако колата изглежда зле отвътре, то задължително има и други по сериозни проблеми и НЕ купувам, но ти си знаеш най-добре за себе си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е надрано копчето за фаровете.Ново струва 175 лева от Порше , пробвал съм от пасат - става , и е 30 лева..ако не те дразни слагай такова..За копчетата на ел. стъклата и климатроника е същата работа , но има варянт да се пръснат с черен спрей , което прикрива малко дефектите..При Б7 проблема е оправен между другото..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е , че като цяло новите модели на немските производители са с подобни козметични проблеми, по-рано от очакваното. Например имам спомен от едно БМВ 3- 2003 год., което за 2007 година внос в БГ си беше супер кола. Та автомобила беше на 155 000 км. от Швейцария, ама гледано като кукла и без никаква забележка. Шефа ми тогава го даде на щерка си да го кара през лятната си ваканция....Значи само за 6-7000 км. интериора стана кочина. Момичето беше....мърла. Мързеше я да си слага стелките, в резултат на което мукета под педалите стана на дупки от токчетата. Копчетата на шофьорската врата, боята около бравата, пепелника и бутоните по централната конзола бяха в следи от маникюр, ама яко :sporty: Кожения волан все едно котка го беше драла...Да не говорим, че още в началото километража бе върнат със 100 000 км....нали щеше да се продава колата. Стана кенеф за нула време. Опаковките от вафли, следите от тях и празните кутии от Ред Бул не ги броях по едно време.

Така, че много е важно и задволанното устройство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да си говорим Б6 наистина е с много кекави пластмасории, една читава не видях докато си търсех кола... Някой казват, че не били пазени, да ама всички а4, ц5 и т.н. ли са пазени, че е толкова трудно да намериш с изтъркани копчета?

Ами пластмасите около волана :sporty: Всичко е да те е стах да пипнеш. За всичко останало по колата иначе евала, много приятен модел е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз моята B6 когато я взех беше в същото положение-изтъркани бутони на музиката,климатроника,на ел.стъклата,даже и бутона на скоростния лост,тя е автомат беше изтъркан....и понеже и мен ме дразнят много тия неща постепенно смених всичко вътре с ново а изтърканите бутони ми пръсна с черен спрей един приятел.Така че всичко се прави,важно е двигателя да е добър.Успех колега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен преди около 2 години всичко си беше като ново, но наистина мн. лесно се изтъркват. Копчето на ел стъкло на задна лява врата малкия го обели за 12-15 мин. пътуване. Все още някак успявам да запазя бутоните на климатроника, но врътката за фаровете нямаше този късмет. :2gunsfiring_v1:

Уж си пазя нещата, но май за да остане в добър вид колата не трябва да е кара. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...