Jump to content

16 клапана на B4 ABT


Recommended Posts

Днес ми дойде идеята да сменя главата на ABT-то със 16 клапанова. Някой правил ли е такава магария и какви напътствия бихте ми дали?

Ако идеята се задържи в главата ми поне още един ден и ако е възможна цялата процедура, започвам да търся читава глава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз напълно споделям казаното от thesaint11.

Едно приателче e болен на тази тема и се скъса да ми задава куп екзотични въпроси , та реших да ви ги задам тук и да ги разнищим.

Теоритично възможно ли е на 80-ков 8в. двигател да се присади 16в. глава?

Фабрично еднакви ли са блоковете?

Има ли разлика в буталата на горепосочените модели, и ако има такава -отстранима ли е тя с бутала от 16в.мотор?

Има ли разлика в испускателният колектор на 2-та модела?

Може ли механичният инжекцион да се замени с електронно управление, и евентуално от какъв донор може да се вземе то?

Ако всичко написано горе е възможно, как стои въпросът с озаконяването пред кат, или може да се мине и със старата регистрация на 8 волтовият мотор?

Лично аз си нямам и идея, но нека по-запознатите изкажат мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:flehan: ЕИ момчета,оставете хубавото АБТ намира. И на ме не ми харесваше от начолото и исках да го променя,но няма смисъл от тия не оригинални изпълнения. Продаи колата,додаи още малко $ от горе и караи каквато искаш.

АБТ-то е прекрасен мотор с голям ресурс...да не го похабяваме

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 волтовите не са ли с механичен инжекцион?

Мене никой не ме бие през пръстите, защото и през ум не ми минава да сътворявам такъв франкенщайн:flehan:

Просто пресъздадох въпросите на едно приятелче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АСЕ е 2 литра.

Чувал съм че има 1.8 16в. но не съм сигурен.

Досещам се какво имаш предвид.

Искаш на 1.8 блок да сложиш 2.0 глава.

Не знам обаче дали това е възможно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма 1.8 16v поне според моите скромни познания:flehan: VW знам че имат такъв мотор на Голг на пасат...ама Ауди нямат

Редактирано от thesaint11
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според моето скромно мнение си направи 16 Волта за да загуби динамика окончателно. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз също съм се интересувал по въпроса за конверсията на АБК моторот към 16 клапана. това, което всеки може да направи, е да сранти гарнитурите на главите в ЕТКА на абк мотора и на 2,0 16В от голф. номерата са им идентични, което означава че и гарнитурите са еднакви- следователно всички водни връзки и маслопроводи ще паснат. буталата на двата мотора също са еднакви...значи варианта е да се купи глава (оборудвана) заедно с нова ел инсталация за моторния отсек и няколко гарнитури. аз лично бих се заел да експериментирам, но ме пиртесняват единствено цените. яко някой знае за колко пари може да се намери из моргите глава и ел инсталация от голф 16 в да свирка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8 16 V Има WV Сироко и е 136 кс. иначе се сещам, че двигателите на ауди ACE , 6a на VW Голф KR и Пасат 9А са с необходимият ви Волтаж :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз също съм се интересувал по въпроса за конверсията на АБК моторот към 16 клапана. това, което всеки може да направи, е да сранти гарнитурите на главите в ЕТКА на абк мотора и на 2,0 16В от голф. номерата са им идентични, което означава че и гарнитурите са еднакви- следователно всички водни връзки и маслопроводи ще паснат. буталата на двата мотора също са еднакви...значи варианта е да се купи глава (оборудвана) заедно с нова ел инсталация за моторния отсек и няколко гарнитури. аз лично бих се заел да експериментирам, но ме пиртесняват единствено цените. яко някой знае за колко пари може да се намери из моргите глава и ел инсталация от голф 16 в да свирка!

Защо ти е нова ел инсталация :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз също съм се интересувал по въпроса за конверсията на АБК моторот към 16 клапана. това, което всеки може да направи, е да сранти гарнитурите на главите в ЕТКА на абк мотора и на 2,0 16В от голф. номерата са им идентични, което означава че и гарнитурите са еднакви- следователно всички водни връзки и маслопроводи ще паснат. буталата на двата мотора също са еднакви...значи варианта е да се купи глава (оборудвана) заедно с нова ел инсталация за моторния отсек и няколко гарнитури. аз лично бих се заел да експериментирам, но ме пиртесняват единствено цените. яко някой знае за колко пари може да се намери из моргите глава и ел инсталация от голф 16 в да свирка!

Има малка подробност на 6А главата е с около 1.5 см. по-дебела от тази на голфето и предполагам, че е заради 200-та кубика разлика, отам си правете сметка за другите разлики. Пробвал съм да слагам кабели от голф на мойто ауди и просто не достигат до свещите изобщо :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабелите на 6А и АСЕ са особено евтини. Беру не можах да намеря изобщо, а за кабели на марката Интермотор ми искаха само 200 лв. Има и по-евтин вариант - полски Янмор за 60 лв, само че сърцевината е около 2-3 пъти по-тънка отколкото на Беру-то, не се разглобяват от лулите (има едно кабелче дето се пъха на 4-ти цил.) и даже не са запоени към клемичките.

Редактирано от ABT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АБТ е рядко смешен двигател :(

Да не се обиди някой сега...

Естествено че ще се обидя :( Кое му е чак толко смешното ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...