Cocteau Публикувано 7 Март 2006 Доклад Share Публикувано 7 Март 2006 Днес ми дойде идеята да сменя главата на ABT-то със 16 клапанова. Някой правил ли е такава магария и какви напътствия бихте ми дали?Ако идеята се задържи в главата ми поне още един ден и ако е възможна цялата процедура, започвам да търся читава глава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesaint11 Публикувано 7 Март 2006 Доклад Share Публикувано 7 Март 2006 Намери си цял мотор по-добре.Само с главата няма да минеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vimpel Публикувано 7 Март 2006 Доклад Share Публикувано 7 Март 2006 И аз напълно споделям казаното от thesaint11.Едно приателче e болен на тази тема и се скъса да ми задава куп екзотични въпроси , та реших да ви ги задам тук и да ги разнищим. Теоритично възможно ли е на 80-ков 8в. двигател да се присади 16в. глава?Фабрично еднакви ли са блоковете?Има ли разлика в буталата на горепосочените модели, и ако има такава -отстранима ли е тя с бутала от 16в.мотор?Има ли разлика в испускателният колектор на 2-та модела?Може ли механичният инжекцион да се замени с електронно управление, и евентуално от какъв донор може да се вземе то?Ако всичко написано горе е възможно, как стои въпросът с озаконяването пред кат, или може да се мине и със старата регистрация на 8 волтовият мотор?Лично аз си нямам и идея, но нека по-запознатите изкажат мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RSQ Публикувано 7 Март 2006 Доклад Share Публикувано 7 Март 2006 По отношение на електрониката, то тя се взима от АВК двигателя. Кой те бие през пръстите да ходиш да узаконяваш модификациите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 7 Март 2006 Доклад Share Публикувано 7 Март 2006 ЕИ момчета,оставете хубавото АБТ намира. И на ме не ми харесваше от начолото и исках да го променя,но няма смисъл от тия не оригинални изпълнения. Продаи колата,додаи още малко $ от горе и караи каквато искаш. АБТ-то е прекрасен мотор с голям ресурс...да не го похабяваме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vimpel Публикувано 7 Март 2006 Доклад Share Публикувано 7 Март 2006 16 волтовите не са ли с механичен инжекцион?Мене никой не ме бие през пръстите, защото и през ум не ми минава да сътворявам такъв франкенщайнПросто пресъздадох въпросите на едно приятелче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesaint11 Публикувано 7 Март 2006 Доклад Share Публикувано 7 Март 2006 да 16V АСЕ е с механичен инжекцион Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vimpel Публикувано 7 Март 2006 Доклад Share Публикувано 7 Март 2006 АСЕ е 2 литра.Чувал съм че има 1.8 16в. но не съм сигурен.Досещам се какво имаш предвид.Искаш на 1.8 блок да сложиш 2.0 глава.Не знам обаче дали това е възможно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesaint11 Публикувано 7 Март 2006 Доклад Share Публикувано 7 Март 2006 (Редактирано) Няма 1.8 16v поне според моите скромни познания VW знам че имат такъв мотор на Голг на пасат...ама Ауди нямат Редактирано 7 Март 2006 от thesaint11 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 7 Март 2006 Доклад Share Публикувано 7 Март 2006 Според моето скромно мнение си направи 16 Волта за да загуби динамика окончателно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vimpel Публикувано 7 Март 2006 Доклад Share Публикувано 7 Март 2006 Това с волтовете е на рацерски жаргон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roni Публикувано 8 Март 2006 Доклад Share Публикувано 8 Март 2006 аз също съм се интересувал по въпроса за конверсията на АБК моторот към 16 клапана. това, което всеки може да направи, е да сранти гарнитурите на главите в ЕТКА на абк мотора и на 2,0 16В от голф. номерата са им идентични, което означава че и гарнитурите са еднакви- следователно всички водни връзки и маслопроводи ще паснат. буталата на двата мотора също са еднакви...значи варианта е да се купи глава (оборудвана) заедно с нова ел инсталация за моторния отсек и няколко гарнитури. аз лично бих се заел да експериментирам, но ме пиртесняват единствено цените. яко някой знае за колко пари може да се намери из моргите глава и ел инсталация от голф 16 в да свирка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roni Публикувано 8 Март 2006 Доклад Share Публикувано 8 Март 2006 ...и още нещо- всичко това съм го научил и проверил със любезното съдействие на Мишо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M_sub Публикувано 8 Март 2006 Доклад Share Публикувано 8 Март 2006 1.8 16 V Има WV Сироко и е 136 кс. иначе се сещам, че двигателите на ауди ACE , 6a на VW Голф KR и Пасат 9А са с необходимият ви Волтаж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eugene Публикувано 8 Март 2006 Доклад Share Публикувано 8 Март 2006 АБТ-то е прекрасен мотор с голям ресурс...да не го похабявамеАБТ е рядко смешен двигател Да не се обиди някой сега... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 8 Март 2006 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2006 аз също съм се интересувал по въпроса за конверсията на АБК моторот към 16 клапана. това, което всеки може да направи, е да сранти гарнитурите на главите в ЕТКА на абк мотора и на 2,0 16В от голф. номерата са им идентични, което означава че и гарнитурите са еднакви- следователно всички водни връзки и маслопроводи ще паснат. буталата на двата мотора също са еднакви...значи варианта е да се купи глава (оборудвана) заедно с нова ел инсталация за моторния отсек и няколко гарнитури. аз лично бих се заел да експериментирам, но ме пиртесняват единствено цените. яко някой знае за колко пари може да се намери из моргите глава и ел инсталация от голф 16 в да свирка!←Защо ти е нова ел инсталация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fanatic Публикувано 8 Март 2006 Доклад Share Публикувано 8 Март 2006 аз също съм се интересувал по въпроса за конверсията на АБК моторот към 16 клапана. това, което всеки може да направи, е да сранти гарнитурите на главите в ЕТКА на абк мотора и на 2,0 16В от голф. номерата са им идентични, което означава че и гарнитурите са еднакви- следователно всички водни връзки и маслопроводи ще паснат. буталата на двата мотора също са еднакви...значи варианта е да се купи глава (оборудвана) заедно с нова ел инсталация за моторния отсек и няколко гарнитури. аз лично бих се заел да експериментирам, но ме пиртесняват единствено цените. яко някой знае за колко пари може да се намери из моргите глава и ел инсталация от голф 16 в да свирка!←Има малка подробност на 6А главата е с около 1.5 см. по-дебела от тази на голфето и предполагам, че е заради 200-та кубика разлика, отам си правете сметка за другите разлики. Пробвал съм да слагам кабели от голф на мойто ауди и просто не достигат до свещите изобщо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ABT Публикувано 8 Март 2006 Доклад Share Публикувано 8 Март 2006 (Редактирано) Кабелите на 6А и АСЕ са особено евтини. Беру не можах да намеря изобщо, а за кабели на марката Интермотор ми искаха само 200 лв. Има и по-евтин вариант - полски Янмор за 60 лв, само че сърцевината е около 2-3 пъти по-тънка отколкото на Беру-то, не се разглобяват от лулите (има едно кабелче дето се пъха на 4-ти цил.) и даже не са запоени към клемичките. Редактирано 8 Март 2006 от ABT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 8 Март 2006 Доклад Share Публикувано 8 Март 2006 АБТ е рядко смешен двигател Да не се обиди някой сега...←Естествено че ще се обидя Кое му е чак толко смешното ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване