X_ZONE Публикувано 7 Март 2006 Доклад Share Публикувано 7 Март 2006 Колата е VW TRANSPORTER с 2.4 дизелов мотор и ми гори 1литър на 1000км .Работи нормално не пуши много само сутрин,как мога да разбера защо гори толкоз масло.Мисля,че има и ауди с този мотор.Незнам какво да правя.Моля помагайте.Ще съм ви благодарен!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iwanst Публикувано 7 Март 2006 Доклад Share Публикувано 7 Март 2006 Пробваи да смениш маслото... с по гъсто...)) 15В40 ако и с него не закисне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X_ZONE Публикувано 7 Март 2006 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2006 маслото е 15в40 мобил.колата не пуши няма признаци,че гори масло не духа,не трака само дето маи не поема газта изведнъ.в студено време пали без много да въти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dd81 Публикувано 7 Март 2006 Доклад Share Публикувано 7 Март 2006 здравеи колега аз също притежавам този бих казал невероятен автомобил Т-4 това за маслото нямам идея от какво е моя също похарчва ама не толкоз.Тук във форума КОКО_100_С4 кара ауди с този мотор предполагам ще може да ти да де повече инфо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 7 Март 2006 Доклад Share Публикувано 7 Март 2006 А провери ли за някакви течове ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X_ZONE Публикувано 7 Март 2006 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2006 нямя никакви течове.Когато подам междинен газ започва малко да трепери колата.отидох при един майстор и ми каза ,че имам неработещ цилиндър и според него е дюза,а за продължителното въртене на стартера ми каза ,че е от помпата.После отидох про друг майстор ,койо е известен с марката vw,оплаквам се пак от същите проблеми и му казвам:-ай има неработещ цилиндър.и той каза ако имаше неработещ цилиндър щеше да пуши бял дим и да прекъсва белия дим,а за трудното палене при топъл двг каза цхе това е vw и трябва да дръпна обогатителя(смукача).Сега незнам на кой да вярвам и какво да правя,моля посъветвайте ме..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 7 Март 2006 Доклад Share Публикувано 7 Март 2006 Ако искаш ми прати ЛС да те насоча към един майстор дет се занимава с бусове, и за горивната уредба може да ти помогне. Иначе за неработещ цилиндър не виждам как ще влияе на разхода на маслото, ако изтича в аспуха там ще изгаря и пак ще пуши бяло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 7 Март 2006 Доклад Share Публикувано 7 Март 2006 Включвам се, че нещо се бях отплеснал Аз съм с Мотул 15W-50 6100, моторът е почти на 300 хил. и поведението е следното: до 6 хил. км е твърд максимум и до 7500 км пада на минимум(това е предписаният пробег за смяна). На 265 хил. правих наново глава, но промяна нямаше. Следователно зависи от състоянието на буталата и пръстените Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
БатеВладо Публикувано 7 Март 2006 Доклад Share Публикувано 7 Март 2006 Колега,за разхода на масло бих те посъветвал да смениш гумичките на клапаните.Ако продължава,за което се съмнявам сваляне на главата-смяна на водачите на клапаните и нови гумички,както и смяна на сегментите.А това дали работи даден цилиндър лесно може да се установи-обикновено на малки обороти има нетипично клатене на мотора и занижена мощност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 7 Март 2006 Доклад Share Публикувано 7 Март 2006 Колега,за разхода на масло бих те посъветвал да смениш гумичките на клапаните.Ако продължава,за което се съмнявам сваляне на главата-смяна на водачите на клапаните и нови гумички Това описаното го смених и никаква промяна на 265 хил.км. Вече за бутала и сегменти може и да е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X_ZONE Публикувано 7 Март 2006 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2006 ходих при един майстор и ми каза ,че смяна на сегменти ще ми излезне 400 части+250труд.ако е сегменти мисля,че в студено няма да пали.и след като няма белези ,че гори масло не мога да си обеснч каде отива това масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 8 Март 2006 Доклад Share Публикувано 8 Март 2006 ходих при един майстор и ми каза ,че смяна на сегменти ще ми излезне 400 части+250труд.ако е сегменти мисля,че в студено няма да пали.и след като няма белези ,че гори масло не мога да си обеснч каде отива това масло?←Гори го. Това с пушенето е малко относително, ако пушеше щеше да ти гори 1л/100. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 8 Март 2006 Доклад Share Публикувано 8 Март 2006 Колеги,аз имам колица с такъв двигател-VOLVO 740. При мен също харчи около 500-600гр на 1000км.Проблемът ми е в сегментите-гумички и водачи смених. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 8 Март 2006 Доклад Share Публикувано 8 Март 2006 Колеги,аз имам колица с такъв двигател-VOLVO 740. При мен също харчи около 500-600гр на 1000км.Проблемът ми е в сегментите-гумички и водачи смених. Ако не се лъжа моторът ти е 6-цилиндров. Това е 1.6 плюс още 2 цилиндъра, а моят и на колегата 1.9 плюс още 1 цилиндър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 9 Март 2006 Доклад Share Публикувано 9 Март 2006 Абсолютно си прав КОКО!Моя е грешката.Не съм доразбрал,по-скоро недонаучил!Не знаех за 2.4-5така.Сори. Имаш по бира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts