Jump to content

Самоотключване на слънце


siem

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Имам следния проблем: Колата е Ауди А-4 1.8Т 97г. с оригинално централно заключване (вакумно).Когато времето се затопли колата се отключва сама независимо дали съм я заключил с ключ или с дистанционното на алармата.Отключва се също и при изключена аларма.Заключвам я вечерта, а на следващата вечер е отключена и така от пролет до есен.Зимата когато и е студено си седи заключена.

Ако имате идея на какво се дължи това, моля споделете.Ако знаете майстор КОЙТО ВЕЧЕ Е ОТСТРАНЯВАЛ такъв проблем С УСПЕХ също защото аз я карах на 2-3 места, дадох си парите, а резултата е нулев...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук нещата ми миришат на студени спойки някъде по блока на централното. Опитай да го смениш с друг като твоя, ако имаш тази възможност. Примерно от колега във форума. Ако го няма проблема с другия блок отваряй твоя блок и презапой всички спойки. Ако пак не стане вземай нов модул. Аз за такива неща се сещам щом при топло го има проблема, а при студено изчезва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Къде горе-долу се намира този блок на централното?Ако не е там проблема май ще я водя на шаман да и изгони злите духове :hilezh:

Редактирано от siem
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поглеждаш в багажника, отдясно под стопа в нишата на калника.

Завита е в кечен (дунапренен) кожух, а от кожуха излизат кабели и маркуч(и).

Ако се налага презапояване, внимавай с поялника.

Не си ли сигурен в своите възможности, потърси някой,

който го умее този занаят, няма да ти вземе прекалено скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
:bia: Извадих компресора, проверих за спойки или други видими аварии и нищо.Пак като я напече жегата се самоотключва...Някакви идеи?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не съм отварял централното и само гадая на сляпо.При положение че е вакуумно, единственото което ми идва наум е прецакан клапан някъде по системата, но къде, кой и как не знам, просто предполагам че при жегата въздуха в системата се нагрява, някой клапан не държи(или напротив, държи) и загретия разширен въздух ти отваря машинките.Не виждам какво друго може да бъде, да ти се включва командната електроника от топлото......, едва ли.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее, ти изби рибата с това предположение. Няма толкова въздух в тая система.

Ако се отключват всичките врати определено ги движи компресора на централното. Може алармата да има функция за управление на централно и от там да бъгясва нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боба така ми казА:bia:, не знам, попадал съм и на къде къде по-абсурдни явления.Тия дни ще ровя в моето централно, ако намеря нещо странно ще си кажа.Автора, занеси си МПС-то на електричар.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах по горе водих я на няколко електричари + алармаджии- само си дадох парите.Опитвал съм да я заключа с ключ само (без аларма) и със демонтирана аларма.Ефект няма.Пак се самоотключва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пробва ли да я закараш на диагностик, да ти прочете колицата. Да не е превъртял модула и да ти прави мизерии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята го правеше обратното...

Като се нагрее лятото, не щеше да отключва/заключва централното.

Или едното, или другото. На случайни интервали.

Искаше сянка или автомивка.

Много беше тъпо, да не можеш да отвориш багажника и резервоара.

Особено ако си на резерва...:bia:

Накрая проблема се оказа във вакуум-машинката на багажника.

Трудно се движеше. След подмяната - няма грижи.

Та по твоя въпрос: Нещо задейства централното.

Това става от 3 места-двете предни врати и багажника.

Като пъхнеш ключа, завъртиш го и задържиш,

централното отваря всичко. Или само шофьорската врата.

Специално на багажника, ключа задейства две микроключета:

едно за отваряне и второ за затваряне.

Предполагам, че и в предните врати е същото.

Ще се наложи малко да поразглобиш, огледаш и почистиш.

Понеже ключетата на предните врати са на много шибано място,

предлагам да започнеш от багажника.

При мен едната от контактните пластини беше изкривена.

Може да минеш само с доста разглобяване и чистене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...