siem Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 Здравейте колеги,Имам следния проблем: Колата е Ауди А-4 1.8Т 97г. с оригинално централно заключване (вакумно).Когато времето се затопли колата се отключва сама независимо дали съм я заключил с ключ или с дистанционното на алармата.Отключва се също и при изключена аларма.Заключвам я вечерта, а на следващата вечер е отключена и така от пролет до есен.Зимата когато и е студено си седи заключена. Ако имате идея на какво се дължи това, моля споделете.Ако знаете майстор КОЙТО ВЕЧЕ Е ОТСТРАНЯВАЛ такъв проблем С УСПЕХ също защото аз я карах на 2-3 места, дадох си парите, а резултата е нулев... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 Тук нещата ми миришат на студени спойки някъде по блока на централното. Опитай да го смениш с друг като твоя, ако имаш тази възможност. Примерно от колега във форума. Ако го няма проблема с другия блок отваряй твоя блок и презапой всички спойки. Ако пак не стане вземай нов модул. Аз за такива неща се сещам щом при топло го има проблема, а при студено изчезва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
siem Публикувано 19 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 (Редактирано) Къде горе-долу се намира този блок на централното?Ако не е там проблема май ще я водя на шаман да и изгони злите духове Редактирано 19 Юни 2011 от siem Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 Поглеждаш в багажника, отдясно под стопа в нишата на калника.Завита е в кечен (дунапренен) кожух, а от кожуха излизат кабели и маркуч(и).Ако се налага презапояване, внимавай с поялника.Не си ли сигурен в своите възможности, потърси някой, който го умее този занаят, няма да ти вземе прекалено скъпо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бъчи Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 Извади помпата и провери как е свързана с атмосферата - там трябва да ти е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
siem Публикувано 23 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 Извадих компресора, проверих за спойки или други видими аварии и нищо.Пак като я напече жегата се самоотключва...Някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 23 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 (Редактирано) Никога не съм отварял централното и само гадая на сляпо.При положение че е вакуумно, единственото което ми идва наум е прецакан клапан някъде по системата, но къде, кой и как не знам, просто предполагам че при жегата въздуха в системата се нагрява, някой клапан не държи(или напротив, държи) и загретия разширен въздух ти отваря машинките.Не виждам какво друго може да бъде, да ти се включва командната електроника от топлото......, едва ли. Редактирано 23 Юли 2011 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 23 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 Еее, ти изби рибата с това предположение. Няма толкова въздух в тая система.Ако се отключват всичките врати определено ги движи компресора на централното. Може алармата да има функция за управление на централно и от там да бъгясва нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 23 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 (Редактирано) Боба така ми казА, не знам, попадал съм и на къде къде по-абсурдни явления.Тия дни ще ровя в моето централно, ако намеря нещо странно ще си кажа.Автора, занеси си МПС-то на електричар. Редактирано 23 Юли 2011 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
siem Публикувано 23 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 Както казах по горе водих я на няколко електричари + алармаджии- само си дадох парите.Опитвал съм да я заключа с ключ само (без аларма) и със демонтирана аларма.Ефект няма.Пак се самоотключва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
power007 Публикувано 23 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 А пробва ли да я закараш на диагностик, да ти прочете колицата. Да не е превъртял модула и да ти прави мизерии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 23 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 Моята го правеше обратното...Като се нагрее лятото, не щеше да отключва/заключва централното.Или едното, или другото. На случайни интервали.Искаше сянка или автомивка. Много беше тъпо, да не можеш да отвориш багажника и резервоара.Особено ако си на резерва...Накрая проблема се оказа във вакуум-машинката на багажника.Трудно се движеше. След подмяната - няма грижи.Та по твоя въпрос: Нещо задейства централното.Това става от 3 места-двете предни врати и багажника.Като пъхнеш ключа, завъртиш го и задържиш,централното отваря всичко. Или само шофьорската врата.Специално на багажника, ключа задейства две микроключета:едно за отваряне и второ за затваряне. Предполагам, че и в предните врати е същото.Ще се наложи малко да поразглобиш, огледаш и почистиш.Понеже ключетата на предните врати са на много шибано място,предлагам да започнеш от багажника.При мен едната от контактните пластини беше изкривена.Може да минеш само с доста разглобяване и чистене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts