Firefox Публикувано 12 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 Здравейте, колеги! От известно време има някакъв проблем с колицата! Сутрин я паля студена, подкарвам я, давам рязко газ на 1 скорост и колата направо ме лепи за седалката. След като позагрее малко (70-80 градуса) и колата вече няма такъв ряз, както когато е студена. Натискам рязко газта, замисля за около 1-2 секунди и след това тръгва, но доста по мудно. Освен това като спра на място и започна да я форсирам се чува нещо като леки гърмежи от ауспуха, или по скоро като пукания. Това го прави между 1800 и 3000 оборота, в по високите ми се струва, че сякаш се отпушва и се форсира по-добре. Преди няколко месеца ходих профилактично на ВАГ КОМ и ми казаха че колицата е в добро здраве. Но доколкото си спомням тези симптоми ги нямаше. Някой има ли идея за какво може да става въпрос??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
j1360 Публикувано 12 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 Ами отиди и я закачи пак за да се види дали излиза някаква грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Smokas Публикувано 12 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 Зимата моята го правише това пукане, като беше 0 градуса направо гърмеше, и има едно леко замисляне и след това пука/гърми. Обаче сега като се стопли не прави така, съвсем леко се осеща замисляне и леко пукане, ама е едва доловимо. Ходих на диагностика, имах 3 грешки на дросел, потенциометър и ламбда сонда. Казаха ми, че като смена дросела и потенциометъра всичко ще се оправи. Само че при мен има и завишен разход на гориво, както и мирише на бензин. Гърменето не мога да го объркам, гърмеше като пушка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Firefox Публикувано 14 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2011 И при мен също има леко завишение на разхода - с около литър на 100. Ама хайде засега не му обръщам толкова внимание, въпреки че съм сигурен че нещата са взаимно зависими. Не избързвам с диагностиката, защото не ми се дават ей така 35-40 лв и да ми кажат, че всичко е наред. Ако има и други с такива подобни проблеми ще се радвам да пишат за тях, къкто и дали са ги решили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 14 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2011 Един кабел за вагком 409 е 40лв. Ще ви спести много гадаене, неприятности и посещения по сервизите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2011 Абе той за пестенето ще спести, ама само голия кабел едва ли решава проблемите.Ето при мен го има абсолютно същия проблем, студена-звяр, гореща-мъртвец, с великия кабел `сичко и е наред, една грешчица не дава, и какво правим в такъв случай?Старата като автомобила истина-сменяй де що има датчик, електроника и сензор по колата, оправи си двигателя механично и тогава пей и карай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 14 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2011 Залагам на дебитомер. Сменете, като вземете от някой колега и сравнете. После си купете ако има нужда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlyo Публикувано 14 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2011 Т'ва що така на заминал катализатор ми мяза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Smokas Публикувано 14 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2011 То да е едно да смениш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2011 То да е едно да смениш...Нали! Обаче няма начин с тия остарели елктроники да живнат мъртъвците ни, само смяната оправя нещата.Като начало бих препоръчал всички температурни датчици нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Smokas Публикувано 14 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2011 Нали!Ей това от аватара ти ще ми свърши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2011 Абе той за пестенето ще спести, ама само голия кабел едва ли решава проблемите.Ето при мен го има абсолютно същия проблем, студена-звяр, гореща-мъртвец, с великия кабел `сичко и е наред, една грешчица не дава, и какво правим в такъв случай?Няма как да се запише грешка за Т датчик, ако веригата не е отворена или окъсена. Но пък кабел с малко мислене какви резултати дава А конкретния ефект може да е предизвикан от износен дросел - като загрее колата се минава на износения участък от пистите. Ако е това, следващия етап е играене на обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 15 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2011 Ами гледайте живи стойности от ваг-кома. Вижте какво се променя като загрее. Да не би да умира като започне да работи ламбдата? За милионен път казвам четенето на грешки не е диагностика!Ето четете и диагностицирайте http://audibg.com/forum/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=85914 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 15 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2011 ... А конкретния ефект може да е предизвикан от износен дросел - като загрее колата се минава на износения участък от пистите....+ мръсен дросел е със същите симптоми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2011 (Редактирано) За милионен път казвам четенето на грешки не е диагностика!Де да имаше кой да слуша......В тази връзка се сещам за един момък, значи помоли ме и му прочетохме грешките, изчистих ги и му оправих сервизните интервали...., звъни ми същия след няколко дена и почти ми вдига скандал, видиш ли колата се държала по същия начин и давала същите грешки(ходил на друга диагностика), аз нищо не съм бил направил, нищо не съм разбирал и т.н. и т.н. все в тоя дух, а беше просто услуга, предупредих го че само четем без да интерпретираме и чистетено НЯМА да има никакъв ефект, докато не оправи проблемите(не помня какво даваше като грешки), накратко още една убита вяра в панацеята "диагностичен софтуер и кабел VAG-COM". Редактирано 15 Юли 2011 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване